abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2006 @ 10:50:16 #161
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37651596
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:34 schreef Fendy het volgende:

[..]

Doordat Bellick het weet is het gat in de Ci-room open. Bellick zit daar vast en kan dus niet kletsen.Het zou dus zomaar kunnen zijn dat dit deel van Michael zijn plan is. Of het toeval is dat Westmoreland hem daar vastgezet heeft weet ik niet.
Tweener is een klein rotzakje, maar ik denk wel dat hij precies gedaan heeft wat Michael wilde.
sowieso zal Bellick wel niet heel fit zijn... dat gat was toch best diep volgens mij... herinner me iets dat scofield toch met een behoorlijk touw terug naar boven gehesen moest worden.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_37651843
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:46 schreef ThaMadEd het volgende:
Dat is al duizend keer gezegd. Zodat de lichaamsgeur weggaat uit zijn cel. Honden moeten natuurlijk eerst een geurspoor kunnen opvangen van diegene voordat ze naar hem gaan zoeken. Doen ze dat niet, kunnen ze ook niks vinden he
Ah oke dus een steen over de muur wrijven laat je geur verdwijnen, makes sence

En als 't een blokje zeep is dan is 't nog vreemder want dan breng je de geur juist op de muur...
  maandag 8 mei 2006 @ 11:09:18 #163
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_37652118
De geur van het zeepje op de muur, zodat zijn eigen geur verhuld wordt .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_37652624
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er komt dus wel degelijk een 2e seizoen . Wat na de ontsnapping allemaal met ze gaat gebeuren lijkt me genoeg voer om het seizoen vol te krijgen.
Maar dan slaat de Titel van de serie ook niet echt meer aan, lijkt mij. ' Prison break'
ze zijn dan al uitgebroken, naja, de hele shit rond 'the company' moet dan misschien nog uitgevogeld worden. maar om daar nog een seizoen aan te besteden ?
  maandag 8 mei 2006 @ 11:31:27 #165
146922 Crane.
Tweener de Peener
pi_37652708
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Just have a little faith
heb ik jou niet ooit verteld dat ze in season 1 gaan ontsnappen en dat in season 2 ze buiten de prison zijn? ook zei ik dat ik het van een betrouwbare bron had.. alles lijkt te kloppen. ik wist 3 weken geleden al dat ze in season 1 uit de gevangenis zijn.

PS. hey jonges, ben een week op vakantie geweest. zo te zien hebben jullie nieuwe topicjes verslonden met ahum.. nuttige info... ga zo door!
It's my law..
pi_37653501
waar kijken jullie de USA afleveringen? iemand een link naar Amerikaanse uitzending gemist ofzo?
  maandag 8 mei 2006 @ 12:23:51 #167
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_37653813
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:10 schreef reconnect het volgende:
waar kijken jullie de USA afleveringen? iemand een link naar Amerikaanse uitzending gemist ofzo?
Zo zou je het kunnen noemen, wij noemen het torentjes.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 8 mei 2006 @ 12:25:30 #168
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_37653836
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:28 schreef Scotix het volgende:

[..]

Maar dan slaat de Titel van de serie ook niet echt meer aan, lijkt mij. ' Prison break'
ze zijn dan al uitgebroken, naja, de hele shit rond 'the company' moet dan misschien nog uitgevogeld worden. maar om daar nog een seizoen aan te besteden ?
Vandaar dat de titel waarschijnlijk 'Prison Break: The Manhunt' gaat heten .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_37654864
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:23 schreef Euc- het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen noemen, wij noemen het torentjes.
hmm dat ken ik ook wel..site waar ik actief ben staan ze pas week later op nja ik google wel wat dan :p
pi_37655326
Nog 1 nachtjes slapen nog maar
  maandag 8 mei 2006 @ 13:51:18 #171
32402 s0k
..............................
pi_37656007
oei oei oei, spannend hoor
En nog 8 dagen en we zitten met een gigantische cliffhanger Evenals voor de andere series.
..................................................................................................................................................
  maandag 8 mei 2006 @ 14:20:22 #172
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_37656726
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:34 schreef Fendy het volgende:

[..]

Doordat Bellick het weet is het gat in de Ci-room open. Bellick zit daar vast en kan dus niet kletsen.Het zou dus zomaar kunnen zijn dat dit deel van Michael zijn plan is. Of het toeval is dat Westmoreland hem daar vastgezet heeft weet ik niet.
Tweener is een klein rotzakje, maar ik denk wel dat hij precies gedaan heeft wat Michael wilde.
Wat maakt het uit dat dat gat open is? Dat hadden ze zelf ook wel open kunnen slaan toch? Handiger had het me geleken als Bellick van niets wist.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  maandag 8 mei 2006 @ 14:22:26 #173
32402 s0k
pi_37656784
Volgens mij is het juist 1 groot dwaalspoor waar Scofield Bellick op wilt zetten. Let maar op, dat past precies bij de serie.
..................................................................................................................................................
pi_37661848
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:31 schreef Crane. het volgende:

[..]

heb ik jou niet ooit verteld dat ze in season 1 gaan ontsnappen en dat in season 2 ze buiten de prison zijn? ook zei ik dat ik het van een betrouwbare bron had.. alles lijkt te kloppen. ik wist 3 weken geleden al dat ze in season 1 uit de gevangenis zijn.
Euh, dat roep ik al weken/maanden. Ik zei ook dat het vanaf aflevering 1 al bekend was dat ze gingen ontsnappen. Je moet de vorige topic's ook lezen voordat je begint te oordelen. Er was zelfs een hele discussie hier op FOK!, omdat sommige users geloofde dat ze na seizoen 2 nog steeds in de gevangenis zaten. En toen werden ze boos, omdat ik soort van de ontknoping van het seizoen had prijs gegeven.
Spoilers anyone ?
hi
  maandag 8 mei 2006 @ 17:07:17 #175
32402 s0k
pi_37662112
Ja, heb je nieuwe?
pi_37662467
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:07 schreef s0k het volgende:
Ja, heb je nieuwe?
Altijd, mattie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
pi_37662871
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Altijd, mattie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meen je niet
pi_37662956
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Meen je niet
I sure do.
SPOILER
hi
  maandag 8 mei 2006 @ 17:37:35 #179
32402 s0k
pi_37663095
SPOILER
pi_37663190
Gare spoilers van jullie maakt ook dat mensen die ze niet lezen, toch het een en ander meekrijgen.

Bedankt.
pi_37663441
Ik krijg niks mee hoor! Ik word alleen erg nieuwsgierig maar ik houd me in
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_37663605
Wat heb je nou hiervan meegekregen? Dat het erg is....
SPOILER
.
pi_37663650
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:40 schreef Jaytonism het volgende:
Gare spoilers van jullie maakt ook dat mensen die ze niet lezen, toch het een en ander meekrijgen.

Bedankt.
Knap van je. Volgens mij is alles netjes in spoiler-tags gepost
hi
pi_37663764
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Euh, dat roep ik al weken/maanden. Ik zei ook dat het vanaf aflevering 1 al bekend was dat ze gingen ontsnappen. Je moet de vorige topic's ook lezen voordat je begint te oordelen. Er was zelfs een hele discussie hier op FOK!, omdat sommige users geloofde dat ze na seizoen 2 nog steeds in de gevangenis zaten. En toen werden ze boos, omdat ik soort van de ontknoping van het seizoen had prijs gegeven.
Spoilers anyone ?
welke ontknoping bedoel je ??
pi_37663896
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:02 schreef suicide1 het volgende:

[..]

welke ontknoping bedoel je ??
Ik had een link c.q. linc met (ontsnappings) foto's gepost en toen had ik daarbij geschreven: ESCAPE. Volgens sommige mensen had ik toen verklapt dat ze zouden ontsnappen
Zij waren nog in een roes dat ze pas na seizoen 2/3 zouden ontsnappen, dus vandaar de discussie's omtrent mijn info.
Majah, boeie
hi
  maandag 8 mei 2006 @ 18:12:23 #186
32402 s0k
pi_37664029
Zou lomp zijn als ze niet eens zouden ontsnappen
Nog nieuwe spoilers?
pi_37664247
dubbel

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2006 18:19:51 ]
pi_37664256
leuk is het he
pi_37664498
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:12 schreef s0k het volgende:
Zou lomp zijn als ze niet eens zouden ontsnappen
Nog nieuwe spoilers?
SPOILER
hi
  maandag 8 mei 2006 @ 18:28:00 #190
75556 erkel
back from Dagestan
pi_37664507
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:50 schreef avotar het volgende:

[..]

sowieso zal Bellick wel niet heel fit zijn... dat gat was toch best diep volgens mij... herinner me iets dat scofield toch met een behoorlijk touw terug naar boven gehesen moest worden.
Volgens mij haal jij één en ander door elkaar, want Bellick ligt gewoon in een buis onder die kantine. Als hij dat touw om zijn ledematen loskrijgt en opstaat kan hij er zo uitklimmen
Weisst
  maandag 8 mei 2006 @ 18:33:40 #191
32402 s0k
pi_37664673
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]
SPOILER
Ziieek Hoewel ik toch stiekem hoop dat
SPOILER
pi_37664773
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef s0k het volgende:

[..]

Ziieek Hoewel ik toch stiekem hoop dat
SPOILER
idd gewoon
SPOILER
maaar nog een paar uurtjes
Facts don't care about your feelings
  maandag 8 mei 2006 @ 18:38:28 #193
32402 s0k
pi_37664799
Wat denken jullie dat allemaal gaat gebeuren in Season 2? Ik denk dat die vader absoluut terug keert, en misschien ze zelfs nog direct helpt bij na het ontsnappen.
Wat ik trouwens ook nog vreemd vind,.. het ligt TE voor de hand dat scofield zijn doktertje weer opzoekt om eh...doktertje te spelen Alleen lijkt het me niet verstanding om na de 'Break' in de buurt van Fox River te hangen. Hij had het namelijk al eerder in de serie er over om naar Mexico te gaan.

Maar ik denk dat zijn eerste probleem Abbruzi gaat worden. Die wilt zn Fibonnachi hebben namelijk, en Scofield zal Abbruzi nodig hebben.
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:37 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

idd gewoon
SPOILER
Dat wilde ik nog net niet zeggen, maar het zou wel mooi zijn
Voor de verhaallijn dan he
pi_37664942
hahahaha jaja ze weten wel wat de kijkertjes willen zien

maar ik denk eerder dat het eigenlijk een beetje hetzelfde wordt als wat veronica en nick in het begin hadden. beetje op de vlucht slaan voor de FBI enzo.
  maandag 8 mei 2006 @ 18:45:14 #195
32402 s0k
pi_37664992
Dan zie ik liever Scofield LJ's gevangenis inbreken en dan uitbreken
Wel zonde trouwens, kan hij zn tattoo's niet meer gebruiken
pi_37665232
hahaha, tja stel het is TOCH de waarheid dan wil ik het niet op me geweten hebben
  maandag 8 mei 2006 @ 19:04:48 #197
32402 s0k
pi_37665655
Idd, dat zou nog is wat zijn joh.

Maarre, denken jullie dat Pope bezwijkt onder Scofield's 'shiv' ? Lijkt me echt stug, want hij kan gewoon ja zeggen, en dan als scofield weg is 4 Guards op hem af sturen
pi_37665766
Ik ga stuk!!
Ik baal er echt van dat alles nu de shit inloopt: ik had het plannetje van scofield liever zien lukken zonder dat de guards het doorhadden. Nu bedreigt-ie Pope.. Vind ik zielig; pope is tof en lang niet zo'n klootzak als Bellick.
  maandag 8 mei 2006 @ 19:22:24 #199
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_37666341
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef s0k het volgende:
Idd, dat zou nog is wat zijn joh.

Maarre, denken jullie dat Pope bezwijkt onder Scofield's 'shiv' ? Lijkt me echt stug, want hij kan gewoon ja zeggen, en dan als scofield weg is 4 Guards op hem af sturen
Maar Michael is de enige die weet hoe zijn gebouwtje weer inelkaar gezet moet worden
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 8 mei 2006 @ 19:23:28 #200
32402 s0k
pi_37666390
Nee dat is een sterk chantage middel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')