Goals zijn hier te halen (skip intro)quote:Op maandag 8 mei 2006 12:29 schreef Doezelhaar het volgende:
Iemand nog ergens de goals van gisteren ?
Heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien.
kan je net zwemmen, of vind je ze gewoon niet lekker zitten?quote:
als dat waar is noem ik het wel spectaculair.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Breaking news of flauw gerucht? Check: http://www.afca.nl/cms/index.php?itemid=1121
Aub laat het zo zijnquote:Op maandag 8 mei 2006 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Breaking news of flauw gerucht? Check: http://www.afca.nl/cms/index.php?itemid=1121
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:46 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hopelijk is het niet waar.
Waarom? Jaakke heeft niks te zeggen en word door de supporters als zondebok gebruikt. Van Geel, en Fontein, zijn diegene die Blind weg willen. Jaake kan me niet zoveel schelen maar het zou jammer zijn als Fontein weg gaat aangezien hij samen met Van Geel eindelijk eens een fatsoenlijke directie lijkt te vormen.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dit zou het beste zijn wat Ajax kan overkomen.
ik klikte...quote:Op maandag 8 mei 2006 12:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
http://www.dannymoetnietblijven.nl
quote:Tomas Galasek had na de gewonnen bekerfinale cynische woorden voor het bestuur van Ajax. De aanvoerder van de Amsterdammers vond het opmerkelijk dat de clubleiding zich na de bekerfinale plotseling wel liet zien in de kleedkamer.
"Het bestuur en de directie zijn toevallig in de kleedkamer geweest dit keer. We hadden ze al verwacht na het halen van de Champions League, maar toen kwamen ze niet. Nu wel, met de pers erbij. Misschien ben ik cynisch, maar ik vind dat ze er in Groningen ook bij hadden moeten zijn", sneerde Galasek in de GPD-dagbladen.
Toch overheerste de blijdschap bij de Tsjech, die komende zomer vrijwel zeker vertrek uit de ArenA: "Dit betekent heel veel voor me, vooral dat ik nu als aanvoerder de prijs in ontvangst mag nemen. Dat ik bij mijn laatste wedstrijd de beker mag optillen, is het mooiste gevoel in zes jaar", besloot Galasek.
quote:Huntelaar,Ball en Lamey geschorst
PSV en Ajax moeten in de eerste bekerwedstrijd van volgend seizoen door schorsingen spelers missen.
Landskampioen PSV moet het doen zonder de verdedigers Michael Ball en Michael Lamey, terwijl bekerwinnaar Ajax KlaasJan Huntelaar niet mag opstellen. Ook Tomas Galasek kreeg een wedstrijd schorsing van de KNVB, maar de Tsjech verlaat Ajax.
Zondag kregen Galasek en Lamey beiden twee keer geel in de bekerfinale tussen Ajax en PSV (2-1). Huntelaar en Ball ontvingen geel, maar stonden voor de wedstrijd al 'op scherp', zodat ze beiden automatisch geschorst zijn.
quote:Ajax-fans eisen opheldering bestuur
Ajax-fans eisen duidelijkheid over het vertrek van trainer Danny Blind. Het Ajax-bestuur weigert al geruime tijd opheldering te geven over het ontslag van de trainer en over zijn opvolger.
De fans van vak 410,423 en de F-side willen maandag tijdens de huldiging van Ajax op het Leidseplein in Amsterdam duidelijkheid van het bestuur. Verder zeggen zij dat de beoogd opvolger van Blind, Henk ten Cate, er wat hen betreft niet in komt.
De bekerfinale tussen Ajax en PSV in de Rotterdamse Kuip werd zondag door ruim 2,6 miljoen tv-kijkers gevolgd. Ajax won in blessuretijd met 2-1 van PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |