quote:Op maandag 8 mei 2006 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
jeetje al een hele tijd on-topic maar toch gaat de SC een stuk langzamer dan
ik verveel me
Oh niet? Ook bestquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
jeetje al een hele tijd on-topic maar toch gaat de SC een stuk langzamer dan
ik verveel me
Ja leuk is dat he` en dan laat je de hond uit en weg zijn ze weerquote:Op maandag 8 mei 2006 13:33 schreef pea4fun het volgende:
Ik zit hier trouwens een beetje te lummelen...ik moet wachten op een levering die kan komen vanaf nu tot 5 uur
Ow die komt vast om half 5 pas dan. Da's meestal zoquote:Op maandag 8 mei 2006 13:33 schreef pea4fun het volgende:
Ik zit hier trouwens een beetje te lummelen...ik moet wachten op een levering die kan komen vanaf nu tot 5 uur
Zit je nu via de buurman te internetten?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:29 schreef Re het volgende:
hmmm die unsecured wireless verbindingen tegenwoordig![]()
Ik heb dan wel geen hond meer, en ik blijf zitten waar ik zit...als ik er niet ben rekenen ze 100 euro voor het voor niks langskomenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja leuk is dat he` en dan laat je de hond uit en weg zijn ze weer
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zit je nu via de buurman te internetten?
Kom jij er met bellen vanaf? lucky youquote:Op maandag 8 mei 2006 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
pfffffffff...moet ik echt in mijn agenda zetten, mijn ma vergeeft het me nooit als ik niet bel
dus dan maar fotootejs bewerken hequote:Op maandag 8 mei 2006 13:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb dan wel geen hond meer, en ik blijf zitten waar ik zit...als ik er niet ben rekenen ze 100 euro voor het voor niks langskomen![]()
Ja dat dan weer welquote:
Het kan niet dat jouw moeder mijn schoonmoeder is, maar het klinkt bekendquote:Op maandag 8 mei 2006 13:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel
maar of dat zo lucky is...ik kan er een uur voor uittrekken om een hoop onzin geneuzel aan te horen over mensen die ik totaal niet ken...
Telefoon op speaker zetten en ondertussen afwassenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel
maar of dat zo lucky is...ik kan er een uur voor uittrekken om een hoop onzin geneuzel aan te horen over mensen die ik totaal niet ken...
dus tegen de tijd dat je dit leest zit je alweer lang en breed thuis aan de AH stoommaaltijd?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Heerlijk, een topic zonder foto's
eindelijk weer eens lekker vlot fok!ken onder mijn Citrixclient aan een 128 kbps lijntje wat ik met 40 anderen moet delen
wel als jij nou ineens als een malle foto's gaat plaatsenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dus tegen de tijd dat je dit leest zit je alweer lang en breed thuis aan de AH stoommaaltijd?
zegt de policy eigenlijk iets over hoe hoog een foto mag zijn?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel als jij nou ineens als een malle foto's gaat plaatsen
Je LAAT het hoor![]()
kom maar op met die panofoto gekanteldquote:Op maandag 8 mei 2006 14:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
zegt de policy eigenlijk iets over hoe hoog een foto mag zijn?![]()
Deed ik dus afgelopen zaterdag ook met een stel foto's, terwijl de rest met enorme flitsmonsters aankwam...die ik nog niet heb...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:23 schreef pea4fun het volgende:
Kleintje, spotmeting gebruik ik alleen bij een hele lichte achtergrond met een donker onderwerp, of andersom. Bij spotmeting meet ie het licht (bijna) alleen op het onderwerp waarop je scherpstelt.
welk diafragma stond ie dan? als je die wat kleiner had gemaakt was de lucht ook iets blauwer gewordenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:24 schreef Kleintje het volgende:
Ben er weer.
Grappig om te testen met het lichtgebeuren.
Treasure is grijs,en licht dus heeeel dichtbij de standaard grijswaarde.
Dus, Treas staat er super op, maar die lucht achter haar.... ERG LICHT.
Maar heb ermee gespeeld en heb ook mooie foto's!
Pea, hoe heb je lichtmeting standaard staan???
Same here.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:50 schreef Puckzzz het volgende:
Ja dat dan weer wel
met dit felle zonlicht had je 'm idd gerust op F8 ofzo kunnen zettenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:39 schreef Kleintje het volgende:
Diafragma was F4, dus groot gat, grote lichtinval.
Had dus een kleiner diafragma moeten nemen???
Afhankelijk van hoeveel scherptediepte je wilt hebben hequote:Op maandag 8 mei 2006 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
met dit felle zonlicht had je 'm idd gerust op F8 ofzo kunnen zetten
misschien komt het door de kleur grijs, maar ik heb t gevoel dat er een waas over het hoofd heen zitquote:Op maandag 8 mei 2006 14:46 schreef Kleintje het volgende:
Sorry Flash!
[afbeelding]
Vind het hoofd aan de rechterkant wat donker.
Geschoten op makro, omdat ik daarvoor wat mooie oogfoto's wilde maken, vergeten om hem weer op M te zetten![]()
Kleintje, die makro-optie die je noemt is niets meer dan een set aan instellingen die je met de M-modus ook kunt bereiken. Je kan echt niet opeens dichterbij scherpstellen zoals met digi-compacts.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:46 schreef Kleintje het volgende:
Sorry Flash!
[afbeelding]
Geschoten op makro, omdat ik daarvoor wat mooie oogfoto's wilde maken, vergeten om hem weer op M te zetten![]()
natuurlijk maar soms heb je niet erg veel keuze...tenzij je met idiote lenzen aan het werken bent ofzoquote:Op maandag 8 mei 2006 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel scherptediepte je wilt hebben he![]()
en nog steeds bol!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:46 schreef Kleintje het volgende:
Sorry Flash!
[afbeelding]
Ja, die buik wat dikker laten lijken en zoquote:
Ze had de sluitertijd nog wat verder omhoog kunnen gooienquote:Op maandag 8 mei 2006 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
natuurlijk maar soms heb je niet erg veel keuze...tenzij je met idiote lenzen aan het werken bent ofzo
nee die bedoelde ik niet, over het hele hoofd zit een waas meende ikquote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef Kleintje het volgende:
Ynske, bedoel je die waas van haar linkeroog naar beneden, langs het halster tot op de neus? Dan klopt het, die waas is van het rollen in het zand, ze was nogal stoffig.
P. deze foto heb ik alleen verkleind..
ja dat zie ik ook welquote:Op maandag 8 mei 2006 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze had de sluitertijd nog wat verder omhoog kunnen gooienDan komt er ook minder licht bij
Deze foto's is volgens mij ietwat overbelicht iig
Heb nog zoveel wensen op mijn lijstje. Idd. pola hoort daar ook bij.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
Het standpunt is overigens wel coolEn die lucht is helemaal niet zo erg
Die kun je zelfs nog wel iets bijstellen denk ik
Volgende aanschaf voor Kleintje: een pola-filter
volgens mij bedoelen ze beide hetzelfde alleen zegt P omhoog en daarmee bedoelt hij het getal na de 1/ hoger maken, en V.V. leest dit ff anders en denkt dat P de sluitertijd juist langer wil makenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:55 schreef Kleintje het volgende:
P vindt dat sluitertijd verder omhoog had gemoeten, dus sneller moeten nemen. En vv vindt juist dat het omlaag het gemoeten.
Kunnen de heren mij uitleggen waarom hun dat denken? Daar leer ik ongetwijfeld weer van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |