abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37662467
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:07 schreef s0k het volgende:
Ja, heb je nieuwe?
Altijd, mattie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
pi_37662871
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Altijd, mattie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meen je niet
pi_37662956
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Meen je niet
I sure do.
SPOILER
hi
  maandag 8 mei 2006 @ 17:37:35 #179
32402 s0k
..............................
pi_37663095
SPOILER
..................................................................................................................................................
pi_37663190
Gare spoilers van jullie maakt ook dat mensen die ze niet lezen, toch het een en ander meekrijgen.

Bedankt.
pi_37663441
Ik krijg niks mee hoor! Ik word alleen erg nieuwsgierig maar ik houd me in
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_37663605
Wat heb je nou hiervan meegekregen? Dat het erg is....
SPOILER
.
pi_37663650
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:40 schreef Jaytonism het volgende:
Gare spoilers van jullie maakt ook dat mensen die ze niet lezen, toch het een en ander meekrijgen.

Bedankt.
Knap van je. Volgens mij is alles netjes in spoiler-tags gepost
hi
pi_37663764
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Euh, dat roep ik al weken/maanden. Ik zei ook dat het vanaf aflevering 1 al bekend was dat ze gingen ontsnappen. Je moet de vorige topic's ook lezen voordat je begint te oordelen. Er was zelfs een hele discussie hier op FOK!, omdat sommige users geloofde dat ze na seizoen 2 nog steeds in de gevangenis zaten. En toen werden ze boos, omdat ik soort van de ontknoping van het seizoen had prijs gegeven.
Spoilers anyone ?
welke ontknoping bedoel je ??
pi_37663896
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:02 schreef suicide1 het volgende:

[..]

welke ontknoping bedoel je ??
Ik had een link c.q. linc met (ontsnappings) foto's gepost en toen had ik daarbij geschreven: ESCAPE. Volgens sommige mensen had ik toen verklapt dat ze zouden ontsnappen
Zij waren nog in een roes dat ze pas na seizoen 2/3 zouden ontsnappen, dus vandaar de discussie's omtrent mijn info.
Majah, boeie
hi
  maandag 8 mei 2006 @ 18:12:23 #186
32402 s0k
pi_37664029
Zou lomp zijn als ze niet eens zouden ontsnappen
Nog nieuwe spoilers?
..................................................................................................................................................
pi_37664247
dubbel

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2006 18:19:51 ]
pi_37664256
leuk is het he
pi_37664498
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:12 schreef s0k het volgende:
Zou lomp zijn als ze niet eens zouden ontsnappen
Nog nieuwe spoilers?
SPOILER
hi
  maandag 8 mei 2006 @ 18:28:00 #190
75556 erkel
back from Dagestan
pi_37664507
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:50 schreef avotar het volgende:

[..]

sowieso zal Bellick wel niet heel fit zijn... dat gat was toch best diep volgens mij... herinner me iets dat scofield toch met een behoorlijk touw terug naar boven gehesen moest worden.
Volgens mij haal jij één en ander door elkaar, want Bellick ligt gewoon in een buis onder die kantine. Als hij dat touw om zijn ledematen loskrijgt en opstaat kan hij er zo uitklimmen
Weisst
  maandag 8 mei 2006 @ 18:33:40 #191
32402 s0k
pi_37664673
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]
SPOILER
Ziieek Hoewel ik toch stiekem hoop dat
SPOILER
pi_37664773
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef s0k het volgende:

[..]

Ziieek Hoewel ik toch stiekem hoop dat
SPOILER
idd gewoon
SPOILER
maaar nog een paar uurtjes
Facts don't care about your feelings
  maandag 8 mei 2006 @ 18:38:28 #193
32402 s0k
pi_37664799
Wat denken jullie dat allemaal gaat gebeuren in Season 2? Ik denk dat die vader absoluut terug keert, en misschien ze zelfs nog direct helpt bij na het ontsnappen.
Wat ik trouwens ook nog vreemd vind,.. het ligt TE voor de hand dat scofield zijn doktertje weer opzoekt om eh...doktertje te spelen Alleen lijkt het me niet verstanding om na de 'Break' in de buurt van Fox River te hangen. Hij had het namelijk al eerder in de serie er over om naar Mexico te gaan.

Maar ik denk dat zijn eerste probleem Abbruzi gaat worden. Die wilt zn Fibonnachi hebben namelijk, en Scofield zal Abbruzi nodig hebben.
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:37 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

idd gewoon
SPOILER
Dat wilde ik nog net niet zeggen, maar het zou wel mooi zijn
Voor de verhaallijn dan he
pi_37664942
hahahaha jaja ze weten wel wat de kijkertjes willen zien

maar ik denk eerder dat het eigenlijk een beetje hetzelfde wordt als wat veronica en nick in het begin hadden. beetje op de vlucht slaan voor de FBI enzo.
  maandag 8 mei 2006 @ 18:45:14 #195
32402 s0k
pi_37664992
Dan zie ik liever Scofield LJ's gevangenis inbreken en dan uitbreken
Wel zonde trouwens, kan hij zn tattoo's niet meer gebruiken
pi_37665232
hahaha, tja stel het is TOCH de waarheid dan wil ik het niet op me geweten hebben
  maandag 8 mei 2006 @ 19:04:48 #197
32402 s0k
pi_37665655
Idd, dat zou nog is wat zijn joh.

Maarre, denken jullie dat Pope bezwijkt onder Scofield's 'shiv' ? Lijkt me echt stug, want hij kan gewoon ja zeggen, en dan als scofield weg is 4 Guards op hem af sturen
pi_37665766
Ik ga stuk!!
Ik baal er echt van dat alles nu de shit inloopt: ik had het plannetje van scofield liever zien lukken zonder dat de guards het doorhadden. Nu bedreigt-ie Pope.. Vind ik zielig; pope is tof en lang niet zo'n klootzak als Bellick.
  maandag 8 mei 2006 @ 19:22:24 #199
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_37666341
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef s0k het volgende:
Idd, dat zou nog is wat zijn joh.

Maarre, denken jullie dat Pope bezwijkt onder Scofield's 'shiv' ? Lijkt me echt stug, want hij kan gewoon ja zeggen, en dan als scofield weg is 4 Guards op hem af sturen
Maar Michael is de enige die weet hoe zijn gebouwtje weer inelkaar gezet moet worden
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 8 mei 2006 @ 19:23:28 #200
32402 s0k
pi_37666390
Nee dat is een sterk chantage middel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')