Het grootste voordeel vind ik dat je gewoon de map van je harde schijf opent waar de te converteren foto's in staan. Geen gedoe met foto's openen in PS ofzo, die dan weer zo traag wordt als je er teveel tegelijk opent.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die dingen kan je heel goed in Rawshooter Essentials regelenEn het voordeel is dat je dan in batch de boel converteert naar TIFF en dan alleen nog maar PS hoef te starten om de boel te verkleinen
Je moet alsnog hetzelfde uitvoeren hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 16:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ga het thuis downen. Ik wordt echt RSI-ig van het bijna constant het zelfde uitvoeren.. naast het schuifjes pulken..![]()
precies...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ga het thuis downen. Ik wordt echt RSI-ig van het bijna constant het zelfde uitvoeren.. naast het schuifjes pulken..![]()
Dat ookquote:Op maandag 8 mei 2006 16:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het grootste voordeel vind ik dat je gewoon de map van je harde schijf opent waar de te converteren foto's in staan. Geen gedoe met foto's openen in PS ofzo, die dan weer zo traag wordt als je er teveel tegelijk opent.
Hmmzzz dat lijkt wel handig voor mij.. Vanavond eens proberen.. Ik ben gewoon te perfectionistisch..quote:Op maandag 8 mei 2006 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet alsnog hetzelfde uitvoeren hoorMaar nu kun je de foto's sorteren in 3 prioriteiten, vervolgens foto na foto bekijken, instellingen van de ene foto kopieren naar alle andere foto's etc.
Join the clubquote:Op maandag 8 mei 2006 17:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hmmzzz dat lijkt wel handig voor mij.. Vanavond eens proberen.. Ik ben gewoon te perfectionistisch..![]()
![]()
Maak je van de rest van je rolletje minimalistische foto'squote:Op maandag 8 mei 2006 17:28 schreef Subhuman het volgende:
Zo, de fotorolletjes uit Praag liggen bij de fotoboer!Woensdag zijn ze klaar, er zit alleen nog een halfvol zwartwit rolletje in de camera. Die moet ik gauw eens volschieten, dan kan die ook heen. Ik weet dat daar nog wel wat leuke foto's op staan, heb een aantal mensen met een telelens geschoten terwijl ze vol bewondering zaten te kijken naar die Tiktak-klok met apostelen op het grote plein.
Hey dat is een goed idee zeg! Daar had ik zelf nog niet eens aan gedacht!quote:Op maandag 8 mei 2006 17:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Maak je van de rest van je rolletje minimalistische foto's
Schaam je! Maar gelukkig denk ik met je meequote:Op maandag 8 mei 2006 17:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hey dat is een goed idee zeg! Daar had ik zelf nog niet eens aan gedacht!
Als ik jou toch niet had!quote:Op maandag 8 mei 2006 17:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Schaam je! Maar gelukkig denk ik met je mee![]()
ik zal zelf mijn gedachten ook eens op minimalistisch zetten.quote:
Minimalistische gedachtenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ik zal zelf mijn gedachten ook eens op minimalistisch zetten.
Eet smakelijk danquote:Op maandag 8 mei 2006 18:47 schreef Re het volgende:
zowww
lekker pizza halen
ja met Ties dus on topic jah
Hoi Ties!quote:Op maandag 8 mei 2006 18:47 schreef Re het volgende:
zowww
lekker pizza halen
ja met Ties dus on topic jah
Arme jij... *over bol aait. Ik zal eens kijken wat je hebt gemaaktquote:Op maandag 8 mei 2006 21:31 schreef ableton het volgende:
Goedenavond iedereen, opvallend weinig foto's voor het pracht weer.
Hele dag ziek thuis gezeten blegh blegh, maar hé.... Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt (deeltje vier)
op ebay uit HonKong? linkquote:Op maandag 8 mei 2006 22:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even snel vraagje![]()
Waar kan ik het beste de ML-L3 voor D70 bestellen??
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is ook zo maar ik pest hem daar graag mee
als je alleen maar OH!!en AH!!
gaat roepen, gaat ie nog denken dat ie een lekker ding is ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |