abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 mei 2006 @ 10:57:11 #51
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_37838571
OMG, dat ik die 23 niet wist!
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_37841183
Zitten toch wel een aantal platen bij die ik zeker had moeten herkennen. Maar goed, volgende keer beter.
In ieder geval gefeliciteerd Trancelocator!
Karma is a fucking bitch.
pi_37841354
Wanneer begint contest #6?

* WalkingDisaster ook meedoet volgende keer
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_37842427
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:35 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wanneer begint contest #6?
Volgens de post van Laevid waarschijnlijk rond woensdagavond . Ik ga hem dinsdag in ieder geval even helpen met het knippen van zijn MP3'tjes.
(Waardoor ik, met al die voorkennis, contest #6 logischerwijs aan me voorbij zal laten gaan ).
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
  maandag 15 mei 2006 @ 13:22:23 #55
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37842703
Bedankt voor de felicitaties.
quote:
Op maandag 15 mei 2006 09:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Trancelocator, wederom gefeliciteerd. [afbeelding]

Dat bijna niemand Tokyo Ghetto Pussy raadde. Volgens mij is deze single in Belgie een flinke hit geweest, maar heeft het in Nederland nooit tot de top 40 kunnen halen.
Ik was ook niet zo heel erg into de happy hardcore. Ik ken wel een ander nummer van TGP dat heel bekend was in Nederland, maar dat werd niet gevraagd.
pi_37866226
Ik had niet gek veel geweten zie ik. Die TGPussy plaat is een stevige ohja, had ik nooit opgekomen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37874266
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:22 schreef Trancelocator het volgende:
Bedankt voor de felicitaties.
[..]

Ik was ook niet zo heel erg into de happy hardcore. Ik ken wel een ander nummer van TGP dat heel bekend was in Nederland, maar dat werd niet gevraagd.
Als je beloofd niet te lachen: ik heb de full-cd
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:37:38 #58
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37875005
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 12:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Als je beloofd niet te lachen: ik heb de full-cd
Zo slecht was dat toch niet?
Commercieel dat wel, maar ja, toen was ik dertien geloof ik. Ik vond "Dune" wel leuk (en ik ben vast niet de enige).
pi_37875077
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 12:37 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Zo slecht was dat toch niet?
Commercieel dat wel, maar ja, toen was ik dertien geloof ik. Ik vond "Dune" wel leuk (en ik ben vast niet de enige).
De albumtracks zijn zeker niet zo slecht. Tja, Jam & Spoon is bij voorbaat al geweldig. Maar het heeft wel een commerciele bijsmaak natuurlijk.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_37875102
Mark Spoon

The Age of Love
Stella
In Southern Sun
pi_37875246
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Mark Spoon

The Age of Love
Stella
Ja triest he van 'm.
Hun albums waren best goed. 'Storm' was ook niet verkeerd trouwens. Ze maakten echt dancemuziek met een herkenbaar smoelwerk en diepgang
Lelijke @@p!
pi_37894557
Ik had de contest beluisterd, maar weinig zin en tijd gehad om er serieus aan mee te doen.

Is er al een nieuw deel, zo niet iemand interesse om 'm te organiseren?
Anders zet ik binnenkort wel een nieuw deel online
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_37894857
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 12:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ja triest he van 'm.
Hun albums waren best goed. 'Storm' was ook niet verkeerd trouwens. Ze maakten echt dancemuziek met een herkenbaar smoelwerk en diepgang [afbeelding]
Storm was inderdaad ook vrij hoogstaand.
Die man deed veel dingen goed
In Southern Sun
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:21:09 #64
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37895185
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:07 schreef Gitanki het volgende:
Ik had de contest beluisterd, maar weinig zin en tijd gehad om er serieus aan mee te doen.

Is er al een nieuw deel, zo niet iemand interesse om 'm te organiseren?
Anders zet ik binnenkort wel een nieuw deel online
Laevid en Flamebringer zijn er mee bezig als het goed is.

(En jij hebt het waarschijnlijk druk met de Giro, niet?)
pi_37895644
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:21 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Laevid en Flamebringer zijn er mee bezig als het goed is.

(En jij hebt het waarschijnlijk druk met de Giro, niet?)
De giro? dat kost niet veel tijd da's gewoon ff het laatste stukje op TV kijken (tenzij het een bergetappe is), maar vorige week was het te lekker weer om m'n tijd te verdoen aan de computer (ik postte alsik dan even computerde inderdaad bijna alleen in wat wielertopics).
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:40:51 #66
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37896237
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:29 schreef Gitanki het volgende:

[..]

De giro? dat kost niet veel tijd da's gewoon ff het laatste stukje op TV kijken (tenzij het een bergetappe is), maar vorige week was het te lekker weer om m'n tijd te verdoen aan de computer (ik postte alsik dan even computerde inderdaad bijna alleen in wat wielertopics).
Oh, ik dacht die Gitanki is een diehard wielerliefhebber. Het enige dat ik volg is de Tour, en verder veel..... tja dat laat zich raden.

Maar back on topic:

Het weer heeft inderdaad niet echt een positieve invloed op de contest, maar ik vind het wel leuk om er een avondje goed voor te zitten.
pi_37902240
Zo, er wordt hier nog driftig doorgepost zeg!

Tóch stiekum een beetje zonde van je afwezigheid Gitanki, ik was wel benieuwd eigenlijk naar hoe jij en Trancelocator ten opzichte van elkaar zouden scoren. Aan de andere kant heb je natuurlijk ook groot gelijk gehad!

Ik heb Laevid zonet een beetje op weg geholpen: die gaat als het goed is spoedig verder met het verknippen van zijn MP3'tjes . Contest #6 zal dus waarschijnlijk ook niet meer lang op zich laten wachten...
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_37908267
Zoals Flamebringer al zegt: Gister istie hier wat komen helpen met wat programmatjes waar ik die contest mee kan maken. Dus ik ga zo eens beginnen met m'n selectie te verknippen. Hopelijk is het een beetje goede selectie geworden van oud en nieuw en van van allerlei soorten. Flamebringer had er iig wel goede hoop in (Al kende-ie zelf 23 van de 25 nummers ).
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:02:00 #69
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37915175
Ben benieuwd.
pi_37915719
Anders ikzelf wel
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:04:43 #72
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37921409
quote:
Ik heb in ieder geval geen idee.

Vraag het anders even hier:
http://forum.fok.nl/topic/855936

Of in het Centraal Trance topic (als je dat nog niet had gedaan...)
pi_37923856
Ok hij is af, nu maar hopen dat er veel mensen mee doen, en het allemaal werk zoals de bedoeling is.

De Grote Track ID Contest: Dance #6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')