De namen van de bellers die gewonnen hebben worden tijdens de uitzending eraan toegevoegd. Gewoon een zwart rechthoekje waar ze de tekst overheen plaatsen. (als het nog steeds verloopt zoals vroeger op Ned2 (?), hier in België kunnen we de commerciële zenders niet ontvangen, heb het dus niet kunnen zien)quote:Op maandag 8 mei 2006 00:06 schreef Killer_Mom het volgende:
die gast die gewonnen heeft is een collega van....... maakt niet uit, wij wisten dat donderdag al wat hij gewonnen had, hoe zit dat,
je kunt nog bellen om iets te winnen , toen stonden die prijzen al vast, met bloemen , noem maar op. dit is geen live tv.....
de eerste keer dat ik t gezien heb, snap er ook geen reet van, iemand?
en nog eens 95.000 erbij. of zo, komt maandag op tv. Vijfeneenhalve ton............. niet slecht.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:37 schreef p-etr-a het volgende:
Hij heeft 460.000 euro gewonnen. Maar het was wel zuur, want in zijn koffer had hij 2,5 miljoen.
Dat is al de tweede keer dat het gebeurd is. De vorige keer werd een man voor 1,8 miljoen euro afgescheept (hij ging met 720.000 euro).quote:Op maandag 8 mei 2006 10:37 schreef p-etr-a het volgende:
Hij heeft 460.000 euro gewonnen. Maar het was wel zuur, want in zijn koffer had hij 2,5 miljoen.
Ja, die man keek flink op zijn neus.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:37 schreef p-etr-a het volgende:
Als het goed is staat er een koffernummer op je bankafschrift, zie voor meer informatie www.goudenkoffer.nlquote:Op maandag 15 mei 2006 00:15 schreef Andromache het volgende:
Hoe kun je je voor dit programma als kandidaat opgeven? Ben al lid van de PCL!
quote:Kan ik kandidaat worden in een van de tv-programma
Aanmelden voor deelname aan onze televisieprogramma’s is mogelijk op de volgende manieren:
- Postcode Loterij Eén tegen 100: via telefoonnummer 0909-0056 (50 cpm).
- Postcode Loterij Miljoenenjacht: via telefoonnummer 0909-0039 (15 cpm).
- Postcode Lingo: kandidaten kunnen zich opgeven op www.lingo.tv.
Op dit moment zijn er voldoende kandidaten beschikbaar.
Als je dit keer weer goed zit moet je eens overwegen mee te doen.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:29 schreef SunChaser het volgende:
Ik 23
Vorige keer had ik de 5 miljoen koffer
ze informeren altijd bij kennissen over de winnaars, of ze thuis zijn, geen hartkwlane hebben ivm schrikken enzo. Je ziet ze altijd op TV als ze die aan hebben staan, dus het is wel live.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt die man (geen idee hoe die heet) bij de deur van die mensen die hetzelfde bedrag hebben gewonnen als de winnaar.
Met die vrouw in pyjama.
Zegt die presentator: Hij loopt moeilijk want hij is gevallen!
Dat "kon" hij niet weten want die vraag is helemaal nooit gesteld in het begin. Terwijl die uitzending "live" moet zijn![]()
Whahaa, vond ik vrij irritant
helemaal niet, de winnaar van een week of zo geleden wist t op donderdag al , compleet met TV ploeg. heel t kantoor waar hij werkt wist de uitslag al, ik ook , voordat t op TV was,quote:Op zondag 4 juni 2006 01:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
ze informeren altijd bij kennissen over de winnaars, of ze thuis zijn, geen hartkwlane hebben ivm schrikken enzo. Je ziet ze altijd op TV als ze die aan hebben staan, dus het is wel live.
wie die mensen zijn ? daar houd ik me buiten, ik heb t een keer gezien, omdat t een bekende was.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:42 schreef SunChaser het volgende:
De opnames met Linda zijn niet live, maar Winston is wel live.
hallo, ze komen terug. donderdag, bekendmaken van de prijs, en de dag van opname, is een paar dagen later, alles stond al klaar, ze laten niks aan t toeval over, SC klein detail, dat moet je toch wetenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:01 schreef SunChaser het volgende:
Hoe kunnen ze dan zichzelf in de huiskamer zien zitten op TV op het moment dat de camera hun filmt?
Dat Linda niet live is weten we wel, maar t lijkt me sterk dat de opnames met Winston ook niet live zijn. Het licht buiten bij de familie was btw vandaag hetzelfde als bij mij buiten.
Misschien vindt zij het wel een mooi shirt.quote:Op zondag 4 juni 2006 10:18 schreef SunChaser het volgende:
Waarom heeft die vrouw van gisteren dan zo´n lelijk pyamashirt aan, als ze weet dat ze komen?
Ook als je weet dat er een tv ploeg langskomt die live bij je binnenstapt?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:50 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Misschien vindt zij het wel een mooi shirt.
X3quote:Op zondag 4 juni 2006 18:29 schreef broer_konijn het volgende:
welke auto heeft die vrouw de laatste keer gewonnen bij miljoenenjacht , ze drukte op de knop , het was een bmw maar wat voor bmw?
gesponserd door Zeeman...quote:Op zondag 4 juni 2006 13:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ook als je weet dat er een tv ploeg langskomt die live bij je binnenstapt?
quote:Deal or no Deal in vaarwater Miljoenenjacht?
Caroline Tensen heeft weer even vijf weken adempauze, vanavond is het Linda de Mol die we op Talpa zien voor de Postcode Loterij. Met Miljoenenjacht was ze altijd razendpopulair, maar dat was wel voordat Deal or no Deal op de buis was. Het dagelijkse Talpa-programma met Beau van Erven Dorens is in de afgelopen twee maanden opgeklommen tot een show waar dagelijks een half miljoen mensen naar kijken. Gaat dit in het vaarwater van Linda zitten?
Want Deal or no Deal is min of meer het finalespel van Miljoenenjacht. Weliswaar zijn de spelregels iets anders, het spel an sich lijkt als twee druppels water op het koffertjesspel. Niet zelden noemt Beau immers de dozen uit Deal or no Deal zelfs koffers.
Toen Deal or no Deal begon, vroeg ik mij hetzelfde af. Zou een programma dat al op de buis is wel kunnen werken? Dat is zo gebleken. En misschien ligt de kracht van dat programma ook wel ergens anders, bijvoorbeeld in de presentatie of het feit dat je de kandidaten leert kennen. En Linda de Mol heeft weer haar eigen charme waarvoor je de tv op Talpa afstemt. Waarschijnlijk kunnen beide shows dus prima naast elkaar bestaan.
Miljoenenjacht, 20.30 uur, Talpa
Bron
Volgens mij is de kans nog hoger dan 25%.quote:Op zondag 19 november 2006 21:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
197.000 euro's voor een kans van 25% op een miljoenenbedrag.
Ja, leuk als t gaat naar kansloze mensen. Soms gaat t naar mensen die al rijk zijn en die hebben dan zoiets, leuk, kunnen we een vierde auto kopen.quote:
Tjaquote:Op zondag 26 november 2006 21:39 schreef SjonLok het volgende:
Handig van die vent om te zeggen dat 'ie het gevoel heeft dat 'ie veel gaat winnen.
Als ie heel weinig wint, vindne veel mensen dat vast erg leuk.
En aangezien hij 12 loten heft krijgt hij nog een flink deel van die 71.000 als ie het volgende week ook nog eens gaat verdelen.quote:Op zondag 26 november 2006 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, maar toch. 71.000 is een tof bedrag op zich.
Thanksquote:Op zondag 3 december 2006 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
6, 5, 4, 3, 2, 1, 1.
Omdat die het geld niet (over) hebben om mee te doen?quote:Op zondag 3 december 2006 21:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom gaan ze altijd naar die k*t gezinnen die het geld niet nodig hebben. En niet gewoon een keer naar de bijlmer.
Gaat het allemaal aan drugs, vage investeringen enzo. Ik gun het deze mensen wel.quote:Op zondag 3 december 2006 21:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom gaan ze altijd naar die k*t gezinnen die het geld niet nodig hebben. En niet gewoon een keer naar de bijlmer.
Dacht ik ook direct aanquote:Op zondag 3 december 2006 22:01 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gaat het allemaal aan drugs, vage investeringen enzo. Ik gun het deze mensen wel.
Idd, ik vond ook dat ze te gierig uit haar ogen keek maarja soms is dat niet slechtquote:Op zondag 3 december 2006 22:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik verklaarde haar voor gek dat ze doorging, ze werd gierig maar werd ermee beloond. Mooi bedrag, al zal haar broer nu wel moeten afzien dat hij haar adviseerde te stoppen. Die kan fluiten naar zijn aandeel.![]()
Ze waren anders wel een nieuwe buitenlicht nodigquote:Op zondag 3 december 2006 21:59 schreef tongytongylickylick... het volgende:
Als ze nou ook nog die 100 euro werkelijk had weggespeeld, was het laagste dat ze mee naar huis zou nemen 200.000 euro. Dan had ik ook nog wel even doorgespeeld hoorquote:Op zondag 3 december 2006 22:17 schreef SunChaser het volgende:
En ze doet pas een maand mee. Ik had nog wel 1 of 2 koffers opengemaakt maar niemand gaat natuurlijk voor die 2,5 miljoen
die vrouw had wel mooi een gat in haar panty hoor, kan ze nu een nieuwe halenquote:Op zondag 3 december 2006 21:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een onzinredenatie. Als ze nog een keer een koffer had gekozen had ze dus 20% kans op dramatisch terug te vallen en als ze de goede had gekozen had ze nog niet veel gestegen.quote:Op maandag 4 december 2006 00:57 schreef SjonLok het volgende:
Sowieso had ze nog een keer moeten doorspelen. Dit was de stand toen ze stopte:
100
200.000
400.000
750.000
2.500.000
1) Ze moet 1 koffer weggooien. Er is 675.000 door de bank geboden om te stoppen.
Als ze doorgaat, heeft ze 40% kans dat ze meer krijgt dan wat er geboden is, namelijk 20% kans op 750k en 20% kans op 2,5 miljoen.
Bovendien heeft ze 80% kans dat ze met minimaal 2 ton naar huis gaat.
2.1) Als ze doorgaat (na stap 1) en de 2,5 miljoen weggooit dan is dit de stand:
100
200.000
400.000
750.000
Dan denk ik dat de bank 250k biedt. Heeft ze 25% kans op 750k. Die kans is dus zelfs hoger geworden. En ze heeft 75% kans dat ze met minimaal 2 ton naar huis gaat. Weinig verschil dus.
2.2) Als ze doorgaat (na stap 1) heeft ze 80% kans dat ze de 2,5 miljoen er niet uit gooit en dan is de stand bijvoorbeeld:
100
200.000
400.000
2.500.000
En dan biedt de bank 8 ton, 9 ton, misschien wel 1 miljoen?
Terwijl je 25% kans hebt op 2,5 miljoen. 25% van 2,5 miljoen is 625.000. Het bod van de bank is dan ruim hoger dus moet je stoppen.
Hij leek een beetje op knuffel Ruud.quote:Op maandag 11 december 2006 09:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Aan welk programma heeft die Piet al eerder meegedaan?
Ik weet 100% zeker dat ik hem een paar jaar terug ook ergens heb gezien![]()
Lotto Weekend Miljonairs. Viel helaas terug naar 32000 gulden toen.quote:Op maandag 11 december 2006 09:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Aan welk programma heeft die Piet al eerder meegedaan?
Ik weet 100% zeker dat ik hem een paar jaar terug ook ergens heb gezien![]()
Viel ook wel te verwachten dat iemand die vraag verkeerd zou interpreteren.quote:Op zondag 17 december 2006 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
7000 liter frisdrank per persoonwaar het antwoord 23 was
.
Van alle TV-vrouwen op de NL-se tv is ze veruit de bestequote:Op zondag 17 december 2006 21:38 schreef SKETSj het volgende:
Die Linda zorgt wel voor Goeie TV zeg.
(Geil ding ook)
?quote:Op zondag 17 december 2006 21:38 schreef SKETSj het volgende:
Is het vanaaf weer?
precies, dan heeft ze dus een kans van 1 op 24...quote:Op zondag 17 december 2006 21:42 schreef heaven7 het volgende:
Lullig ook trouwens dat hij die vrouw die tegen hem speelde op het laatst geen kans gaf door haar meteen te kiezenNu volgt zijn straf
![]()
Of die zwarte vrouw die stopte bij 600.000 ofzo terwijl ze 2.5 miljoen bleek te hebben.quote:Op zondag 17 december 2006 23:19 schreef heaven7 het volgende:
¤95.000. Ik riep hier direct dat hij met ¤121000 moest stoppen, mensen zijn te hebberig en dan gaat het mis. Dat is tot nu toe bijna altijd nog gebleken
Jij hier!quote:Op zondag 17 december 2006 23:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Of die zwarte vrouw die stopte bij 600.000 ofzo terwijl ze 2.5 miljoen bleek te hebben.![]()
Mja dat is dan wel goed balenquote:Op zondag 17 december 2006 23:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Of die zwarte vrouw die stopte bij 600.000 ofzo terwijl ze 2.5 miljoen bleek te hebben.![]()
Ik heb naast mijn telefoon een briefje liggen:quote:Op maandag 18 december 2006 18:54 schreef heaven7 het volgende:
Mja dat is dan wel goed balenDaarom zou ik echt nooit aan dat programma mee willen doen, ik weet wel dat alles wat je wint mooi meegenomen is maar dat je 'slechts' 600.000 wint terwijl het 2 miljoen kan zijn
quote:Als Miljoenenjacht me belt om mee te doen in de show dan moet ik zeggen:
Nee, ik doe liever niet mee, want straks win ik slechts 5 ton terwijl er 2,5 miljoen in mijn koffer zit. Daar moet ik niet aan denken hoor. Bedankt!
Snel ophangen voor ik me bedenk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |