slaapkop!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mocht je het geprobeerd hebben, dan is het je niet gelukt
quote:
Beetje?quote:
Dat soort dingen heb ik ook wel eens. Erg vermoeiend. Je staat dan voor de tigste keer op.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en heb wel 3x gedroomd dat ik opstond en 3x kwam ik er na een tijdje achter dat ik dat nog niet gedaan had. Da's echt raar. En ik ben nu nog een beetje raar. Heb de hele tijd raar liggen dromen.
Neem ik gewoon extra koffiequote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik ook wel eens. Erg vermoeiend. Je staat dan voor de tigste keer op.
quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja...... een beetje raarder dan anders.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neem ik gewoon extra koffieVoor iedere keer dat ik op ben gestaan.
quote:
nee! je blijft nu wakker luiwammes! :0quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
I wish..... tegendeel is waar..... als ik weer terug naar bed zou gaan zou ik zo weer slapen.
Pffff zoveel slaap tekort?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
I wish..... tegendeel is waar..... als ik weer terug naar bed zou gaan zou ik zo weer slapen.
Nee.... eigenlijk niet eens zozeer.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:32 schreef Alicey het volgende:
Hmmm op die manier.. Maargoed, kennelijk slaap je nu dus weer beter.
Mooi zo !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en mijn klieren klieren ook weer wat minder
quote:
quote:
volgens hans teeuwen uit jezus christ super starquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ha...Maria
Mariaaaa, I just met a girl named Mariaaaaa
and suddenly that name will never be the same to me
Maria, I just met a girl named Mariaaa
And suddenly I found how wonderfull a sound can be
Maria, say loud and there's music playing
say it soft and it's almost like praying
Maria, I'll never stop saying Mariaaaaa
Moest ik even aan denken...welke musical was dat ook al weer??
West-side story geloof ik
Heb je die situatie met aanbidder al aan kunnen pakken?
Hoe is dat gegaan?
Dat heeft Teeuwen dan foutquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens hans teeuwen uit jezus christ super star
Klopt, is West Side Storyquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ha...Maria
Mariaaaa, I just met a girl named Mariaaaaa
and suddenly that name will never be the same to me
Maria, I just met a girl named Mariaaa
And suddenly I found how wonderfull a sound can be
Maria, say loud and there's music playing
say it soft and it's almost like praying
Maria, I'll never stop saying Mariaaaaa
Moest ik even aan denken...welke musical was dat ook al weer??
West-side story geloof ik
Heb je die situatie met aanbidder al aan kunnen pakken?
Hoe is dat gegaan?
hey Barraatjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey beeb.. hoe is je breakup gegaan??
Kut is dat he..... uitstel als je besluit al vast staat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Klopt, is West Side Story![]()
Nou, ik heb inmiddels gebeld met aanbidder dat ik heb nagedacht enzo en met hem wil praten. Maar vanavond kan hij niet, dus nu komt ie morgenavond. Maar hij weet al wel hoe laat het is want hij zei al 'misschien kan ik je nog op andere gedachten brengen'. Heb gezegd dat dat niet zo is.
Dus morgenavond wordt er officieel opgebroken. Pfff, toestanden allemaal, ik ben er al de hele dag misselijk van. (zenuwen)
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Klopt, is West Side Story![]()
Nou, ik heb inmiddels gebeld met aanbidder dat ik heb nagedacht enzo en met hem wil praten. Maar vanavond kan hij niet, dus nu komt ie morgenavond. Maar hij weet al wel hoe laat het is want hij zei al 'misschien kan ik je nog op andere gedachten brengen'. Heb gezegd dat dat niet zo is.
Dus morgenavond wordt er officieel opgebroken. Pfff, toestanden allemaal, ik ben er al de hele dag misselijk van. (zenuwen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |