Geen omhaal, wel een goal.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:29 schreef patrickt36 het volgende:
[..]
Deze vlieger gaat niet op. Ajax scoort dit seizoen altijd in de laatste minuten, zoniet de blessuretijd.
Dus de 2-1 wordt gemaakt in de 90+2 minuut. Omhaal door KJH
quote:We zijn de kampioen van Rotterdam
We zijn de kampioen van Eindhoven!!!
en het is niet eens hun club.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Gelderland het volgende:
mooi ook om de frustraties te lezen: http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1408-93.php![]()
vink floot heel erg tegen ajax hoorquote:
Zonde van Krol en Blind. De rest interesseert me niet eigenlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Damn, ten Cate nieuwe coach, alle assistenten ontslagen...
ja wat een tering honden..quote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef Version1 het volgende:
ze konden niet te snel met het "nieuws" komen zeker
Het zou mij niets verbazen als Frank De Boer assistent wordt...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:18 schreef BB-King het volgende:
Het schijnt dat Rijkaard de assistente van Ten Cate wordt...![]()
19.00 uur..quote:Op zondag 7 mei 2006 20:17 schreef J.P. het volgende:
Inderdaad echt sneu dat je zoiets nu naar buiten brengt.
Hoelaat is het feestje morgen?
Met of zonder Ronald erbij?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:18 schreef keijz het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Frank De Boer assistent wordt...
Mooi om te zien.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:04 schreef pfaf het volgende:
Boukhari was geweldig! Dit had ik nooit verwacht, als hij zo blijft spelen mag hij inderdaad wel bijtekenen.
Dat zei de SBS reporterquote:
Dit is een gerucht / hersenspinsel hequote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Blind nieuwe assistent van TC...zou wel mooi zijn, heeft toch onvoorwaardelijke steun van publiek en spelers
Ligt eraan of de Spurs CL halen, minder aan Ten Cate denk ikquote:Op zondag 7 mei 2006 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die kans is nu ook een stuk groter geworden idd
Spurs hebben UEFA, ze hebben vandaag verlorenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ligt eraan of de Spurs CL halen, minder aan Ten Cate denk ik
Spurs zijn 5e geworden, dus Uefa Cupquote:Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De spurs hebben Uefa cup gehaald.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit is een gerucht / hersenspinsel he
hersenspinsel dus... ik zou het doen, hij kan nog veel leren... Barca werkt ook op zo n manierquote:zou wel mooi zijn
Zoals ik al zei... welkom Davidsquote:Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sorryquote:
Blind hoofd opleidingquote:Op zondag 7 mei 2006 20:34 schreef Messenga het volgende:
Oké, invulling van de technische staf.
Hoofdcoach : Ten Cate.
Verder?
Zou wel mooi zijn inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:36 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Ajax met Bayern München en AC Milan in één poule terecht komt.
Is gewoon een leuke poule. Drie ploegen die vaak in de laatste minuten scoren.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn inderdaad.
Lief dat je denkt dat Ajax de voorronde overleeft.
H e e r l i j k ! ! !quote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Gelderland het volgende:
mooi ook om de frustraties te lezen: http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1408-93.php![]()
ik moest ook huilenquote:
quote:FR Vatos Locos schreef:
en weer vieren ze feest in ons stadion,
dat maakt het nog dubbel zo erg
quote:
quote:stja het seizoen is nu afgelopen,conlussie:ajax wint de playoffs winnen de beker gaan CL spelen,PSVwordt kampioen en gaan ook CL spelen,stja en dan het arme wij WEER NIKS, WEER ACHTER DE FEITEN GELOPEN,WEER EEN VELROREN SEIZOEN,wanneer halen wij nu eens hele echte versterkingen (om ook wat de supporters van ajax en psv bijna elk jaar meemaken prijzen winnen)om net als deze clubs is ook daadwerkelijk om de prijzen gaan meedoen.want ik wordt er zo langaamerhand gewoon niet meer goed van wat die twee clubs bijna elk jaar winnen.
inderdaad.... die gast is zoooo irritant. Alleen zijn stem alquote:Op zondag 7 mei 2006 20:42 schreef Houniet het volgende:
en die tering ooier met zijn kutkopik kan die gast echt niet uitstaan. huilen zal je
als ie mij bij me strot zou grijpen zoals die bij huntelaar deed had ie gelijk in de boarding gezeten met zijn knie om z'n nekquote:Op zondag 7 mei 2006 20:42 schreef Houniet het volgende:
en die tering ooier met zijn kutkopik kan die gast echt niet uitstaan. huilen zal je
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:28 schreef RayMania het volgende:
Ajax ! Ik zeg 2-1.
15 minuten? Ik zou een tram pakken morgen als het kanquote:Op zondag 7 mei 2006 20:51 schreef WEST het volgende:
wie weet hoe ver het leidse plein lopen is van A'dam CS?
geen idee, want ik ben niet super bekend in A'damquote:Op zondag 7 mei 2006 20:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
15 minuten? Ik zou een tram pakken morgen als het kan
kwartiertje.. kan je beter gewoon de tram pakken een stukjequote:Op zondag 7 mei 2006 20:51 schreef WEST het volgende:
wie weet hoe ver het leidse plein lopen is van A'dam CS?
Dan loop je best hardquote:Op zondag 7 mei 2006 20:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
15 minuten? Ik zou een tram pakken morgen als het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |