Het zal me een wortel wezenquote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
naast de melkweg zijn wel een paar leuke tenten, is dat geen optie?
Jantje's Verjaardag!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:56 schreef Biogarde het volgende:
Ik prefereer een kroeg waar polonaise's gelopen worden, en de barman een buik heeft waar je op kan springen![]()
nee!quote:
Ik weet zelf wel hoe ik er uitziequote:Op zondag 14 mei 2006 22:35 schreef MoChe het volgende:
zet trouwens eens wat foto's in je fotoboek... tis toch niets voor niets een fotoboek![]()
![]()
Volgens mij hebben Litso en HeatWave geen zin (meer)quote:Op maandag 15 mei 2006 12:40 schreef remlof het volgende:
De OP mag wel eens geupdate worden, Litso, HeatWave, een andere blauwe?
In Lux? Zit om de hoek van het Leidseplein, in de Marnixstraat, vlakbij de Melkweg.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Litso en HeatWave geen zin (meer).
Iemand een idee voor een verzamelpunt/kroeg waar we vanaf 5 uur samen kunnen komen?
Alternatief en trendyquote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef remlof het volgende:
[..]
In Lux? Zit om de hoek van het Leidseplein, in de Marnixstraat, vlakbij de Melkweg.
oopsquote:
ik ben niet bekend in amsterdamquote:Op maandag 15 mei 2006 13:28 schreef remlof het volgende:
[..]
oops
toch meen ik mij te herinneren dat ik er wel eens 's middags ben geweest
maar da's al weer wat jaartjes geleden
andere suggesties?
Ik ben op onderzoekquote:Op maandag 15 mei 2006 13:28 schreef remlof het volgende:
[..]
oops
toch meen ik mij te herinneren dat ik er wel eens 's middags ben geweest
maar da's al weer wat jaartjes geleden
andere suggesties?
Ja dies ook relaxed, mn voetbalkroegquote:Op maandag 15 mei 2006 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Reijders/hole in the wall op het leidseplein is groot zat. En je kan er dus OOK eten... En de hele dag open.
De mijne vaak ook. Als ik met mensen ben die de Black and White niet trekkenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja dies ook relaxed, mn voetbalkroeg
ierse pub? jummie guinness!!!quote:Op maandag 15 mei 2006 13:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Er zijn zat leuke plekjes
Bijvoorbeeld Ierse pub de Tara, goeie meetplek, aan het Rokin dus makkelijk te vinden.
Of Coco's Outbackveel geweest
op Rembrandtplein, ook niet al te moeilijk.
Das "mijn" suugestie ook, ik drink er vaak een pintje Guinness dusquote:
Okee.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:50 schreef MoChe het volgende:
genoeg keus zotezien...
als iemand er nu een paar uit kiest
Deze dusquote:Op maandag 15 mei 2006 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Reijders/hole in the wall op het leidseplein is groot zat. En je kan er dus OOK eten... En de hele dag open.
laat me raden... jij welquote:Op maandag 15 mei 2006 20:06 schreef RealZeus het volgende:
En ja,hierbij doel ik op de Groningen-meetwaar geen enkele Fokker in de afgesproken kroeg zat op het afgesproken tijdstip.
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:36 schreef MoChe het volgende:
je hebt niet zoon bord in amsterdam dacht ik...das utrecht
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |