Wat een huilie ben jij zeg. Anders had je het gedurende het seizoen maar moeten veiligstellen in plaats hier zo te gaan zitten miepen omdat je het op de laatste dag verspeeltquote:Op zondag 7 mei 2006 17:46 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat jullie maar trots mogen zijn om op zo een manier de 4de plek te pakken. Volgend seizoen word ons jaar!
och, als jij trots bent op de manier dat keane de 0-1 scoort op Highbury, kan ik hier natuurlijk ook trots op zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:46 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat jullie maar trots mogen zijn om op zo een manier de 4de plek te pakken. Volgend seizoen word ons jaar!
UEFA CUPquote:Op zondag 7 mei 2006 17:52 schreef Ludacriss het volgende:
Ben trots op de spelers. Ziek zijn en toch spelen... FANTASTISCH!!!
Volgend jaar word ons jaar... wij winnen die UEFA CUP !!!
Daarom kwamen ze vooraf met die flauwekul over voedselvergiftiging. Ze dekten zich alvast in. Stelletje losers.quote:
heb het niet gezien. Zag het er ernstig uit?quote:
Is dat wel zo?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:06 schreef stevengerrard het volgende:
Nu hopen dat Arsenal de CL wint zodat Scum ook voorronde mag spelen
Ach het goed is wel aangezien Engeland maar 2 teams mag hebben die direct geplaatst zijn...quote:
BBC zegt: "Spurs settle for UEFA cup spot"quote:Op zondag 7 mei 2006 18:11 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Ach het goed is wel aangezien Engeland maar 2 teams mag hebben die direct geplaatst zijn...
Volgens mij moet Celtic dan voorronde spelen.quote:
Uitleg?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Volgens mij moet Celtic dan voorronde spelen.
mwah...ik geef ze dit jaar meer kans dan manure.quote:
Als AFC wint speelt SCUM voorrondes. Als LFC vorig jaar direct geplaatst zou zijn had AFC voorrondes moeten spelen.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:36 schreef Heero87 het volgende:
Manchester blijft normaal gezien rechtstreeks geplaatst hoor. Voor de winnaar is er altijd een rechtstreeks plekje voorzien. Als de Champions League - winnaar zich rechtstreeks plaats via de competitie, gaat het rechtstreekse plekje van de winnaar naar de tiende in de Uefa-ranking (Schotland). Celtic hoopt dus stiekem op verlies van Arsenal, want dan gaan zij rechtstreeks naar de Champions League.
bijna niet meer ontglippen?quote:Op zondag 30 april 2006 20:29 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee hoor. Seizoen is gewoon nog niet voorbij en als Arsenal wint tegen Barca gaan we alsnog geen vCL spelen. De 4de plek kan ons zo goed als zeker bijna niet meer ontglippen maar ben realistisch met de CL finale nog inzicht en mijn harde plasser komt eventueel later wel als alles is gespeelt.
Ik las ergens dat een AFC aanhanger het gedaan heeftquote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Ludacriss het volgende:
Slecht nieuws voor Tottenham. Taino en Lennon liggen in het ziekenhuis.
het was even zoeken maar je hebt niet gelijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Als AFC wint speelt SCUM voorrondes. Als LFC vorig jaar direct geplaatst zou zijn had AFC voorrondes moeten spelen.
quote:Celtic hope
Like Tottenham, Scottish champions Celtic FC will also be cheering on Barcelona in the French capital, as victory for the Catalan club would send Celtic straight into the 2006/07 group stage, rather than having to enter in the third qualifying round. They would take the place on offer to the Spanish champions, with Barcelona's entry for next season's competition coming as title-holders.
Wat ik eerder al zei ga ergens anders trots wezen dat je op de rug van zieke spelers 4de bent geworden.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
bijna niet meer ontglippen?
[..]
Ik las ergens dat een AFC aanhanger het gedaan heeft
Je toont je een slecht verliezer. Hele seizoen sneue reacties dat 'jullie' boven het grote broertje staat (wat een hilariteit) en nu zoek je excuses. De wedstrijd is niet verschoven omdat THFC genoeg spelers had om de wedstrijd te kunnen spelen. in 1997 wou middlesborough ook een wedstrijd 24 uur verplaatsen en dat kostte ze gewoon 3 punten;quote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wat ik eerder al zei ga ergens trots wezen dat je op de rug van zieke spelers 4de bent geworden.
De spelers wouden ook gewoon spelen. dus ga nu geen excuses zoeken.quote:Middlesbrough were docked three points in 1997 for calling off a match with 24 hours' notice, a punishment which sealed their relegation
Er staat nergens dat SCUM geen voorrondes hoeft te spelen dan ...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
het was even zoeken maar je hebt niet gelijk.
[..]
een standbeeld voor die man!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:21 schreef Gunner het volgende:
Ik las ergens dat een AFC aanhanger het gedaan heeft
Was een beetje cynisch bedoeld. THFC supporters geloven erg graag in conspiracy theoriesquote:
Ik een slechte verliezer? Ik feliciteer jullie zelfs, tottenham heeft het in andere wedstrijden weg gegeven. Desondanks had deze wedstrijd nooit mogen doorgaan ( 2 spelers liggen zelfs in het ziekenhuis ). Voor de rest kijk naar de interview die Martin Jol gaf aan BBC en SKY..quote:Op zondag 7 mei 2006 20:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je toont je een slecht verliezer. Hele seizoen sneue reacties dat 'jullie' boven het grote broertje staat (wat een hilariteit) en nu zoek je excuses. De wedstrijd is niet verschoven omdat THFC genoeg spelers had om de wedstrijd te kunnen spelen. in 1997 wou middlesborough ook een wedstrijd 24 uur verplaatsen en dat kostte ze gewoon 3 punten;
[..]
De spelers wouden ook gewoon spelen. dus ga nu geen excuses zoeken.
Als dat zo is is het extreem lame ...quote:
Het was niet serieus. Dit is ergens in het andere topic gesuggereerd. Vals spelen lijkt me niet aan de ordequote:Op zondag 7 mei 2006 20:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Als dat zo is is het extreem lame ...
Vals spelen tot op het bot - behoorlijk naar. Maar goed - AFC is geloof ik het meest blij als het prijzen pakt grotendeels op basis van het leed van anderen.
Logisch dat de wedstrijd doorgegaan is. Ik ga er niet van uit maar mocht het zo zijn dat AFC er achter zit dient die ploeg gediskwalifcieerd te worden - dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:35 schreef Gunner het volgende:
Waarom had de wedstrijd niet door mogen gaan dan? Omdat er twee spelers in het ziekenhuis liggen?
[..]
Het was niet serieus. Dit is ergens in het andere topic gesuggereerd. Vals spelen lijkt me niet aan de orde
Heel simpel, 7 basis spelers en 6 reserve spelers hadden een voedselvergiftiging. Dan kan je moeilijk over een fitte selectie beschikken.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:35 schreef Gunner het volgende:
Waarom had de wedstrijd niet door mogen gaan dan? Omdat er twee spelers in het ziekenhuis liggen?
[..]
Het was niet serieus. Dit is ergens in het andere topic gesuggereerd. Vals spelen lijkt me niet aan de orde
Ik geloof daar echt niet in. Het is enkel op dit forum gesuggereerd en ik zie het nergens in de Britse media terug. Gewoon iets verkeerds gegeten...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Logisch dat de wedstrijd doorgegaan is. Ik ga er niet van uit maar mocht het zo zijn dat AFC er achter zit dient die ploeg gediskwalifcieerd te worden - dat lijkt me duidelijk.
Blijkbaar hadden ze een groot genoege selectie om een elftal op de been te brengen. Ergo; de wedstrijd moest reglementair gewoon doorgaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:39 schreef Ludacriss het volgende:
Heel simpel, 7 basis spelers en 6 reserve spelers hadden een voedselvergiftiging. Dan kan je moeilijk over een fitte selectie beschikken.
Op het moment zelf dacht ik nog, daar gaat de exquote:
Eigen schuld, moet je als club maar zorgen dat je spelers altijd 100% OK voedsel krijgen.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:40 schreef Ludacriss het volgende:
tja dat die wedstrijd ooit is door gegaan. Je ziet dat al die spelers helemaal niet kunnen spelen door die voedselvergiftiging!
Hmmm al details?quote:
Alonso denkt zelf dat-ie de FACup final wel speelt - maar morgen een scan van z'n enkel en dan weten we dus meerquote:Op zondag 7 mei 2006 21:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hmmm al details?
Bij Milan ging Sheva er al na 8 minuten af, maar die moet geen probleem zijn voor het WK.
P.S. HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic (In Arnhem gemaakt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |