quote:Oh ja... sorry
Op donderdag 18 juli 2002 00:11 schreef Summoner het volgende:
heil Xhorder, check je mail es.
quote:Nou, het laatste jaar, sinds Terria bijvoorbeeld cd van de maand is geworden in de Aardschok, en sinds z'n optreden op Waldrock vorig jaar en later in november met Fear Factory, is ie toch aardig populair geworden hier. Wel vooral met Terria en SYL, waarvan hun laatste studio cd uit 1997 komt. Hij was ook helemaal niet meer van plan om een SYL cd te maken, maar na 11 september is het vlammetje weer aangewakkerd. Hij is ook bezig met een nieuwe solo cd momenteel, iets waar ik wat meer naar uitkijk, aangezien de omschrijving nogal doet denken aan één van m'n favoriete albums: Infinity.
Devin Townsend klinkt inderdaad niet echt onaardig, maar ik denk dat omdat het iets nieuws is het niet zo snel geaccepteerd wordt hier in nederland,(wat de boer niet kent vreet ie niet)het is niet echt in te delen bij de "ons bekende metal"
quote:Ja en toevallig he
Op zondag 29 december 2002 22:07 schreef metalbazzz het volgende:
gezellig
is van de mp3.com site en het is een stream, volgens mij moet dit mogen?
quote:mag zeker, is legaal he
Op zaterdag 4 januari 2003 11:41 schreef _Etter_ het volgende:
DEVIN TOWNSEND BAND: New Song Posted Online - http://artists.mp3s.com/artists/240/devin_townsend1.html (storm heet die)is van de mp3.com site en het is een stream, volgens mij moet dit mogen?
quote:maar ik heb vaker topic gesloten zien worden dat ook naar een legale link toewees, dus zo zeker is het niet
Op zaterdag 4 januari 2003 12:40 schreef metalbazzz het volgende:[..]
mag zeker, is legaal he
quote:Hij doet nog veel meer, is producer en heeft bij een hoop bandjes gezeten. Heeft de nieuwe plaat van Soilwork geproduceerd, klinkt niet voor niets supervet.
Op dinsdag 11 december 2001 23:04 schreef yvonne het volgende:
Nee, je bent niet de enige,
bijna niemand kent hemhallo!!!
De man is geweldig!!!
Hij zit nu met Gene Hoglan (ex-drummer van Death, Dark Angel etc.) in The Almighty Punchdrunk. Wat ook nog erg onbekend is. Hij is gewoon zo'n gestoorde kerel die zijn creativiteit niet in 1 band kwijtkan, zulke mensen zijn er altijd, gelukkig.
quote:Nou en. Das niet jou fout.
maar ik heb vaker topic gesloten zien worden dat ook naar een legale link toewees
quote:Dacht het niet kerel
Op zaterdag 4 januari 2003 20:01 schreef Yokozuna het volgende:Hij zit nu met Gene Hoglan (ex-drummer van Death, Dark Angel etc.) in The Almighty Punchdrunk.
[Dit bericht is gewijzigd door TrenTs op 11-08-2003 19:25]
Idd.quote:Op zaterdag 23 april 2005 07:10 schreef StefanP het volgende:
SYL
Echt een muur van geluid, zonder een vormeloze brei te worden.
bron: http://www2.centurymedia.com/index.aspx?page=news#1806quote:03.06.2006 France Jarny Du Chateau De Moncel / Jarny Festival
05.06.2006 Italien Bologna Flame Fest
06.06.2006 France Lyon Le Transbordeur
07.06.2006 France Paris L'elysee Montmartre
09.06.2006 UK Castle Donington / Download Fest
11.06.2006 Belgien Vosselaar Biebob
12.06.2006 Holland Amsterdam Melkweg
13.06.2006 Holland Tilburg 013
14.06.2006 DK Kopenhagen Lille Vega
15.06.2006 Sweden Hultsfred Festivalen
17.06.2006 Finland Seinajoki Provinssirock
Mijn zeer grote dank voor de tip!quote:Op woensdag 12 april 2006 10:10 schreef Dandelion het volgende:
Strapping Young Lad (met natuurlijk Devin Townsend) gaat weer aan de tour, en ook NL wordt bezocht:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |