abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2006 @ 00:37:48 #151
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37646813
quote:
Op maandag 8 mei 2006 00:35 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik zie dertigers als mislukte twintigers. Het lot niet accepteren dat ze niet meer jong zijn. Na de 40 zie je die berusting wel komen dat duurt dus 10 jaar .

Vroeger toen ik nog in mijn tienerjaren zat keek ik altijd heel erg op tegen mensen in de 20. Die vond ik toen zo enorm oud en wijs maar ja dan ben je zelf in de twintig en dan tsja valt allemaal tegen .
Aha, dat idee is dus nooit veranderd

Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  maandag 8 mei 2006 @ 00:39:37 #152
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_37646860
quote:
Op maandag 8 mei 2006 00:35 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik zie dertigers als mislukte twintigers. Het lot niet accepteren dat ze niet meer jong zijn. Na de 40 zie je die berusting wel komen dat duurt dus 10 jaar .

Vroeger toen ik nog in mijn tienerjaren zat keek ik altijd heel erg op tegen mensen in de 20. Die vond ik toen zo enorm oud en wijs maar ja dan ben je zelf in de twintig en dan tsja valt allemaal tegen .
en dan over een jaartje of tien merk je dat je alleen in de ogen van een ander ouder wordt. Heel bevreemdend, een mensenleven stelt qua tijdsduur niets voor.
  maandag 8 mei 2006 @ 00:40:59 #154
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37646862
quote:
Op maandag 8 mei 2006 00:39 schreef Drugshond het volgende:
Ach... kleine kinderen kleine zorgen, grotere kinderen grotere zorgen.
Weten zij veel
pi_37646996
quote:
Op maandag 8 mei 2006 00:40 schreef Godslasteraar het volgende:
en dan over een jaartje of tien merk je dat je alleen in de ogen van een ander ouder wordt. Heel bevreemdend, een mensenleven stelt qua tijdsduur niets voor.
Je verschuift het beeld van zo die zijn oud. Uiteindelijk komt die berusting na de 40 .
pi_37647002
In Der Spiegel: http://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,414934,00.html

.... George W. Bush bewies vor allem, dass er am Ende seiner Zeit ist. Der Mann ist zum Zuschauer seiner eigenen Politik geworden.

George Bush is een ''lame duck''.
  maandag 8 mei 2006 @ 00:49:24 #157
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37647027
quote:
Op maandag 8 mei 2006 00:48 schreef Godslasteraar het volgende:
In Der Spiegel: http://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,414934,00.html

.... George W. Bush bewies vor allem, dass er am Ende seiner Zeit ist. Der Mann ist zum Zuschauer seiner eigenen Politik geworden.
WTF? Ik hoop dat ze dit soort claims wel goed kunnen onderbouwen.
pi_37647056
Het verschil in generaties kan je het beste zien op verjaardagen.

Je ziet dan "clubjes" ontstaan. Kinderen bij de kinderen, jongeren bij de jongeren, volwassenen bij de volwassenen en dan ontbreken de dertigers. Die zweven een beetje tussen de jongeren en volwassenen in. De een verkiest het zitten wat de volwassenen vaak doen en de ander verkiest het staan van de jongeren.
pi_37647115
Het leven is nog steeds geweldeloos . Het wordt beter met de dag , dalijk nog fftje paar uurtjes slapen, weer werken en dan weer twee daagjes vrij
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_37647129
quote:
Op maandag 8 mei 2006 00:47 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je verschuift het beeld van zo die zijn oud. Uiteindelijk komt die berusting na de 40 .
Ik heb een paar goede contacten met buren in het apartementencomplex waarin ik woon, waaronder een weduwe van 83, en met haar heb ik het er ook wel eens over. En ze bevestigd wat ik hierboven al schreef. De tijd vliegt voorbij, en voor je het weet ben je oud.
pi_37647147
quote:
Op maandag 8 mei 2006 00:55 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik heb een paar goede contacten met buren in het apartementencomplex waarin ik woon, waaronder een weduwe van 83, en met haar heb ik het er ook wel eens over. En ze bevestigd wat ik hierboven al schreef. De tijd vliegt voorbij, en voor je het weet ben je oud.
Dat geloof ik graag. Op een gegeven moment is er een tijd dat je naar "achteren" kijkt ipv naar "voren" op dat moment weet je dat je oud bent.
pi_37647185
quote:
Op maandag 8 mei 2006 00:50 schreef MrX1982 het volgende:
Het verschil in generaties kan je het beste zien op verjaardagen.

Je ziet dan "clubjes" ontstaan. Kinderen bij de kinderen, jongeren bij de jongeren, volwassenen bij de volwassenen en dan ontbreken de dertigers. Die zweven een beetje tussen de jongeren en volwassenen in. De een verkiest het zitten wat de volwassenen vaak doen en de ander verkiest het staan van de jongeren.
Verjaardagen waar het gaat over trouwen en kinderen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 8 mei 2006 @ 01:00:50 #163
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37647196
praat vooral verder..
pi_37647214
quote:
Op maandag 8 mei 2006 00:59 schreef du_ke het volgende:
Verjaardagen met vrouwen he .
  maandag 8 mei 2006 @ 01:01:55 #165
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37647218
quote:

[..]

* Finder_elf_towns krijgt een instant-trauma.
pi_37647223
quote:

[..]

Leuker zijn diegene over scheidingen en wat te doen met de kinderen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_37647232
quote:
Op maandag 8 mei 2006 01:01 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Verjaardagen met vrouwen he .
Pff die zuipen geen bier
pi_37647238
quote:
Op maandag 8 mei 2006 01:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Die zijn voor over tien jaar ofzo .
pi_37647239
quote:
Op maandag 8 mei 2006 01:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

ebay?

.
pi_37647241
quote:
Op maandag 8 mei 2006 01:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

* Finder_elf_towns krijgt een instant-trauma.
Doffe ellende maar je het schijnt er soms bij te horen .
pi_37647243
quote:
Op maandag 8 mei 2006 00:50 schreef MrX1982 het volgende:
de dertigers. Die zweven een beetje tussen de jongeren en volwassenen in. De een verkiest het zitten wat de volwassenen vaak doen en de ander verkiest het staan van de jongeren.
Ik hoor bij dat laatste groepje ben ik bang, geestelijk gezien ontwijk ik de begin tintigers niet eens zoveel meer .
pi_37647246
quote:
Op maandag 8 mei 2006 01:03 schreef du_ke het volgende:
Pff die zuipen geen bier
Vrouwen kunnen best bier drinken. Maar vrouwen die wijn drinken zijn natuurlijk op en top vrouw .

Daarom drink ik ook geen wijn.
pi_37647253
quote:
Op maandag 8 mei 2006 01:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die zijn voor over tien jaar ofzo .
Hmm, die heb ik dus al achter de rug. Ik zit nu in de fase dat ik een 13 jaar jongere vriendin heb
pi_37647255
quote:
Op maandag 8 mei 2006 01:04 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen best bier drinken. Maar vrouwen die wijn drinken zijn natuurlijk op en top vrouw .

Daarom drink ik ook geen wijn.
ik drink wat er beschikbaar is .
pi_37647259
quote:
Op maandag 8 mei 2006 00:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

WTF? Ik hoop dat ze dit soort claims wel goed kunnen onderbouwen.
G Bush is in 4 jaar tijd 20 jaar ouder geworden, check de foto's. En wat ze in het artikel al schrijven, de controle is volledig weg, Bush heeft eigenlijk geen bondgenoten meer, behalve dan een handjevol die hem zo nu en dan wat lippendienst bewijzen.
Ze zitten ook hardstikke klem, in Irak, en vooral ook financieel. De VS hebben zich in een positie gemanoeuvreerd waarin ze niet alleen afhankelijk zijn van olie-importen, maar ook van valuta-importen. Er is geen ruimte meer voor rentebeleid door de centrale bank bij een economische crisis, en ook fiscaal stimuleringsbeleid is gezien de tekorten niet langer mogelijk. Ik vind het allemaal erg zorgelijk, ook omdat de VS nu eenmaal de belangrijkste economische motor van de wereld zijn, en als die motot hapert hebben we in Europa ook een groot probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')