Is al langsgekomenquote:Op maandag 8 mei 2006 01:18 schreef patrickt38 het volgende:
Ajax inzake berichtgeving SBS 6
Amsterdam, 8 mei 2006
Volgens SBS 6 zou de clubleiding van Ajax hebben gemeld dat besloten is de technische staf te ontslaan. Ook zou door de clubleiding zijn gemeld dat Henk ten Cate bij Ajax getekend heeft als opvolger van Danny Blind. Deze berichten zijn onjuist. Er zijn door de clubleiding geen mededelingen van deze strekking gedaan.
SBS 6 heeft tegenover Ajax verklaard dat deze onjuiste uitlatingen worden betreurd
Bron: www.ajax.nl
Tuurlijk. Afscheid Blind en leuk feestje. 18.45 morgen iedereen aanwezig zijn!quote:Op maandag 8 mei 2006 01:21 schreef Jasza het volgende:
Gaan er nog mensen naar de huldiging morgen, ik ga denk wel al ist natuurlijk een raar gevoel na zo'n seizoen.
Ik kan helaas niet. Moet tot 20:00 werken en dan nog 1,5 uur reizenquote:Op maandag 8 mei 2006 01:21 schreef Jasza het volgende:
Gaan er nog mensen naar de huldiging morgen, ik ga denk wel al ist natuurlijk een raar gevoel na zo'n seizoen.
Jup, tis natuurlijk wel een speciaal feestje door Blindquote:Op maandag 8 mei 2006 01:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Afscheid Blind en leuk feestje. 18.45 morgen iedereen aanwezig zijn!
Sja, ongelukkig moment maar ik ben nog steeds van mening dat Blind niet dé trainer voor ons is op dit moment.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:23 schreef TilburgCasual het volgende:
Is Blind net lekker op stoom gekomen , mag hij zijn biezen al weer gaan pakken waarschijnlijk.
De politie haalde ze maar snel wegquote:Op maandag 8 mei 2006 01:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sja, ongelukkig moment maar ik ben nog steeds van mening dat Blind niet dé trainer voor ons is op dit moment.
Grappig trouwens die psv'ers in het neutrale vak die stonden te juichen na de 1-1 en na een paar nitraatbommen in hun richting heel snel weer ophielden daarmee
Jammert van het nutteloze slopen onderweg. 1 gast had zn hele hand opengehaald en moest gehecht wordensukkel
Ach. Maar je moet een coach wel de tijd geven . Althans dat vind ikkquote:Op maandag 8 mei 2006 01:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sja, ongelukkig moment maar ik ben nog steeds van mening dat Blind niet dé trainer voor ons is op dit moment.
Grappig trouwens die psv'ers in het neutrale vak die stonden te juichen na de 1-1 en na een paar nitraatbommen in hun richting heel snel weer ophielden daarmee
Jammert van het nutteloze slopen onderweg. 1 gast had zn hele hand opengehaald en moest gehecht wordensukkel
Ik heb jou anders ook niet gezienquote:Op maandag 8 mei 2006 01:33 schreef devv05 het volgende:
En Jasza was weer nergens te bekennen natuurlijk
Hee je zat vlakbij mijquote:Op zondag 7 mei 2006 23:52 schreef Jasza het volgende:
Wat foto's van mijn kant, komen ook nog wel wat coole filmpjes:
Vlaggetjeee:
[afbeelding]
Sfeertje:
[afbeelding]
Ook goede morgen:
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 01:21 schreef devv05 het volgende:
Grove fout van Stekelenburg die goal van psv, hij houdt duidelijk in bij het schot van Farfan. Kijk maar eens goed in die samenvatting, je ziet heel duidelijk dat ie zn arm terugtrekt.
Johnny speelde zker lekkerquote:Op maandag 8 mei 2006 01:38 schreef Riro het volgende:
[..]
Hee je zat vlakbij mij![]()
Was een heeeeerlijke dag, geweldig![]()
En Johnny speelde lekker!
Armen strekken en je had hem. Bal ging ongeveer 10 centimeter langs Stek.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Vind het helemaal geen fout van Maarten.
Die bal was gewoon onhoudbaar, die bal was echt hard.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:40 schreef X-fi het volgende:
[..]
Armen strekken en je had hem. Bal ging ongeveer 10 centimeter langs Stek.
Ik vind het toch wel zwaar beter daar onderin hoor vergeleken bij onze omloop.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:59 schreef Tvduijn het volgende:
En waarom al die mensen de kuip beter vinden dan de arena....de tering zeg. Je hebt niet eens een omloop waar je ff wat eten en drinken kan halen of ff kan pissen. Wat een krot, maar eerlijk is eerlijk wel lekker sfeertje te bouwen maar doe mij maar lekker arena
Klopt, hij trekt z'n arm gewoon terug. Geen idee waarom, duidelijk dat 'ie niet over zou gaan.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:21 schreef devv05 het volgende:
SS samenvatting is beter ja.
Grove fout van Stekelenburg die goal van psv, hij houdt duidelijk in bij het schot van Farfan. Kijk maar eens goed in die samenvatting, je ziet heel duidelijk dat ie zn arm terugtrekt.
Maar als je erbij kan, moet je een poging waakte. Maarten brak de poging halverwege af en trok z'n hand weer iets terug. Misschien bang dat 'ie iets zou breken?quote:Op maandag 8 mei 2006 02:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die bal was gewoon onhoudbaar, die bal was echt hard.
Hmm tja ik zat 2e ring (Ondanks dat ik treinkaartje hadquote:Op maandag 8 mei 2006 02:05 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel zwaar beter daar onderin hoor vergeleken bij onze omloop.
Na de 1e helft was ik dood. 2 Uur geslapen, 4 droge bolletjes gegeten en verder er gewoon niet aan gedacht de hele dag om iets te eten. En maar baco's achterover slaan.
Heerlijke dag. Dit had alles in zich wat een dagje voetbal in zich moet hebben.
En dan ook nog soms van die boeren kut muziekquote:Op maandag 8 mei 2006 02:18 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Trouwens. Ik ben doof
Die muziek wat een herrie. Net zo erg als in Munchen vorig jaar![]()
edit: ja ik heb t over 1e ring voorste gedeelte onder die stellages.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |