Eerste wat ik doe bij het kopen van een auto is de kap open en klauw op het blok voor het starten.quote:Op maandag 8 mei 2006 08:20 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
je moet hem eerst warm rijden voordat je kopers krijgtik had hetzekfde probleem met mijn 205. maar gewoon een half uurtje voor die mensen komen snel even die auto warm trappen. hielp perfect. was hem direct kwijt toen ik dat deed
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:34 schreef Hugster het volgende:
okay na 10 minuten ga ik die fucking fipo nu zelf wel zetten eh![]()
![]()
[afbeelding]
Carmenquote:
heeeeeeeeeeeleemaal loos op billy de klit? Daarna nog naar de Luna en de Silly's en nu net pas thuis gek?quote:Op maandag 8 mei 2006 09:45 schreef hermandeperman het volgende:
Ja hoi ik heb een ook_gek nacht gehad
[afbeelding]
Ik nietquote:Op maandag 8 mei 2006 09:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
jij fokt toch permanent text only?
[afbeelding]
Hele nacht voor me uit liggen starenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeleemaal loos op billy de klit? Daarna nog naar de Luna en de Silly's en nu net pas thuis gek?![]()
of kon je niet slapen?
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
Eerste wat ik doe bij het kopen van een auto is de kap open en klauw op het blok voor het starten.![]()
ik heb dat vinkje aanstaan bij "load images for the originated websites only"quote:Op maandag 8 mei 2006 09:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
jij fokt toch permanent text only?
[afbeelding]
Zitten mooie foto's bijquote:Op maandag 8 mei 2006 09:47 schreef Mukie het volgende:
Het grote Simpelveld napraat-topic! Ook pTa-gerelateerd
treintjes
Mjah, zal er aan denkenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:53 schreef vlad het volgende:
[..]
maar niet iedere gek doet dat, dus gebruik van maken
![]()
Hermanquote:
jij toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 09:54 schreef Ballebek het volgende:
Iemand als de [PTA SC 1000] klaar staan?
En das nog niet eens allesquote:
Ja dat is zeker gaar jaquote:Op maandag 8 mei 2006 09:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hele nacht voor me uit liggen staren
Echt GAAR is dat
En geile OP btw
[afbeelding]
Het waren er slechts 8quote:Op maandag 8 mei 2006 09:34 schreef Hugster het volgende:
okay na 10 minuten ga ik die fucking fipo nu zelf wel zetten eh![]()
![]()
[afbeelding]
Nee dat mocht nietquote:Op maandag 8 mei 2006 09:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Er heeft nog een niet-op-Fok-gepubliceerde X-rated shoot plaats gevonden?
[afbeelding]
Nee, ik heb die danseressen en de borrelhapjes geregeldquote:
waar dat dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:03 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee, ik heb die danseressen en de borrelhapjes geregeld
ook niet verkeerdquote:Op maandag 8 mei 2006 10:51 schreef Hugster het volgende:
kijk ik net op m'n rooster, heb ik nog een week vrij
[afbeelding]
Idd, maar ik viel ook niet om 03h30 in slaap, en ook niet om 04h30quote:Op maandag 8 mei 2006 09:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat is zeker gaar ja
En dan denk je om 03:00 TERING nog 4 uurtjes, ik weet gewoon zeker dat als ik binnen een half uurtje in slaap val en heb er zo 3.5 uur opzitten als de wekker gaat dat ik KAPOT ben
Zit je lekker met prikkende ogen nu?![]()
[afbeelding]
Mja, het belangrijkste woord "GAS" ken je alquote:Op maandag 8 mei 2006 11:21 schreef vlad het volgende:
komt m'n baas net bij me: spreek je eigenlijk goed Duits?
ik: nee, geen woord![]()
hij: oke, mooi moment om het op te halen, want je gaat eind van de week 2 dagen naar duitsland![]()
ik:![]()
gaat vast leuk worden![]()
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het belangrijkste woord "GAS" ken je al![]()
[afbeelding]
Wo ist der Bahnhof? DO ist der Bahnhof!quote:Op maandag 8 mei 2006 11:21 schreef vlad het volgende:
komt m'n baas net bij me: spreek je eigenlijk goed Duits?
ik: nee, geen woord![]()
hij: oke, mooi moment om het op te halen, want je gaat eind van de week 2 dagen naar duitsland![]()
ik:![]()
gaat vast leuk worden![]()
![]()
Yeah, en bij iedere deur die je opendoet er snoeihard 3 keer op kloppen en "AUFMACHEN" schreeuwen, dan ben je zo geliefdquote:Op maandag 8 mei 2006 11:26 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
en een snorretje is ook in 1 week gekweekt![]()
integreren heet dat toch?![]()
daar vraag ik niet omquote:
doe mij een bmxjequote:Op maandag 8 mei 2006 11:54 schreef vlad het volgende:
[..]
daar vraag ik niet omhebben hun ook niet gedaan, dus ik laad gewoon de bus vol
![]()
bestellingen zijn welkom![]()
![]()
die dingen passen bijna in m'n broekzakquote:
Beetje hoge ATBquote:Op maandag 8 mei 2006 11:54 schreef vlad het volgende:
[..]
daar vraag ik niet omhebben hun ook niet gedaan, dus ik laad gewoon de bus vol
![]()
bestellingen zijn welkom![]()
![]()
zeker te wetenquote:Op maandag 8 mei 2006 12:25 schreef vlad het volgende:
[..]
die dingen passen bijna in m'n broekzak![]()
wel gaaf spul![]()
Ik heb er nog ééntje te koop voor je, m'n broertje heeft er ¤800 voor betaald (flatland BMX) maar heeft er niet langer dan 2 uur opgezeten.quote:
postbode komt vandaag of morgen bij mijquote:Op maandag 8 mei 2006 13:12 schreef Alfisti het volgende:
ciao hugster
* Alfisti mag zo naar het postkantoor
of mijn centrale vergrendeling is binnen of een deurslot, heb dus wat te klussen vanmiddag
Ik was niet thuis vrijdag dus moet nu zelf halenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
postbode komt vandaag of morgen bij mij
Om mn grip + accu voor de 300D af te leveren
gratis?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb er nog ééntje te koop voor je, m'n broertje heeft er ¤800 voor betaald (flatland BMX) maar heeft er niet langer dan 2 uur opgezeten.
Doe een bod want ik stoot er steeds m'n poten aan in de schuur!
[afbeelding]
met een bootquote:Op maandag 8 mei 2006 13:12 schreef BazzoS het volgende:
Huug, veel plezierWaarmee vaar je eigenlijk?
290 euro max op inetquote:Op maandag 8 mei 2006 13:51 schreef Sjoewe het volgende:
Even reeel wat zou die BMX moet opbrengen![]()
Ik wil er best een namelijk
[afbeelding]
Haal een MP3-unit bij de MM, jat een fiets van een zwerver, ga met je ouders mee op vakantie en je kunt je bezattenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ghihi, heb ik een weekendje piekies verdiend, heb ik gelijk weer de drang om ze uit te geven.
iPod, BMX
, vakantie
Allemaal leuk
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Haal een MP3-unit bij de MM, jat een fiets van een zwerver, ga met je ouders mee op vakantie en je kunt je bezatten
[afbeelding]
Is iets voor te zeggenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
Neeeeheeee, ik wil iets leuks van mn centjes kopen
![]()
Leuke behalve drank
[afbeelding]
spullen voor je huisje en andere gadgets die je niet meer vaak gaat gebruikenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
Neeeeheeee, ik wil iets leuks van mn centjes kopen
![]()
Leuke behalve drank
[afbeelding]
een gazellequote:Op maandag 8 mei 2006 17:06 schreef Hugster het volgende:
Muuk en Sjoewe het is deze fiets, 2e hands dus ook nog ¤500
[afbeelding]
hmm ik praat eigenlijk zelden met 12 jarigenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:29 schreef Googolplexian het volgende:
Ken je dat? Dat je een super-volwassen gesprek hebt met iemand die de helft van je leeftijd is?
ik heb het helaas over 17-jarigenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm ik praat eigenlijk zelden met 12 jarigen![]()
* Alfisti herkendquote:Op maandag 8 mei 2006 18:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik heb het helaas over 17-jarigen
Ik zou het er ook _nooit_ voor neerleggen hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
of je koopt mijn 205 voor 250 euro en je hoeft niet te trappen![]()
De persoon in kwestie leeft mijn droom (en ook die van jullie) maar ik mag er nog niets over zeggenquote:
blut = een gebrek aan vriendenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:39 schreef Fugie het volgende:
ik kom er net achter dat ik blut ben
maarja, mijn vakantie is in ieder geval betaald
auto racen dusquote:Op maandag 8 mei 2006 18:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De persoon in kwestie leeft mijn droom (en ook die van jullie) maar ik mag er nog niets over zeggen![]()
Ik heb nog nimmer zo volwassen met een "puber" gepraat.
* Alfisti niet snappenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De persoon in kwestie leeft mijn droom (en ook die van jullie) maar ik mag er nog niets over zeggen![]()
heeft zijn pa een maybach en een SLR ( SLR is volgens mij al weer weg )quote:Op maandag 8 mei 2006 18:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ieder zijn eigen droom tochquote:Op maandag 8 mei 2006 18:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
HAAAI-MA!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef BoJo het volgende:
ik moet nog een Ring racer en geld en ruimte hebben om te (leren) sleutelen, dan ben ik ook helemaal blij![]()
Ik van motiongraphics-designquote:
wat is er 10 juni bij Giacomini danquote:Op maandag 8 mei 2006 20:46 schreef PeuRac het volgende:
Bojan, ga je 10 juni ook naar Giacomini?
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
Googol, moet ik die foto's van de autoruit gewoon naar het mailadres in je profiel mailen?
Door Den Haag, zekerquote:Op maandag 8 mei 2006 21:28 schreef ook_gek het volgende:
heb net een stuk gefietst maar daar word je niet vrolijk van
Koop dan ook een autoquote:Op maandag 8 mei 2006 21:28 schreef ook_gek het volgende:
heb net een stuk gefietst maar daar word je niet vrolijk van
Dan kan iedereen die QV-skirts monteren welke Alberto geregeld heeftquote:Op maandag 8 mei 2006 21:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat is er 10 juni bij Giacomini dan
ik ben er zaterdag als het goed is![]()
scheveningen kampervoeliestraat en weer terug naar scheveningen.quote:
erm werken? waar is je tijds besef kereltjequote:Op maandag 8 mei 2006 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan iedereen die QV-skirts monteren welke Alberto geregeld heeftwat ga jij morgen doen dan?
ik heb een half uur op 1 plek gefietstquote:Op maandag 8 mei 2006 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
scheveningen kampervoeliestraat en weer terug naar scheveningen.
kamper(foelie)straatquote:Op maandag 8 mei 2006 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
whehehequote:Op maandag 8 mei 2006 21:36 schreef PeuRac het volgende:
ik was vandaag nog in Voorburg(nouja, net 10meter
)
Moest bij VROM zijn en ben toen wezen tanken bij de BP net in Voorburg.
Remmen of schokbrekers, die laatste waren nog oke meende ik, dus zullen het wel de remmen zijnquote:Op maandag 8 mei 2006 21:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
erm werken? waar is je tijds besef kereltje![]()
Ik heb al QV skirts![]()
enne wat ik daar ga doen.... jaahhhaaaa dat zou je wel eens willen weten he?
nopequote:Op maandag 8 mei 2006 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Remmen of schokbrekers, die laatste waren nog oke meende ik, dus zullen het wel de remmen zijn
Ik kom regelmatig bij VROM / FZquote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
whehehenog geen 2 kilometer van mijn huis
schroefverenquote:
nee, en je mag ophouden met raden. Plus dat het eigenlijk helemaal niet zo spannend isquote:Op maandag 8 mei 2006 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
schroefverendaarom wist je er zoveel van
![]()
waarom doe je er dan zo moeilijk over?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, en je mag ophouden met raden. Plus dat het eigenlijk helemaal niet zo spannend is![]()
Bweh kruidenbuurt.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nét gedaanquote:
HAHA, je had niet gezien dat ik het was hèquote:Op maandag 8 mei 2006 22:06 schreef BoJo het volgende:
.
Jawel, alleen vandaag niet zó zó.quote:
Heb je alweer een kater van Nederlandquote:
inderdaad.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:09 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
HAHA, je had niet gezien dat ik het was hè
Kinderachtig
Ik ben blij dat ik terug ben hoorquote:
ik voel me rug ookquote:Op maandag 8 mei 2006 22:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
moeilijk last van m'n rug en dus niet zo in de stemming
[lurkt]
Bij mij is het een gebrek aan ijzersmijten ... de hele dag eachter de PC breekt me nu (na 10 jaar ofzo) opquote:Op maandag 8 mei 2006 22:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik voel me rug ook
maar dat komt doordat ik weer heb lopen ijzersmijten in de sportschool
1 van de redenen dat ik nu ook naar de sportschool ga, voorkomen is beter dan genezen ofzoquote:Op maandag 8 mei 2006 22:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bij mij is het een gebrek aan ijzersmijten ... de hele dag eachter de PC breekt me nu (na 10 jaar ofzo) op
Stomme is dat ik met sportscholen zoiets heb van "dat kan ik thuis ook" ... alleen doe ik het nooitquote:Op maandag 8 mei 2006 22:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
1 van de redenen dat ik nu ook naar de sportschool ga, voorkomen is beter dan genezen ofzo
alhoewel ik me nu al weet dat ik me morgen behoorlijk tosti voel
kan ik thuis allemaal niet hoor, wat ik in de sportschool doe. En als het kan, lukt dat zeker niet voor minder dan 25 euro per maandquote:Op maandag 8 mei 2006 22:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Stomme is dat ik met sportscholen zoiets heb van "dat kan ik thuis ook" ... alleen doe ik het nooit
En wat ik thuis doe kan in de sportschool ook niet zomaar (zonder in boeien het pand te verlaten)quote:Op maandag 8 mei 2006 22:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan ik thuis allemaal niet hoor, wat ik in de sportschool doe. En als het kan, lukt dat zeker niet voor minder dan 25 euro per maand
De foto's zijn groter dan ik dacht (heb eerlijk gezegd niet zoveel zin in resizen en zo)quote:
nee heb geen idee wanneer het is overgensquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ook_gek eet zeker ook vlaggen tijdens de vlaggetjesdagen?
hij schijt nietquote:
Uhuh.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:11 schreef Hugster het volgende:
que?
Die achter de topic paginanummers staan?
[afbeelding]
DIE JAquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:11 schreef Hugster het volgende:
que?
Die achter de topic paginanummers staan?
[afbeelding]
Allang gedaanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
DIE JA
Anne, ga eens HEEL snel die unban aanvragen... dit is fucking irritant
[afbeelding]
Huillie.quote:
Nee. Wat is in godsnaam het nut van je weekban? Je gaat soppen als je je naam in MED ziet staan ofzo?quote:
Wat is het nut van jouw posts?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee. Wat is in godsnaam het nut van je weekban? Je gaat soppen als je je naam in MED ziet staan ofzo?
[afbeelding]
Hugo, typ eens fatsoenlijk Nederlands.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:38 schreef vlad het volgende:
ijsmeis is er weer en gelijk zit de sfeer er weer in![]()
mogguh enzo
Whehehe SurrogaatMofquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:38 schreef vlad het volgende:
ijsmeis is er weer en gelijk zit de sfeer er weer in![]()
mogguh enzo
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe SurrogaatMof![]()
Net ging het bij Evers ook over de parkeergarage in IJsselstein en 't staat nu ook in't AD
[afbeelding]
En zo is het maar netquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:45 schreef vlad het volgende:
[..]
herma
zit een jaar in het buitenland en blijf nederlander, ga twee dagen naar duitsland en ben gelijk een mof![]()
Dan zou ik ook een nepsport beginnenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:17 schreef Googolplexian het volgende:
Is er hier nog iemand die Tae Bo heeft gedaan? Je weet wel ... van Billy Blanks
zeiltje er overquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:27 schreef Mukie het volgende:
En nog iemand lekker vrij?
Plus een tip om die gvd gele rotzooi van mn auto of te halen zonder dat het de dag erna er weeeer op zit? (naast een garage/afdak)
Heet water en autoshampoo, en een zeiltje eroverquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:27 schreef Mukie het volgende:
En nog iemand lekker vrij?
Plus een tip om die gvd gele rotzooi van mn auto of te halen zonder dat het de dag erna er weeeer op zit? (naast een garage/afdak)
zeiltje, dat had ik idd ook kunnen bedenkenquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:25 schreef vlad het volgende:
hugster
applefappers willen alleen maar hip zijn![]()
Ik wil ook hip zijnquote:
iPodje komt er welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dan mis je dus nog een essentieel lifestyle item eh, niets aan te doen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:08 schreef t0n het volgende:
Hey walt... had chantal je nog verteld van d'r geniale msn move?
Die is alweer uit joh, dan sla je een flaterquote:
whahahahaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:18 schreef t0n het volgende:
gehe, je had laatst afgesproken met die andere del sol dude... toen kwam ze aan mij het adres van die vogel vragen... ik zat daar wtf te doen... en Chantal maar overtuigd zijn dat ik hem was.
tijd voor een terrasje dusquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:14 schreef Fugie het volgende:
maar maar, ga ik bijna naar school, word ik net gebeld dat de docent ziek is
was ik toch bijna voor jan lul naar breda gegaan
in mijn eentjequote:
Sterf.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
Boh gek, echt COOL dat je terug bent, waarom had je een ban gekregen??
Bans zijn echt stoer![]()
![]()
Ik ben echt te schijterig om een ban te riskeren
[afbeelding]
kankernerdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
Boh gek, echt COOL dat je terug bent, waarom had je een ban gekregen??
Bans zijn echt stoer![]()
![]()
Ik ben echt te schijterig om een ban te riskeren
[afbeelding]
ja!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:07 schreef Hugster het volgende:
alexx mist de >> tekens achter de paginanummers in de forumindexen
[afbeelding]
Nee, dan moet ik Breuls even informeren, want er hebben veel meer mensen last van.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:08 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet ie de oude layout gebruiken.
Ik dacht overigens dat ie het over die smiley had
Kijk eens in BUG.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik Breuls even informeren, want er hebben veel meer mensen last van.
Oh ok. Ik zit te hele tijd in de achter de schermen BUG te kijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kijk eens in BUG.
Slarioux is er allang mee bezig.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil
diiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeee hooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Het is ook heel warm buiten ehquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:41 schreef ook_gek het volgende:
nog niet vol
ga dan voor de Ducquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan alleen de Manitowoc 999 en de Ducati 999 vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |