Dan word dit kuikentje een kipjequote:
Zien we mekaar toch nogquote:
quote:
As will iquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
k ga gewoon blowen op de baggermeet
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
As will i
Hebben we toch nog blowmeet gedaan![]()
Geloof me RealZeus, het wordt een gezellige meet, waarin TE veel gezegd zal wordenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:46 schreef RealZeus het volgende:
Over twee weekjes zitten bij elkaar in Amsterdam.(en nog steeds geen idee hoe laat)![]()
Maar als het dan net zo gezellig wordt als in dit topic,is het een lange meet waarin weinig gezegd wordt.![]()
goed plan!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geloof me RealZeus, het wordt een gezellige meet, waarin TE veel gezegd zal worden.
Na per meet 20 topics te hebben volgepraat, denk ik dat de mensen het een beetje zat zijn.
Straks ff een serieuze () poll maken om te zien hoe laat we gaan afspreken, of er behoefte is aan eten,
zo ja waar... enzovoorts.I
dan neem ik wel een anti-aanbak koekepan voor je meequote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:08 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
19.00 en ik eet waarschijnlijk gewoon thuis dan
ik wist niet dat jij zou komenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:10 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ow en MoChe waarom sta ik niet op de lijst in de OP?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:47 schreef remlof het volgende:
ik ben voor zo vroeg mogelijk en eten bij de burger king of een pubmeal
quote:Op zondag 14 mei 2006 07:41 schreef MoChe het volgende:
[..]
dan neem ik wel een anti-aanbak koekepan voor je mee
maar t is ook wel leuk om met andere fokkers te eten
[..]
Ow ik ben even in de war met een ander topicquote:ik wist niet dat jij zou komen
en ik kan het toch niet voor je veranderen je weet
Daar ben ik ook wel voor,voor mijn part beginnen we 's middags al.Ik kan nog om een uurtje of 11 terug,dan gaat de laatste trein richting het noorden.Natuurlijk kan en durf ik wel met de auto maar twee dingen: Amsterdam en parkerenquote:Op zondag 14 mei 2006 16:01 schreef ID-Tweak het volgende:
ik ben er eigenlijk voor om om 5 uur al te beginnen, aangezien dafar en ik uit het zuiden moeten komen, en om kwart voor 9 ( oid) alweer met de trein terugmoeten...
Ja,daar zit wat in.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
maar er zijn ook mensen die moeten werken he
de miet is op een vrijdag en bijna niemand (op mij na dan hequote:Op zondag 14 mei 2006 18:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
maar er zijn ook mensen die moeten werken he
Ik heb het over vrijdag allochtoontjequote:Op zondag 14 mei 2006 19:35 schreef MoChe het volgende:
[..]
de miet is op een vrijdag en bijna niemand (op mij na dan he) hoeft zaterdag te werken
![]()
we beginnen gewoon om 5 uur en mensen die pas later kunnen komen komen later, simpel toch... alleen nog effe een kroeg afsprekenquote:Op zondag 14 mei 2006 16:01 schreef ID-Tweak het volgende:
ik ben er eigenlijk voor om om 5 uur al te beginnen, aangezien dafar en ik uit het zuiden moeten komen, en om kwart voor 9 ( oid) alweer met de trein terugmoeten...
Het zal me een wortel wezenquote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
naast de melkweg zijn wel een paar leuke tenten, is dat geen optie?
Jantje's Verjaardag!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:56 schreef Biogarde het volgende:
Ik prefereer een kroeg waar polonaise's gelopen worden, en de barman een buik heeft waar je op kan springen![]()
nee!quote:
Ik weet zelf wel hoe ik er uitziequote:Op zondag 14 mei 2006 22:35 schreef MoChe het volgende:
zet trouwens eens wat foto's in je fotoboek... tis toch niets voor niets een fotoboek![]()
![]()
Volgens mij hebben Litso en HeatWave geen zin (meer)quote:Op maandag 15 mei 2006 12:40 schreef remlof het volgende:
De OP mag wel eens geupdate worden, Litso, HeatWave, een andere blauwe?
In Lux? Zit om de hoek van het Leidseplein, in de Marnixstraat, vlakbij de Melkweg.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Litso en HeatWave geen zin (meer).
Iemand een idee voor een verzamelpunt/kroeg waar we vanaf 5 uur samen kunnen komen?
Alternatief en trendyquote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef remlof het volgende:
[..]
In Lux? Zit om de hoek van het Leidseplein, in de Marnixstraat, vlakbij de Melkweg.
oopsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |