Heb ik ook wel eens, heb je een spiekbriefje gemaakt ken je het alquote:Op zondag 7 mei 2006 12:39 schreef MaGNeT het volgende:
Het maken van spiekbriefjes op zich is eigenlijk al samenvatten van lesstof en daardoor zéér leerzaam.
dat doe ik altijd bij aardrijkskunde hij merkt dat helemaal nietquote:Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef Bob-B het volgende:
De beste spiekbriefjes verstop je niet, maar schrijf je op proefwerk papier van je school en leg je tussen je andere blaadjes, valt niet op tussen die meuk en je bent ook niet opvallend krampachtig sneaky bezig...
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:07 schreef Prof.Sprokkelhout het volgende:
Zo, stelletje spiekerds.
Dit ga ik eens even netjes melden bij mijn collega-docenten in het land, en dan zijn de rapen gaar! Van spieken leer je niets, spieken leidt tot verder wangedrag en uiteindelijk tot criminaliteit! Willen jullie soms voor galg en rad opgroeien? Vlegels!!!
Hoogachtend,
Professor Siebe Sprokkelhout.
Precies, een echte kennerquote:Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef Bob-B het volgende:
De beste spiekbriefjes verstop je niet, maar schrijf je op proefwerk papier van je school en leg je tussen je andere blaadjes, valt niet op tussen die meuk en je bent ook niet opvallend krampachtig sneaky bezig...
Tegenwoordig zet je al de stof in je GRquote:Op zondag 7 mei 2006 14:27 schreef The_NiteAngyl het volgende:
We hadden toendertijd van die grote grafische rekenmachines, mét een afschuifbare klep. Die klep was groot genoeg om een heel hoofdstuk met potlood in te schrijven.Als je die klep gewoon op tafel legde, zag je niks. Pas als er sprake was van lichtopval, dan pas kon je de potloodlijntjes zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |