En ik ook,en ik weet als geen ander dat de meeste vrouwen nooit uit die "ontkenningsfase" komen,simpelweg omdat ze er niet in zitten.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:25 schreef speknek het volgende:
TS zit in de ontkenningsfase. Gewone jongens-vrienden ga je niet naartoe om uit te huilen. Tussen de regels door lees ik ook nog dat hij een knappe jongen is, en haar goed begrijpt.
Ze wil geen kans hebben dat de goede vriendschap naar de knoppen gaat door een eventuele relatie, maar er is onderhuids heel wat meer dan 'gewoon vriendschap'. Dat verklaart ook waarom ze nog altijd zo close met hem omgaat ookal weet ze dat hij verliefd op haar is, onbedoeld houdt ze hem heel lang aan het lijntje. Waarschijnlijk, als hij na al die tijd nog steeds verliefd is, strooit ze ook voortdurend met voor hem verwarrende flirts, juist omdat hij meer is dan een gewone vriend, en ze hem ook wel interessant vindt.
Misschien moet je eens bij jezelf te raden gaan hoe eerlijk je bent. Niet gelijk gaan steigeren bij deze opmerking. Hij verdient een eerlijk antwoord.
Ik heb veel te lang in zo'n situatie gezeten om alle subtiele hints niet op te merken.
Juist, vasthouden die gedachte, zelfvertrouwen!quote:
Hier ben ik dan weer! Ik zal even een update geven, ik ben ook door al jullie reactie sterk na gaan denken of er misschien wel gevoelens zijn. Ik ben nog steeds van mening dan ik niet verliefd op hem ben, maar ik begin wel een beetje te twijfelen voornamelijk door de reactie van Speknek. Dus ik heb voor deze week een afspraak met hem en dan gaan we er nog eens duidelijk overpraten, en als het nog steeds zo is, zoals in het begin van dit topic. Dan lijkt het me het eerlijkst om het contact te verbreken, dit is voor iedereen het beste. Dan kunnen wij allebei door met ons leven.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:25 schreef speknek het volgende:
TS zit in de ontkenningsfase. Gewone jongens-vrienden ga je niet naartoe om uit te huilen. Tussen de regels door lees ik ook nog dat hij een knappe jongen is, en haar goed begrijpt.
Ze wil geen kans hebben dat de goede vriendschap naar de knoppen gaat door een eventuele relatie, maar er is onderhuids heel wat meer dan 'gewoon vriendschap'. Dat verklaart ook waarom ze nog altijd zo close met hem omgaat ookal weet ze dat hij verliefd op haar is, onbedoeld houdt ze hem heel lang aan het lijntje. Waarschijnlijk, als hij na al die tijd nog steeds verliefd is, strooit ze ook voortdurend met voor hem verwarrende flirts, juist omdat hij meer is dan een gewone vriend, en ze hem ook wel interessant vindt.
Misschien moet je eens bij jezelf te raden gaan hoe eerlijk je bent. Niet gelijk gaan steigeren bij deze opmerking. Hij verdient een eerlijk antwoord.
Ik heb veel te lang in zo'n situatie gezeten om alle subtiele hints niet op te merken.
Je zegt het zelf al: je moet nadenken over het feit of er gevoelens zijn of niet.Dan zijn er dus geen gevoelens.Als die er wel waren lagen jullie nu al lang in elkaars armen en dacht je aan veel dingen,maar iig niet aan Fok!quote:Op maandag 15 mei 2006 20:10 schreef Michellee het volgende:
[..]
Hier ben ik dan weer! Ik zal even een update geven, ik ben ook door al jullie reactie sterk na gaan denken of er misschien wel gevoelens zijn. Ik ben nog steeds van mening dan ik niet verliefd op hem ben, maar ik begin wel een beetje te twijfelen voornamelijk door de reactie van Speknek. Dus ik heb voor deze week een afspraak met hem en dan gaan we er nog eens duidelijk overpraten, en als het nog steeds zo is, zoals in het begin van dit topic. Dan lijkt het me het eerlijkst om het contact te verbreken, dit is voor iedereen het beste. Dan kunnen wij allebei door met ons leven.
Ja, wat moet ik hier op zeggen. Ik vind dat over een langere tijd er niet persé meer verliefdheid hoeft te zijn, maar seksuele aantrekkingskracht op de een of andere manier nog wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:31 schreef HenryHill het volgende:
Is iedereen hier voorstander van een relatie uit medelijden ofzo?
Ik weet niet wat jullie, maar ik ken echt helemaal niemand (mannelijk noch vrouwelijk) die dat zou doen als er vanuit hun kant niet minimaal een redelijke mate van aantrekkingskracht bestaat...
Mooi gezegd.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:13 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Godver heb het zelfde probleem, vind een meisje al heel lang leuk, al 5 jaar een vriendschap, en dan moetik ook wel is aanhoren dat het weer uit is met haar vriendje enzo. Ook leuk is het uit met haar vriend, belt ze mij op om bij een meertje wat te drinken, hoe erg kan een dame mijn hormonen prikkelen.. Beetje gelachen, gestoeit enzo ... Ze ziet mij volgensmij alleen als een vertrouwens persoon , ik vind haar nog steeds leuk. OMG dames , te vaag , want let op
, ze vallen wel op die stoere gasen, maarja die geven hun weer liefdes verdriet enzo. Hierbij een oproep, kijk is verder dan macho uitstraling en denk verder dan die avond. Wil je een echte goede relatie met een goede persoon, of de zoveelste relatie die al snel uit is !
Lees de Ladder Theory.quote:Toch snap ik vrouwen nog niet altijd. Waarom kan je niets voor jongens voelen en er toch heeel goede vrienden mee zijn, maar dan wel alleen er mee praten? Dat begrijp ik nu echt niet.
Komop zeg, alsof je verloren bent voor het levenquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:38 schreef mgerben het volgende:
[..]
Lees de Ladder Theory.
Vrouwen kunnen dat wel degelijk.
Ze zien jou gewoon als 'vriendin', niet als partner, relatiemateriaal, zaaddonor.
Als je in die categorie zit kom je niet meer in de andere categorie.
Dat het niet altijd opgaat is voor iedereen wel duidelijk neem ik aan. Je hebt te maken met menselijk gedrag, welke nooit voor de volle 100% zal voldoen aan wetmatigheden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:51 schreef InsertCredit het volgende:
Dat meiden af en toe (onbewust) zo redeneren ala,
maar dat het altijd opgaat en onomkeerbaar is daar geloof ik echt geen zak van.
Freezer heeft volledig gelijk, zo moet je het interpreteren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat het niet altijd opgaat is voor iedereen wel duidelijk neem ik aan. Je hebt te maken met menselijk gedrag, welke nooit voor de volle 100% zal voldoen aan wetmatigheden.
Het is echter de vraag of het verstandig is, als je in een broertjes positie zit, er van uit te gaan dat ze uiteindelijk wel voor je zal vallen aangezien het in 9 van de 10 gevallen gewoon niet zal gebeuren. Imho ben je dan bezig je leven te vergooien, er lopen meer dames rond hoor.
Dan vind ik vrouwen maar rare wezens. Net marsmannetjes... uhhh vrouwtjes...quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:38 schreef mgerben het volgende:
[..]
Lees de Ladder Theory.
Ze zien jou gewoon als 'vriendin', niet als partner, relatiemateriaal, zaaddonor.
Wel hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:38 schreef mgerben het volgende:
[..]
Lees de Ladder Theory.
Welcome to the club.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Steephh het volgende:
[..]
Dan vind ik vrouwen maar rare wezens. Net marsmannetjes... uhhh vrouwtjes...
Dit spreekt de ladder theory overigens niet tegen. Het gaat erom dat jij altijd al wilde sexen met haar (in mindere mate mss aan het begin) en zij, achteraf, ook. Waarom dat in het begin niet gebeurde... daar ligt de echte vraagquote:Wel hoor . Ik was jááren bevriend met een leuke meid, we konden over alles praten en we deden veel dingen samen. Op een gegeven moment toen we beide vrijgezel waren gingen we steeds meer knuffelen en dat vond ik wel erg fijn eigenlijk.. nooit gedacht dat er iets meer dan vriendschap zou zijn! Uiteindelijk heeft zij de knoop doorgehakt en bekent gemaakt dat ze me leuk vond, en toen pas viel bij mij het kwartje dat ik d'r ook wel érg leuk vind , daarvoor eigenlijk nooit bij stil gestaan.
Openheid over je sociaal minder wenselijke eigenschappen is slechts zeer zeldzaam, helemaal voor de meer sociaal ingestelde wezens die vrouwen nu eenmaal zijn. Living in denial is de makkelijkste uitweg, en mensen gaan na een tijdje hun eigen verzinsels geloven als ze maar vaak genoeg (evt. in groepsverband) herhaald worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:07 schreef mgerben het volgende:
Het grappigst zijn eigenlijk nog vrouwen (altijd vrouwen) die dit allemaal onzin vinden; honderd miljoen jaar evolutie is volledig tenietgedaan door 30 jaar emancipatie. Zouden ze zichzelf echt zo slecht kennen? Of is dit een beeld dat ze liever ontkennen dan onder ogen zien?
Ladder theory is zowieso niet falsificieerbaar; het is niet eenduidig vast te stellen op welke ladder iemand zit. Dus eig is t niet eens een theoriequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:59 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Dit spreekt de ladder theory overigens niet tegen. Het gaat erom dat jij altijd al wilde sexen met haar (in mindere mate mss aan het begin) en zij, achteraf, ook. Waarom dat in het begin niet gebeurde... daar ligt de echte vraag
Alsof je karakter niet ten dele cultureel bepaald is..quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:07 schreef mgerben het volgende:
Het grappigst zijn eigenlijk nog vrouwen (altijd vrouwen) die dit allemaal onzin vinden; honderd miljoen jaar evolutie is volledig tenietgedaan door 30 jaar emancipatie. Zouden ze zichzelf echt zo slecht kennen? Of is dit een beeld dat ze liever ontkennen dan onder ogen zien?
De theorie is in elk geval werkbaar dat hij de waarnemingen verklaart en je er voorspellingen mee kunt doen (dat laatste: wat je als man wel/niet moet doen en of je wel/niet een streepje op het behang gaat zetten).quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:56 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ladder theory is zowieso niet falsificieerbaar; het is niet eenduidig vast te stellen op welke ladder iemand zit. Dus eig is t niet eens een theorie
Dan zou astrologie ook wetenschappelijk zijn. Tests moeten blind zijn, namelijk dat iemand niet weet wat de uitkomst is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:14 schreef mgerben het volgende:
Het is een theorie gebaseerd op empirisch (ervarings) bewijs. Op die basis kan hij ook ontkracht worden - als genoeg mensen zich er niet in kunnen vinden.
We drijven af...quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan zou astrologie ook wetenschappelijk zijn. Tests moeten blind zijn, namelijk dat iemand niet weet wat de uitkomst is.
Wieeh ik maak misschien toch nog een kans.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:03 schreef Vitalogy het volgende:
Jaha, maar dan moet je wel met elkaar knuffelen he. Dat is juist de essentie.
op zich ben ik het met je eens, om je hart te volgen, maarrr.....quote:Op maandag 22 mei 2006 17:27 schreef elpunto het volgende:
ach, er is bvast wel iemand die hier wat aan heeft. (op die laddertheorieën na). Die theorieën zijn de grootste bullshit.
Elk persoon is anders, iedereen heeft zijn eigen gedachten, idealen, gewoontes, normen, etc. T enig wat je in zo'n situatie moet doen is je gevoel volgen. Volg altijd je gevoel, nooit je verstand. dat maakt je een stuk gelukkiger.
egoïstisch? maybe, maar geloof me.... t werkt....
Als je t op deze manier doet weet iemand anders waar hij aan toe is, en zelf ga je je geluk achterna. OK, de deur kan wel es dichtslaan waar je denkt dat je door kan lopen. maar dat is onvermijdbaar.
Volg je gevoel en je vind vanzelf wat het beste voor je is!
Whehe. Als ik het in mijn omgeving niet zovaak bewezen had zien worden, was ik het met je eens geweest.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:27 schreef elpunto het volgende:
ach, er is bvast wel iemand die hier wat aan heeft. (op die laddertheorieën na). Die theorieën zijn de grootste bullshit.
Als je al een "vriendin" bent geworden van zo'n meisje, is de kans heel erg groot dat je van een koude kermis thuiskomt (zie de post hierboven, bv.). Maar er bestaat een kleine kans ja. Het is vaak makkelijker om haar als gewone vriendin te houden en een ander erg leuk meisje te zoeken waarbij je nog niet in de friendszone zit.quote:Elk persoon is anders, iedereen heeft zijn eigen gedachten, idealen, gewoontes, normen, etc. T enig wat je in zo'n situatie moet doen is je gevoel volgen. Volg altijd je gevoel, nooit je verstand. dat maakt je een stuk gelukkiger.
Lees mijn post even naa...quote:Op maandag 22 mei 2006 19:56 schreef Michellee het volgende:
Ja ik ben er nog!
Jij hebt niet zo goed gelezen. Hij is twee jaar verliefd, niet zeven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:16 schreef frozen_x het volgende:
Is die jongen trouwns al 7 jaar verliefdhij geeft de moed ook niet op...
Je niet als zodanig gedragen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:54 schreef Pr0-n00b het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je niet als broertje wordt beschouwd maar als potentiele partner?
Gewoon niet aardig zijn tegen vrouwen als je geen seks met ze hebt natuurlijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:54 schreef Pr0-n00b het volgende:
Hamvraag !!
Hoe zorg je ervoor dat je niet als broertje wordt beschouwd maar als potentiele partner?
Ja maar als ik me vanaf het begin aan lomp gedraag kom ik niet eens in contact met haar, of zit er een fout in mijn denkwijze? Trouwens, als ik het idee krijg dat ze me als broertje ziet ofzo heb ik vaak opeens geen contact meer met ze, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:51 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Je niet als zodanig gedragen?Klinkt heel simpel misschien, maar als je nooit je bedoelingen kenbaar maakt is er gewoon een grote kans dat de ander gewoon zijn/haar eigen interpretatie aan de relatie geeft. Wees dus gewoon duidelijk.
Jezis man... je moet je ook niet als een lompe boer gedragen; je moet ze uitlokken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:56 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Ja maar als ik me vanaf het begin aan lomp gedraag kom ik niet eens in contact met haar, of zit er een fout in mijn denkwijze? Trouwens, als ik het idee krijg dat ze me als broertje ziet ofzo heb ik vaak opeens geen contact meer met ze, zo ben ik dan ook wel weer![]()
Lees jij eens lekker pagina 4 van dit topic.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:54 schreef Pr0-n00b het volgende:
Hamvraag !!
Ahh ja, dat schept al wat duidelijkheidquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:10 schreef mgerben het volgende:
[..]
Lees jij eens lekker pagina 4 van dit topic.
erbij.
Zooo.
De meeste vrouwen vallen op mannen die zelfstandig en zelfverzekerd zijn, maar niet arrogant. Je mag je best de mening van een ander aantrekken (hey, je blijft tenslotte mens), maar je moet jezelf niet in bochten gaan wringen om aan ieders verwachtingen voldoen. Dat geldt trouwens ook voor vrouwen hoor, moet er ook niet aan denken dat ik m'n vriendin een complete huppelkut is die zich echt overal iets van aantrekt, je moet gewoon karakter hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:46 schreef Liewec het volgende:
Vrouwen voelen zich aangetrokken tot mannen die zich geen ene reet aantrekken van de mening van anderen.
quote:"Als mannen niet zo veel aan sex zouden denken, dan zouden ze veel vaker neuken" hoorde ik ook ooit ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |