Duvel was er niet bij, blaxtar en de gang maar duvel niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wel op t podium bij 't bevrijdingsfestival toch? Heeft niet meegedaan tho.
Ach ja zo houd ik mezelf tevreden, net doen alsof er nieuwe shit uit isquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:56 schreef Catch22- het volgende:
op zeker een remixalbum die ook in het vorige topic stond ;;;)
Lange F en Baas B? The Oppesites?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:50 schreef Tomhoog het volgende:
Lekker bezig
Laatst hoorde ik een nummer met we gaan nog niet naar huis nog laaaan niet nog laaang niet
maar dan van een van de rappers die hier worden genoemd en dus niet van de duinenmars ect
iemand enig idee?
Jeugd van Tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Lange F en Baas B? The Oppesites?
Zou het niet weten...
Wie zijn dat?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:00 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig
waarom weet ik dit
[off-topic] Omdat de beats geproduceerd zijn door Bastian... en dat zijn over het algemeen super vette beats! [/off-topic]quote:Op zondag 14 mei 2006 13:00 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig
waarom weet ik dit
Jawel. Duveltje had ook een Ozmoses shirt aan, prachtig, die Blax zat lekker het publiek op te hypen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:25 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Duvel? Volgens mij was die dr niet bij.
Nee Duvel was er niet bij, misschien bedoel je Nav? Die stond achter de draaitafel had ook zo'n Ozmoses sjirt aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:20 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Jawel. Duveltje had ook een Ozmoses shirt aan, prachtig, die Blax zat lekker het publiek op te hypen!![]()
Ik vind die track met Sticks echt slecht!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:35 schreef S-Two het volgende:
Die met Sticks is zeer fijntjes!
Trek alleen Blax zijn stem niet echt.
Ik vind die beat echt te lam voor woorden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:04 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind die track met Sticks echt slecht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |