Inderdaad, maar dat zal wel meer een verlengde van dit seizoen worden, denk ik, omdat ze niet genoeg tijd hebben om een heel verhaal lijn te ontvouwen.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Krijgen nog een soort mini-seizoen van 8 afleveringen hierachter toch?
ik pas ook nog in het begin toen bobby werd geintroduceerd, en hij tony ergens ontmoete (bobby was toen nog veel dikker) zegt tony zo van i think it is time to seriously start considiring eating salads bobby zo van why (terwijl die op tonư's auto leunt) Tony before you flip it over you fat fuck heerlijk die dialogen af en toe.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
Morgen weer![]()
Ben nu trouwens weer seizoen 1 en 2 aan het kijken. Weer helemaal strak gelegen. "You got a problem, beside those pants??!!"![]()
Die heb ik laatst ook nog gezien!!quote:Op zondag 7 mei 2006 16:38 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ik pas ook nog in het begin toen bobby werd geintroduceerd, en hij tony ergens ontmoete (bobby was toen nog veel dikker) zegt tony zo van i think it is time to seriously start considiring eating salads bobby zo van why (terwijl die op tonư's auto leunt) Tony before you flip it over you fat fuck heerlijk die dialogen af en toe.
Ind Bobby daarna ook fantastisch moment you should look in the mirror you inconsiderdid cock sucker spuugd die op de grond met zo'n blik heerlijk. zat ook gister nog even seizoen 4 door te kijken als ralph vermoord wordt en chris hem in stukken hakt pakt die hem bij zijn haren valt die pruik er af chirs schrikt zich helemaal kapot.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook nog gezien!!
"Consider it exercise" Als 'ie Bobby wegstuurt om negers te gaan knuppelen!
ja perfect, ik zie hem ook ineens verschijnen... nog 20 minuutjesquote:Op maandag 8 mei 2006 12:03 schreef -skippybal- het volgende:
Nu is er al weer een tijdje de goeie HD versie met 5.1![]()
Normaal stond om 7 uur al de perfecte versie erop en nu was er alleen een versie waar ik niet eens de moeite voor deed....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |