Gebruik die generator danquote:Op maandag 8 mei 2006 20:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik zie niet echt hoe ik dat tot een logisch verhaal kan maken en in die brief kan zetten... Het is ook allemaal wat slapjes, of niet?
Ja, op zich wel. Maar als je ze nog van 28 dagen kunt krijgen, en je hebt er daar al twee op één dag, dan kun je er donder op zeggen dat 'ie er nog wel een stuk of tien binnen krijgt. En dan gaat het best hardquote:Op maandag 8 mei 2006 23:00 schreef De_Warme_bakker het volgende:
eerste keer 5 km te hard, 17 euro.
2e keer 6 km, 20 euro.
Valt mee toch
ja, da's ook weer waarquote:Op maandag 8 mei 2006 23:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Maar als je ze nog van 28 dagen kunt krijgen, en je hebt er daar al twee op één dag, dan kun je er donder op zeggen dat 'ie er nog wel een stuk of tien binnen krijgt. En dan gaat het best hard
Volgens mij is er geen aantal boetes voor... Waarschijnlijk wel als de snelheid heel hoog was terwijl je geflitst bentquote:Op maandag 8 mei 2006 23:19 schreef De_Warme_bakker het volgende:
hoeveel flitsboetes mag je krijgen voordat je je rijbewijs kwijtbent, of verdere sancties krijgt?
Dat is een heel erg achterhaald verhaal van bijna 4 jaar oud....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:00 schreef BerendBot het volgende:
Hallo,
Als je baas over eigen portemonaie wil blijven, ga in beroep doe er wat tegen het leven is zonder deze flauwekul al duur genoeg!![]()
Alternatieve inkomsten zijn het, om je zuurverdiende centen weer naar zielepietenprojecten te sturen daar is men in Nederland tegenwoordig erg goed in!![]()
Kijk hier eens naar http://www.phrea.com/forum/archive/index.php/t-3856.html
Ik voorspel een "Help BrauN: he's a pauper"-topique.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:27 schreef knowall het volgende:
Update namens BrauN: Er kunnen weer twee boetes bijgeschreven worden: eentje van 28 euro en eentje van 36 euro. En was BrauN zo intelligent om ze beide weer bij dezelfde flitspaal op te lopen? Ja.
Dat jullie het even weten.
Namens BrauN: Doen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:28 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik voorspel een "Help BrauN: he's a pauper"-topique.![]()
Komt ie dan he: Steun BrauN! He's still a pauper.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:35 schreef knowall het volgende:
Namens BrauN: Doen.
*kuch*infrarood*kuch*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:41 schreef TheSorrow het volgende:
Voor het eerst een boete vanwege snelheid, nota bene op een plek waar ik NOOIT kom, ik moest toevallig die avond mn zus wegbrengenZe betaald maar lekker de helft mee
Anywayz, 67 waar je 50 mocht, uit een auto gelaserd ofzo denk, geen flits gezien namelijk... 58¤ boete ... toch weer zonde van t geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |