En ik ben één van de laatste, ik vertrek 3 september uit Thailandquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:03 schreef bluesparkle het volgende:
Poe dan ben ik waarschijnlijk bij een van de eerste fokkers die gebruik maakt van het nieuwe vliegveld (vertrek 30 september)
Ik ben benieuwd.
Ik ook. Sterkte.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:03 schreef bluesparkle het volgende:
Poe dan ben ik waarschijnlijk bij een van de eerste fokkers die gebruik maakt van het nieuwe vliegveld (vertrek 30 september)
Ik ben benieuwd.
Huh? Dus over drie jaar zit de nieuwe luchthaven alweer aan zijn max?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:51 schreef bluesparkle het volgende:
De luchthaven, met op dit moment een maximale capaciteit van jaarlijks 39 miljoen passagiers gaat grotendeels in de mottenballen totdat de maximale capaciteit van Suvarnabhumi (45 miljoen) is bereikt. Dat is naar schatting over drie jaar.
Thailand hopes the new airport, with an initial capacity of 45 million passengers annually, will surpass rivals Singapore and Malaysia as the region's most important hub. Its capacity can be expanded to 120 million passengers annually.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Dus over drie jaar zit de nieuwe luchthaven alweer aan zijn max?
AAAAA wat een kut hotel zie ik de prijzen denk ik standaard hee dat zijn baht prijzen zet ik ze om naar euro is het 2 euro per nacht voor de suite. ik dacht HE dat kan niet tot dat ik las:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:02 schreef bluesparkle het volgende:
Ik wil in oktober naar dit resort http://www.bhumiyama.com/ is iemand van jullie daar al eens geweest?
En in Bangkok naar dit hotel http://www.menamriverside-hotel.com/website/index.asp (is dat iets?)
Ik versla je, ik vlieg op 13 sep terug.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:06 schreef Blik het volgende:
[..]
En ik ben één van de laatste, ik vertrek 3 september uit Thailand
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:06 schreef KNAK het volgende:
Ik ben weer terug
Moet maar eens gaan denken aan een baan in Thailand, wat een land
Ik zou vanaf Hat Yai (Thailand) vliegen. Met boot en (evt. mini-)bus naar de grens en vanaf daar nog een stukje richting Hat Yai rijden.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:06 schreef BoontjeB het volgende:
Ik heb even wat hulp nodig jongens... met mijn reisplannetje!
Ik ga namelijk van Bangkok naar Ko Phangan. Na de FULL MOON direct door naar de Perhentians in Maleisië. Dit in verband met een langer verblijf dan 30 dagen en dat het gewoon erg mooi is daarNu willen we echter van de Perhentians in Maleisië naar Chiang Mai in Thailand. Volgens mij is deze route echter té lang om te overbruggen met de trein en willen we dus graag vliegen. Maar waar in Godsnaam vandaan? Iemand tips?
quote:
Ik heb een deel van mn reis ook bij greenwoodtravel geboekt. Ik heb de ervaring dat ze op mailtjes redelijk goed reageren, al hebben wij op een bevestiging ook best ff moeten wachten. Toen we belden(speciaal nummer kost het minder dan normaal naar thailand bellen), legden ze uit dat ze het inderdaad enorm druk hebben en dat ze de vragen/mailtjes en brieven op een grote stapel op vertrekdatum sorteren. Als jij dus je reis boekt die pas over 6 maanden vertrekt, lig je zo goed als onderop en kan het dus een poos duren voor je reactie hebt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:32 schreef jmoos het volgende:
Wij vertrekken 27 juli naar bankok![]()
Heeft iemand ervaring met greenwood travel ?
ik heb nu 2 x info aangevraagd maar er wordt maar niet gereageerd op mijn mail![]()
Op de site staat dat ze het druk hebben maar meer als een maand wachten op een reactie is toch wel erg lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |