Oh we're all lesbians when the right guy isn't around.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh we're all lesbians when the right guy isn't around.
Anger doesn't really go with what you're wearingquote:
Moet ik helpen met je rollatortje?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Het gaat nu al weer te snel voor mij..
No problem. It all comes off.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Anger doesn't really go with what you're wearing
Er zou gewoon een variant van uitzending gemist op Fok moeten zitten zodat je niet telkens hoeft terug te lezenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet ik helpen met je rollatortje?.
Of dat iemand gewoon aan het begin van elk topic een samenvattinkje van het vorige deel post.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er zou gewoon een variant van uitzending gemist op Fok moeten zitten zodat je niet telkens hoeft terug te lezen![]()
30.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet ik helpen met je rollatortje?.
Ga jij dan lekker alle topics notuleren?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of dat iemand gewoon aan het begin van elk topic een samenvattinkje van het vorige deel post.
Ben je al zo oud?!quote:
Jij was toch diegene met een Fok! boekje?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ga jij dan lekker alle topics notuleren?![]()
Nee tochquote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ga jij dan lekker alle topics notuleren?![]()
Het kan erger hoor. Toch bever?quote:
Ohw. Verdomd ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij was toch diegene met een Fok! boekje?
quote:
Sorry Meneer.quote:
Ik ontken alles!!quote:
Ja dan moet je vooral mijnheer en U tegen me gaan zeggenquote:
Maar daardoor dus ook de Fok delegatie gemistquote:Op maandag 8 mei 2006 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Gelukkig ben ik gestopt bij 25..
A tiny price to pay for eternal youth.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daardoor dus ook de Fok delegatie gemist![]()
Sweet Dreams Timmahquote:Op maandag 8 mei 2006 00:18 schreef Timmah het volgende:
Maar goed. Het was kort maar krachtig. Timmah gaat zn zolderkamertje opzoeken...
Trusten!
Ik zou mij jong moeten voelenquote:
Toen pas? Ik al bij 23, soms 21quote:Op maandag 8 mei 2006 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Gelukkig ben ik gestopt bij 25..
Je hebt op het buitenkantoor gewerkt met je hoofd in het zonnetje?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zou mij jong moeten voelen
Maar nee
Misschien had ik wel niet de hele dag in 'n campingstoel moeten gaan zitten programmeren.
Nu dus welterusten zoete kind'ren
Ik heb vandaag een team dag ...quote:Op maandag 8 mei 2006 02:50 schreef wonderer het volgende:
CDP hoefde vandaag zeker weer niet te werken he?
Turks Fruit was... eh...
Laat ik het zo zeggen: als ik blote tieten wil zien, download ik wel een filmpje.
je hebt hem natuurlijk ingesteld op 50 in plaats van 25 posts per pagina slimmerikquote:Op maandag 8 mei 2006 02:04 schreef davidov het volgende:
waarom was het vorige topic al na 7 pagina's dicht?![]()
Dan maar even wat hondjes regelenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:41 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ben helemaal Remi de komende week *snif*
Dat roepen mijn 2 collegaatjes ook elke maandagquote:Op maandag 8 mei 2006 11:17 schreef LuQas het volgende:
Ik ga geloof ik op dieet, ik wil weer 55 kg. wegen.
En ik maar blij zijn met het feit dat ik juist aankomquote:Op maandag 8 mei 2006 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat roepen mijn 2 collegaatjes ook elke maandag
maar elk weekend daarop bezwijken ze toch weer voor de lekkere verleidingen van chocolade of andere zoetigheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |