abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37687563
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:25 schreef RealZeus het volgende:

In welke grot woon jij? Mijns inziens is er geen vrouw die op een broertjestype geilt,want dat zal voor haar voelen als incest.
En als vrouwen zelfs tegen je zeggen:"Ik wilde dat mijn vriend zo was als jij." is het toch wel redelijk duidelijk.
Haha, frustrerend, nee zeg, hoezo?

En ondertussen wel met die vriend nuecken en niet met jou.

Het goede nieuws is: Je kunt het leren.
  Vis een optie? dinsdag 9 mei 2006 @ 12:35:21 #177
70532 loveli
N
pi_37687621
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef Michellee het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Dat als ik zeg dat ik niet verliefd op hem ben, dat hij dan de hoop blijft houden. Als iemand dat tegen mij zegt dan weet ik het wel! Laat staan tot tweemaal toe..
Uit ervaring: dat snappen ze pas als ze echt geen andere keus hebben. Ik heb het ook (meerdere malen) meegemaakt. Pas wanneer jij op een botte manier zegt dat je echt helemaal nooit ook maar wat dan ook met hem wilt beginnen wordt het mogelijk duidelijk.
Nu blijft er steeds wat hoop hangen "als ik er voor haar ben als ze een probleem heeft, komt ze er misschien achter dat ik toch de ware voor haar ben" of: "ze heeft wel gezegd dat ze me niet als vriend wil, maar misschien denkt ze er over een week/maand/jaar toch anders over".

Hij heeft gevoelens geinvesteerd en als hij nu stopt met verliefd zijn, is hij die investering kwijt. Dat weerhoudt hem ervan een ander te zoeken en om dat niet kwijt te raken, investeert hij nog maar een beetje meer. Op een gegeven moment wordt die liefde/verliefdheid wanhoop. Zorg ervoor dat je niet in dat stadium terecht komt.
Jij hebt je vriendschap aangeboden, dus dat mag hij van je verwachten. Zijn 'investering' geeft hem geen recht op meer, maar aan de andere kant, hij mag het natuurlijk wel proberen. Als hij de dingen in de juiste verhoudingen blijft zien.

Bega niet de fout om toch iets met hem te beginnen. Waarop zou dat dan gebaseerd zijn? Medelijden? Slechte basis.
Wat is de beste oplossing? De moeilijkste. Hem alles laten uitspreken en hem laten zien welke verwachtingen van hem realistisch zijn en welke niet. En heel duidelijk zijn hoe jij erover denkt. Wat dat betreft hebben sommige mannen een betonnen plaat voor hun kop, ze horen niet de 90% dat je niet geinteresseerd bent, maar de 10% dat je je bij hem op je gemak voelt (en dat is natuurlijk een geweldige basis voor een relatie).

Weet het verschil tussen jouw probleem en zijn probleem. Iedere reactie dat men weet wat hij doormaakt en dat jij niet egoistisch moet zijn, houdt er totaal geen rekening mee dat het ook voor jou moeilijk is. En jij hebt er ook niet om gevraagd, maar je moet er nu wel een oplossing voor bedenken.

Sterkte!
crap in = crap out
pi_37687677
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:32 schreef mgerben het volgende:

[..]

Het goede nieuws is: Je kunt het leren.
Wat kan ik leren? Er niet uit te zien als een broertje?

Gefrustreerd?Ja,eigenlijk wel en het is best kut om toe te moeten geven dat je bent geworden wat je eigenlijk niet wou.Mooi liedje wat daar bij hoort:Is dit nu later van Stef Bos.
pi_37687753
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Je legt de lat te hoog. Probeer bij een vrouw in te schatten of zij op jou zou kunnen vallen voordat je een move maakt.

Tuurlijk, we willen allemaal een supermodel als vriendin. Maar dan dien je er zelf ook een te zijn
pi_37687783
quote:

[..]

Dan heb je niet goed gekeken.
[..]

In welke grot woon jij? Mijns inziens is er geen vrouw die op een broertjestype geilt,want dat zal voor haar voelen als incest.
En als vrouwen zelfs tegen je zeggen:"Ik wilde dat mijn vriend zo was als jij." is het toch wel redelijk duidelijk.
Oh sorry. Inderdaad. Er zijn waarschijnlijk bar weinig vrouwen die vallen op gefrustreerde broertjestypes.

En dat meen ik, smaken verschillen, dus daar zou ik me niet al te druk over maken (niet iedereen kan de schoonheidsprijs winnen, tenslotte), maar gefrustreerde, verbitterde mannen.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_37687853
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef Michellee het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Dat als ik zeg dat ik niet verliefd op hem ben, dat hij dan de hoop blijft houden. Als iemand dat tegen mij zegt dan weet ik het wel! Laat staan tot tweemaal toe..
Die hebben we al gehad he?
Je blijft signalen sturen. Intieme/persoonlijke gesprekken, heel dichte hechte vriendschap.

Laddertheorie: Vrouwen kunnen een hechte vriendschap totaal los zien van een echte relatie (eentje waar sex bij komt kijken).
Mannen kunnen dat niet. Die zien alle relaties als eentje waar je van vriendschap opklimt naar sex. Sex en vriendschap zijn niet gescheiden voor mannen. En voordat iedereen daar overheen valt met die ene vriendin waarmee ze dat niet hebben:
Voor de vriend van TS is het duidelijk het geval.
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:35 schreef loveli het volgende:
[ goed verhaal ]

Weet het verschil tussen jouw probleem en zijn probleem. Iedere reactie dat men weet wat hij doormaakt en dat jij niet egoistisch moet zijn, houdt er totaal geen rekening mee dat het ook voor jou moeilijk is. En jij hebt er ook niet om gevraagd, maar je moet er nu wel een oplossing voor bedenken.
Goed verhaal maar dat laatste... dat vind ik een beetje zoals ik de zwerver voor het centraal station toespreek: Ja luister eens, het is voor mij ook niet makkelijk om jou te zien liggen! Houd je er rekening mee hoe moeilijk dit voor mij is?
pi_37687934
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dus dat is het. Altijd als ik mensen vroeg wat het nou kon zijn,niemand die het wist.(maar waarschijnlijk durfden de helden het niet te zeggen.)
Ik zie er uit als een broertje.
Ja,dan is alles wat ik doe inderdaad redelijk zinloos.

Ik vind het niet leuk om te horen ,maar ik ben wel blij dat iemand eindelijk eens eerlijk is.
Dan hoef ik in elk geval geen enkele energie in een vrouw te steken (en nou niet doordenken,stelletje pubers) want dat is een waste of time.

Wat zal mijn leven lang voelen.
Dit is stupid en cliche, maar of je een broertje bent of niet heeft niks met je uiterlijk te maken en alles met je houding. Wat je aan je houding moet veranderen om niet meer het broetje te zijn kunnen andere mensen je veel beter uitleggen dan ik. Luister in ieder geval niet te veel naar (jonge) vrouwen want die weten niet wat de ladies aantrekkelijk vinden, hoogstens wat ze aantrekkelijk WILLEN vinden en daar zit lichtjaren afstand tussen.

Ik ken een gast die er ongeveer uitziet zoals jij, hij is iets ouder, misschien 5 cm langer en half kaal. Werkt als uitsmijter bij een danscafe, en die ransaap neukt elk weekend minstens 1 "nieuw" meisje. Nu heeft hij het ook wel wat makkelijker als portier, maar ook als ie niet werkt en naar een andere tent gaat krijgt ie altijd een chick mee naar huis als ie dr zin in heeft, en ze slaapt niet op de bank.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_37688078
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]

Gefrustreerd?Ja,eigenlijk wel en het is best kut om toe te moeten geven dat je bent geworden wat je eigenlijk niet wou.Mooi liedje wat daar bij hoort:Is dit nu later van Stef Bos.
Hum stap één: gooi al je Stef Bos CDs in de shredder. Niet verder lezen, meteen doen.

Stap twee: Neem je gewoontes en gedachtes onder de loep. Gooi het softe, gevoelige, meevoelende overboord. Bewaar dat maar voor als je vriendin een keer een moeilijk moment heeft.

Drie: Lees het topic: Vrouwen houden van moeilijke/foute/onmogelijke mannen. Is recent, zelf zoeken.

Vier: Houdt op met vrouwen te plezieren en leef voor jezelf. Ik bedoel: Kijk waarom je iets doet: Waarom plan je die afspraak op een tijd waar jij al iets had staan? Waarom ga je mee naar een film die je niets lijkt? Waarom zeg je dat kleren leuk staan als jij ze niet leuk vindt? Waarom schakel je over naar Dancing with the Stars terwijl jij liever Sylvester Stallone op vredesmissie in Afghanistan had gekeken? Waarom laat je dingen waarvan een vrouw zegt dat ze ze niet leuk vindt?
Weg met het korte-termijn-rekening-houden-met. Zet jezelf op de 1e plaats.
pi_37688092
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:40 schreef Entonie het volgende:

Tuurlijk, we willen allemaal een supermodel als vriendin. Maar dan dien je er zelf ook een te zijn
Onzin.
  Vis een optie? dinsdag 9 mei 2006 @ 12:56:11 #185
70532 loveli
N
pi_37688108
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:44 schreef mgerben het volgende:
Goed verhaal maar dat laatste... dat vind ik een beetje zoals ik de zwerver voor het centraal station toespreek: Ja luister eens, het is voor mij ook niet makkelijk om jou te zien liggen! Houd je er rekening mee hoe moeilijk dit voor mij is?
Ik wil niet zeggen dat TS zich moet omdraaien en weglopen, maar haar goede vriend mag zich ok realiseren wat hij z'n geliefde aandoet. Zij voelt zich met de rug tegen de muur gezet. Verliefdheid mag wel hopen, maar niet dwingen.
crap in = crap out
pi_37688151
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:48 schreef Musketeer het volgende:

Ik ken een gast die er ongeveer uitziet zoals jij, hij is iets ouder, misschien 5 cm langer en half kaal. Werkt als uitsmijter bij een danscafe, en die ransaap neukt elk weekend minstens 1 "nieuw" meisje. Nu heeft hij het ook wel wat makkelijker als portier, maar ook als ie niet werkt en naar een andere tent gaat krijgt ie altijd een chick mee naar huis als ie dr zin in heeft, en ze slaapt niet op de bank.
Maar goed behalve dat je verhaal vast lichtelijk overdreven is zal het ook het type dertien in het dozijn slet zijn wat hij mee neemt. Of je daar nu blij mee moet zijn.
pi_37688291
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:29 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

ja geniaal Wordt ie tenminste ook lichamelijk verslaafd aan haar. En het was al zo makkelijk voor hem op de knoop door te hakken. Nu ze met elkaar het bed in zijn gedoken zal hij zeker makkelijk alle hoop op een relatie met haar op kunnen geven .

I've seen this happening: doesn't work that way chief.
Hoezo heb jij het geprobeerd dan amigo?
Always Head North
pi_37688354
Welke kant het ook op gaat,denk wel dat die vriendschap,zeker omdat hij een plaat beton voor zijn hoofd heeft..op gegegeven moment op houd.

Of hij word verliefd op een ander meisje en beseft dat hij haar (TS) toch niet zo nodig heeft..
Of de TS krijgt weer een vriend en hij ''beseft'' dat het allemaal geen zin heeft hopeloos te wachten.

En de TS kan je nou eenmaal geen schuld aanpraten omdat ze die gevoelens mist om een relatie met hem te willen.gevoelens kan je nu eenmaal niet dwingen.
Salsa Española
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:07:08 #189
39581 Salvad0R
universal
pi_37688388
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:40 schreef Entonie het volgende:

[..]

Je legt de lat te hoog. Probeer bij een vrouw in te schatten of zij op jou zou kunnen vallen voordat je een move maakt.

nee joh, het heeft niets te maken met uiterlijk, het gaat om de mindset die je als jongen hanteert als je met een vrouw omgaat. Je moet niet vergeten dat je uiteindelijk keihard wilt neuken, en dat moet je gewoon niet verbergen, zodra je je gevoel gaat verbergen omdat je bang bent iemand te verliezen, is er sprake van uitzichtloze situaties.
pi_37688427
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:54 schreef mgerben het volgende:

[..]

Hum stap één: gooi al je Stef Bos CDs in de shredder. Niet verder lezen, meteen doen.
Het nummer staat op een verzamelcd,dus dat gaat niet gebeuren.
quote:
Stap twee: Neem je gewoontes en gedachtes onder de loep. Gooi het softe, gevoelige, meevoelende overboord. Bewaar dat maar voor als je vriendin een keer een moeilijk moment heeft.
Zolang ik niks voor een vrouw voel gaat dat prima,maar als ik wat voor een vrouw voel heb ik er wat moeite mee.(en ja,dat moet veranderen.)
quote:
Drie: Lees het topic: Vrouwen houden van moeilijke/foute/onmogelijke mannen. Is recent, zelf zoeken.
dat zal ik doen.
quote:
Vier: Houdt op met vrouwen te plezieren en leef voor jezelf. Ik bedoel: Kijk waarom je iets doet: Waarom plan je die afspraak op een tijd waar jij al iets had staan? Waarom ga je mee naar een film die je niets lijkt? Waarom zeg je dat kleren leuk staan als jij ze niet leuk vindt? Waarom schakel je over naar Dancing with the Stars terwijl jij liever Sylvester Stallone op vredesmissie in Afghanistan had gekeken? Waarom laat je dingen waarvan een vrouw zegt dat ze ze niet leuk vindt?
Weg met het korte-termijn-rekening-houden-met. Zet jezelf op de 1e plaats.
Dat lukt me al veel beter.Ik weet wel wat ik wil en ik doe ook wat ik wil.Als ik een afspraak heb staan hou ik mij daar aan.Ik wil niet zo'n onderdanig hondje worden.(alleen dat mezelf op de 1e plaats zetten wil niet lukken.)

Een vriend van mij vond dat ik mijn zelfbeeld eens moest veranderen.Ik moet eens leren tevreden te zijn met mezelf.Alleen heb ik geen idee hoe ik dat verander, zolang ik daar niet in geloof.
pi_37688446
Volgens mij is het sowieso wel duidelijk dat die vriend wilt neuken (ook al is het onderbewust) en moet je als man zijnde juist niet te wanhopig overkomen.

Dan krijgen vrouwen allemaal nare gedachten als ze daaraan moeten denken enzo
pi_37688462
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:57 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Maar goed behalve dat je verhaal vast lichtelijk overdreven is zal het ook het type dertien in het dozijn slet zijn wat hij mee neemt. Of je daar nu blij mee moet zijn.
Hmz dat valt mee, ik heb geen zin hier iedereen lastig te vallen met details maar volgens mij heeft ie toch regelmatig leuke chicks mee gekregen, en er zelf relaties aan over gehouden (die dan weer uitgingen omdat ie constant vreemd ging).

Maar t punt van mn post was dat je attitude bepaalt of je boyfriend- of broertjesmateriaal bent, en niet je uiterlijk of inkomen, en daar sta ik voor de volle 100% achter.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:10:24 #193
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_37688472
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:07 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat je uiteindelijk keihard wilt neuken, en dat moet je gewoon niet verbergen,
Lekker advies, ja je moet vooral als een bak hormonen overkomen, dat help
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
pi_37688474
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:57 schreef Vitalogy het volgende:

[quote]
Ik ken een gast die er ongeveer uitziet zoals jij, hij is iets ouder, misschien 5 cm langer en half kaal. Werkt als uitsmijter bij een danscafe, en die ransaap neukt elk weekend minstens 1 "nieuw" meisje. Nu heeft hij het ook wel wat makkelijker als portier, maar ook als ie niet werkt en naar een andere tent gaat krijgt ie altijd een chick mee naar huis als ie dr zin in heeft,
quote:
Het verschil is natuurlijk niet uiterlijk maar uitstraling.
Als portier heeft-ie een air van 'niemand loopt over mij heen', en daar vallen meisjes voor, als bakstenen en bij bosjes.
Een stoere mannelijke man waar ze zich willoos aan kunnen geven is gewoon wat ze willen.
De betrouwbare lieve begripvolle (zeg maar: vrouwelijke) man wekt die blinde lust niet op.

Op het risico af om een totaal andere discussie op te starten: Dat is genetisch zo bepaald.
De sterke, stoere, mannelijke mannen hebben goede genen, maar zijn slecht relatiemateriaal.
Vrouwen gaan daarom vaak een relatie aan met de iets softere betrouwbare man, maar halen wèl buiten de deur sterk zaad.

De 'broertjes' van deze wereld kunnen hiervan leren dat vrouwen niet alles zo beredenen als mensen wellicht denken. De actie bij de portier is daar een voorbeeld van: Ze weten dat een relatie met hem geen schijn van kans heeft. Maar ze willen hem boven alles.

[ Bericht 3% gewijzigd door mgerben op 09-05-2006 13:45:49 ]
pi_37688496
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:09 schreef Vitalogy het volgende:
Volgens mij is het sowieso wel duidelijk dat die vriend wilt neuken (ook al is het onderbewust) en moet je als man zijnde juist niet te wanhopig overkomen.

Dan krijgen vrouwen allemaal nare gedachten als ze daaraan moeten denken enzo
Ja tuurlijk.

Als het daar alleen omging,dat kon die willekeurig iemand pakken en niet zo lang wachten tot de TS ja zegt..
Salsa Española
pi_37688501
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:10 schreef Musketeer het volgende:

Maar t punt van mn post was dat je attitude bepaalt of je boyfriend- of broertjesmateriaal bent, en niet je uiterlijk of inkomen, en daar sta ik voor de volle 100% achter.
Volgens mij gaat het niet om je attitude maar om je maatschappelijke status.
pi_37688527
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:11 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Ja tuurlijk.

Als het daar alleen omging,dat kon die willekeurig iemand pakken en niet zo lang wachten tot de TS ja zegt..
Snap jij jezelf wel?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:15:10 #198
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37688575
quote:

[..]

Dan heb je niet goed gekeken.
[..]

Wat musketeer zegt: Broertje-zijn heeft NIETS met je uiterlijk an sich te maken. Je straalt nu waarschijnlijk iets uit als broertje. Ik was ook altijd het broertje, nu niet meer, en dat heeft te maken met je houding. Als het iets lijkt op wat ik had is het als volgt:

Zoals je nu bent:
1- Je ziet mannen en vrouwen als volledig gelijk en gelijkwaardig.
2- Je vindt jezelf misschien niet zo aantrekkelijk, maar je hebt toch wel alle eigenschappen die je goed relatie-materiaal maken.
3- Je zegt vaak tegen meisjes hoe leuk het is, je belt veel met ze, en je praat veel met ze
4- Je luistert altijd als een meisje ergens mee zit, je staat altijd voor je vriendinnen klaar.
5- Je hoopt altijd dat wanneer je een meisje ontmoet dat je leuk vindt, ze je op de lange termijn leuk zal vinden, want van je eerste indruk/uiterlijk moet je het niet hebben.
6- Je bent vaak ruzie-vermijdend bezig, omdat ruzie doorgaans een slechte zaak is. Dan voelen jij en het meisje zich immers rot
7- Je houdt in bijna alles wat je doet serieus rekening met het meisje.
8- Je vindt eigenlijk alles wel leuk om te doen, als het samen met haar is.

Bovenstaande is allemaal FOUT. Het werkt allemaal het broertje-zijn in de hand. Met al deze bovenstaande dingen moet je acuut stoppen of je kans op een vriendin blijft laag. Wat het meer moet zijn is het volgende:

1- Mannen en vrouwen zijn NIET volledig gelijk en gelijkwaardig. Op veel vlakken wel, maar op veel vlakken ook niet. Dit is echter helemaal geen probleem, dit zorgt juist voor spanning.
2- Zolang je geen mismaakt hoofd hebt ben je voor veel vrouwen niet onaantrekkelijk. Als je je daarbij goed verzorgd, enigzins hip tracht te kleden, en een open en recht-door-zee uitstraling hebt ben je zomaar ineens aantrekkelijk voor veel vrouwen. Of je op langere termijn goed relatiemateriaal bent doet er niet toe, je moet eerst op korte termijn interessant zijn anders IS er helemaal geen lange termijn.
3- Je hoeft vrouwen eigenlijk niet te zeggen dat je ze leuk vindt, of dat het leuk was... Daar hebben ze een radar voor. Dat weten ze. Door het níet te zeggen voeg je weer een beetje spanning toe. Laat ze maar een beetje twijfelen of jij het wel leuk vindt
4- Je moet niet zomaar jezelf als psycholoog opstellen. Daar heeft ze wel vriendinnen voor. Je mag denken, ik heb nu even geen zin in dit levensverhaal, ik wil gewoon lachen en leuke dingen doen. Zo af en toe heb je een bui dat je even ongecompliceerd lol wilt hebben, en als een meisje dan komt met een beetje geklaag, dan mag je best zeggen dat je daar nu even geen zin in hebt, maar dat je graag hebt dat ze met je meegaat de kroeg in (of iets dergelijks)
5- Dit is de belangrijkste: JIJ moet ervanuit gaan in je hoofd dat JIJ het meisje 'evalueert', of zij leuk genoeg is voor jóu... En NIET andersom. Als je dit in je hoofd voor elkaar kunt krijgen, verandert heel je houding, en word je in één klap een stuk aantrekkelijker voor vrouwen: Je straalt namelijk ineens niets wanhopigs meer uit, en veel meer zelfvertrouwen. En waarom zou je niet zo denken? Je BENT toch een veel betere partij dan al die andere mannen? Ze mag zich in de handjes knijpen dat ze jou heeft ontmoet
6- Ruzie is goed. Je geeft je grenzen aan, je geeft aan dat je iemand bent om rekening mee te houden, en dat je niet zomaar alle shit van een meid pikt. Dat is voor het meisje óók fijn om te weten: Als ze zich vreemd gedraagd, weet ze dat jij er iets van zegt. En vice versa, als jij je aanstelt, wil je ook dat het meisje je 'tot de orde' roept.
7- NIET MEER DOEN. Het is ONMOGELIJK om te bedenken wat het meisje wil. Dat KUN je niet en dat moet je ook niet willen. Je moet een eigen mening hebben, deze zeggen, en daarná pas rekening houden met het meisje. Neem het voortouw maar, als je iets wilt gaan doen waar zij niet zo'n zin in heeft dan zegt ze dat wel.
8- Hallo, heb je nog een eigen mening? Sommige dingen blijven vervelend om te doen. Als jij een teringhekel hebt aan winkelen, maar zij vindt het geweldig, kan je heel rustig zeggen dat ze lekker met een vriendin moet gaan die het ook leuk vindt. Af en toe kan je wel mee natuurlijk... Maar waarom zou je de hele tijd dingen doen die je eigenlijk niet leuk vindt? Is voor het meisje ook niet leuk, jij zegt waarschijnlijk toch altijd ja op alles.

Blablablbalbalbalbalbalbalbalababl
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_37688681
Punt 5 vind ik wel wat hebben.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:21:50 #200
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37688702
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:08 schreef RealZeus het volgende:

Een vriend van mij vond dat ik mijn zelfbeeld eens moest veranderen.Ik moet eens leren tevreden te zijn met mezelf.Alleen heb ik geen idee hoe ik dat verander, zolang ik daar niet in geloof.
Ok, je bent nu 30 jaar als ik je profiel geloven mag. Zijn er niet een paar dingen in je leven waar je trots op bent dat je bereikt hebt? Die beter zijn dan gemiddeld?
Heb je een diploma? Heb je werk? Speel je een instrument? Schrijf je gedichten? Ben je goed in een sport? etc. etc. etc.

Daarnaast, wat ik al schreef, ik neem aan dat je jezelf een hele lieve, goede jongen voor de meeste meisjes vindt? Jij zou hen toch altijd goed behandelen, voor ze zorgen, maar ze ook een flinke beurt geven als ze dat willen? Dan ben je toch veel beter dan de meeste jongens waar die meiden mee eindigen? Of niet?

Verder: GA een instrument leren bespelen. GA die droom najagen die je vast wel hebt. GA veel reizen. Probeer alles waar je bang voor bent JUIST te doen, dat is echt goed voor je zelfvertrouwen en zelfbeeld. Ben je bang om meisjes aan te spreken in een café? Ga het maar één avond doen, in een café 200 km verwijderd van waar je woont. Al ga je de hele avond op je bek, na afloop heb je wel iets gedaan wat de meeste mannen niet durven, en waar je ook nog eens wat ervaring mee opdoet. Ga het maar doen. Suc6
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')