Ik ook niet. Ik ben verbaasd over hoe moe ik ben. Het was dan ook uitputtend maar bevredigend.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:00 schreef Litso het volgende:
Ik maak het vandaag voor de verandering ook niet al te laat.
Toch uitputtend, zo'n hele dag vol romantiek en kaas met ananas
En moemoe heeft mijn tupperware bak. Mét restjes brownie.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben m'n telefoon gewoon in die kutauto vergeten hè.
quote:Op maandag 8 mei 2006 01:09 schreef Litso het volgende:
[..]
En moemoe heeft mijn tupperware bak. Mét restjes brownie.
Een achtergrondverhaal van 800 woorden moeten schrijven is niet fijn op dit momentquote:Op maandag 8 mei 2006 01:00 schreef Litso het volgende:
Ik maak het vandaag voor de verandering ook niet al te laat.
Toch uitputtend, zo'n hele dag vol romantiek en kaas met ananas
Ow? Heb ik die nog?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:09 schreef Litso het volgende:
[..]
En moemoe heeft mijn tupperware bak. Mét restjes brownie.
Dat is gewoon creatiefquote:Op maandag 8 mei 2006 01:10 schreef Litso het volgende:
Fruitsalade met komkommer!
Moet om 8 uur op school zijn.quote:
Te vroeg!quote:Op maandag 8 mei 2006 07:50 schreef Queen_Jane_Approximately het volgende:
Ochtend!
Ja, veel beter. Goedemorgenquote:Op maandag 8 mei 2006 08:02 schreef Queen_Jane_Approximately het volgende:
Nu wel?
werken
heet? waarom zo vroeg op dan. Waarom niet lekker in je nest blijven meuren tot je moet zeiken? Ik begrijp dat niet.
Waar gáát dit over!?quote:Op maandag 8 mei 2006 08:11 schreef jogy het volgende:
Maar jij doet toch niet mee aan de slavernij die [afbeelding] werken [afbeelding] heet? waarom zo vroeg op dan. Waarom niet lekker in je nest blijven meuren tot je moet zeiken? Ik begrijp dat niet.
Verward!quote:Op maandag 8 mei 2006 09:05 schreef Petrotjuh het volgende:
Verwart!
Wil je een lolly?quote:
Hallo.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:05 schreef Petrotjuh het volgende:
Niet iedereen met een underscore in de naam is meteen een Blonde Engel!
Kleine hint.... Want ik weet even niet van wie jij een kloon bentquote:Op maandag 8 mei 2006 09:21 schreef Thin_Man het volgende:
Goedemorgen, jackson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |