halverwege de tocht naar Nurnburgquote:Op maandag 29 januari 2007 20:57 schreef 2cv het volgende:
Gewoon proberen goed schoon te houden. Na door de pekele gereden te hebben even met de tuinslang er onderdoor zodat alle pekel wegspoelt.
Gister weer in de Visa mogen rijden !Heerlijk lange rit, alleen wel in de verkeerde richting
Die blijven wel heelquote:
Nee man, dat wil je niet ! Druklagers van Toyota's gaan ook kapot. En dikke kans op dat die heel wat minder eenvoudig te vervangen zijn !quote:
Voor er bijquote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee man, dat wil je niet ! Druklagers van Toyota's gaan ook kapot. En dikke kans op dat die heel wat minder eenvoudig te vervangen zijn !
Poep! Woon-werk-verkeer moeten ook plezierritjes zijn! Deze gedachten heb ik ook een tijdje gehad, ik kocht toen een Seat. Hoewel het blik mij altijd bracht waar ik moest wezen (alleen kwam ik altijd aan met een houten reet), wist ik niet hoe snel hij na een jaar de deur uit moest gaan!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor er bijDe Visa voor plezierritjes, een Stalrlet of Corolla of zo voor woon-werk-verkeer
quote:MOTOR
aantal cilinders 6, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 2946 cm3
boring x slag 87,0 x 83,0 mm
compressieverh. 10,9:1
max. vermogen 152 kW (210 pk)
6000tpm
max. koppel 285 Nm
3750tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
de tweede:quote:PRESTATIES
topsnelheid 230 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,4 s
verbruik binnen beb. kom 14,7 l/100km
verbruik buiten beb. kom 7,2 l/100km
verbruik gecombineerd 10,0 l/100km
CO2 uitstoot 238 g/km
quote:MOTOR
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1560 cm3
boring x slag 75,0 x 88,3 mm
compressieverh. 18,0:1
max. vermogen 66 kW (90 pk)
4000tpm
max. koppel 215 Nm
1750tpm
brandstofsysteem common rail
klepbediening dohc
turbo ja, met intercooler
katalysator nee
Ze gaan nu zijn Mercedes vito, mercedes 600 SEL en Nissan primera vervangenquote:PRESTATIES
topsnelheid 160 km/h
acceleratie 0-100 km/h 14,8 s
verbruik binnen beb. kom 6,7 l/100km
verbruik buiten beb. kom 4,7 l/100km
verbruik gecombineerd 5,4 l/100km
CO2 uitstoot 143 g/km
2 keer zoveel onderhoud en kosten (behalve de benzinekosten dan) + wat Patje74 zegt.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor er bijDe Visa voor plezierritjes, een Stalrlet of Corolla of zo voor woon-werk-verkeer
ik dacht dat renault en alfa juist zo electronica gevoelig waren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:17 schreef Acryl het volgende:
Berlingo's rijden wel goed
zijn goede auto's!
C5 zal denk meer in de garage staan dan op de weg (electronica!)
Ik geloof je op je woord.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:20 schreef Sjaeck het volgende:
De C5 van mijn vader heeft in 4 jaar welgeteld nul electronische problemen gehad, een nieuwe is dan ook in bestelling en wordt komende maand geleverd.![]()
ook een v6 3.0?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:20 schreef Sjaeck het volgende:
De C5 van mijn vader heeft in 4 jaar welgeteld nul electronische problemen gehad, een nieuwe is dan ook in bestelling en wordt komende maand geleverd.![]()
Mijn schoonouders hebben net hun nieuwe C5, fijne bak, daar wil ik wel eens mee door Frankrijk tuffenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:20 schreef Sjaeck het volgende:
De C5 van mijn vader heeft in 4 jaar welgeteld nul electronische problemen gehad, een nieuwe is dan ook in bestelling en wordt komende maand geleverd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |