Misschien moet je toch maar een echte puntenslijper kopen!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:51 schreef Sebasser het volgende:
ik verveelde me daarnet,
en toen kreeg ik dmv niet nader te noemen actie een bloedneus
moet je ook even het resterende WC papier zien die ik net uit mijn neushaalquote:Op zondag 7 mei 2006 00:52 schreef Hephaistos. het volgende:
Je kan ook gewoon toegeven dat je aan zelf-mutilatie doet hoor....
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:53 schreef DennisMoore het volgende:
Neuspeuteraar eh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je geen leven hebt, is nou wel duidelijk. Maar om dat nou zo op fok te posten.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
als je goed kijkt zie je nog wat snot zitten
Zie post van Martijnquote:Op zondag 7 mei 2006 00:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
als je goed kijkt zie je nog wat snot zitten
Zoals ik in de OP al aangaf verveelde ik mequote:Op zondag 7 mei 2006 00:58 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat je geen leven hebt, is nou wel duidelijk. Maar om dat nou zo op fok te posten.![]()
hij eet het waarschijnlijk ook nog!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:53 schreef DennisMoore het volgende:
Neuspeuteraar eh?
Ik zou ernstig over m'n leven gaan twijfelen als ik fok in m'n eigen bloed op zou gaan schrijven, maar dat ben ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoals ik in de OP al aangaf verveelde ik me
Ja, en je mokkagrotjequote:
het is alleen de laatste tijd.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg echt niet
Dat is nog smeriger dan dit
Wat schrijf jij dan zoal in je eigen bloed?quote:Op zondag 7 mei 2006 01:01 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik zou ernstig over m'n leven gaan twijfelen als ik fok in m'n eigen bloed op zou gaan schrijven, maar dat ben ik.![]()
je doet het liever met het bloed van een anderquote:Op zondag 7 mei 2006 01:01 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik zou ernstig over m'n leven gaan twijfelen als ik fok in m'n eigen bloed op zou gaan schrijven, maar dat ben ik.![]()
waja gertjequote:Op zondag 7 mei 2006 01:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je doet het liever met het bloed van een ander?
neenquote:Op zondag 7 mei 2006 01:02 schreef Steijn het volgende:
Ben je het nu aan het op likken?
Mijn dagelijkse to do lijstjes. Elke keer als ik iets af heb, ruim ik het bloed op, bijzonder effectief hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat schrijf jij dan zoal in je eigen bloed?
plakt nog steeds he ?quote:Op zondag 7 mei 2006 01:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neen
ik heb het na het Fok woord opgeruimd met wat keukenpapier
het plakt nog in me neusquote:
quote:
Hoi misshobjequote:
Ja.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:30 schreef Lathund het volgende:
Ik post 's nachts en Miss Hobje is er ook... vraag me af of dat standaard gaat wezen.
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:30 schreef Lathund het volgende:
Ik post 's nachts en Miss Hobje is er ook... vraag me af of dat standaard gaat wezen.
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:51 schreef Sebasser het volgende:
Edit: Even voor de duidelijkheid
ik hoor net van moemoe dat mensen denken dat ik een 'krasser' ben
Wat ik dus niet benlaat dat duidelijk zijn
smeerpijpquote:Op zondag 7 mei 2006 00:51 schreef Sebasser het volgende:
ik verveelde me daarnet,
en toen kreeg ik dmv niet nader te noemen actie een bloedneus
nu krijgen mensen dat wel vaker eh.
maar meestal pakken ze WC papier en zo en ruimen het op en zo
dat is zonde
Want je kan er zoveel mee doen
Laat daarom hier je creaties zien die je gemaakt hebt met behulp van een bloedneus
Ts begint:
[afbeelding]
bij de K stopte het een beetje
het is idd voorbij grappigquote:Op zondag 7 mei 2006 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Smerig.
Ga mezelf niet speciaal een bloedneus slagen, zal wachten zijn tot ik me nog eens aan Tequila waag, dan zit de kans er wel in.quote:Op zondag 7 mei 2006 07:06 schreef Sebasser het volgende:
Nou kom op mensen
Laat jullie creaties zien
Je avatar is kaputtquote:Op zondag 7 mei 2006 07:35 schreef Radjesh het volgende:
ik had ook een bloedneus :S
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:37 schreef nein het volgende:
Nominatie voor meest zieke topic 2006 trouwens! En nog lag ik in een deuk, maar goed, da's mijn zieke geest dan ook weer.
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:37 schreef nein het volgende:
Nominatie voor meest zieke topic 2006 trouwens! En nog lag ik in een deuk, maar goed, da's mijn zieke geest dan ook weer.
Zo deed ik dat dus alquote:Op zondag 7 mei 2006 09:41 schreef wolferl het volgende:
Je kan er ook mee schilderen, leg je wijsvijnger van linker of rechter hand tegen de zijkant van je neusgat. Druk nu je neusgat dicht en en geef met volle kracht een omgekeerde snuif, dus je snuift het er niet in maar er uit. Nu heb je een heel mooi rood gevlekt schildersdoek. Dit was Bob Ross met bijzonder schilderen.
Nou je hebt mazzel dat het zichzelf stolt, als ik een bloedneus heb kan ik het wilhelmus bloeden.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:51 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
bij de K stopte het een beetje
dankjequote:Op zondag 7 mei 2006 10:07 schreef Gebs het volgende:
Sebasser. Ik vind het kleurenspel wel heel erg mooi hoor
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Valt mij mee dat er nog geen gotics in dit topic gereageerd hebben.
Haha jaquote:Op zondag 7 mei 2006 11:57 schreef AffenStrudel het volgende:
Dit is goor.
Doe het dan op het koningsplein.
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:27 schreef AffenStrudel het volgende:
Geen persoonlijke slachtingspraktijken laten zien aub.
Dit was toen ik me gesneden had met scheren.quote:
Slagader geraakt ofzo?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:47 schreef DennisMoore het volgende:
Dit was toen ik me gesneden had met scheren..
Volgende keer je echte bloedneus gebruikenquote:
Ik vind je nog volkomen normaal hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 13:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgende keer je echte bloedneus gebruiken
ik vind het wel zorgwekkend dat mensen mij zorgwekkend vinden trouwens
Amateursquote:Op zondag 7 mei 2006 12:27 schreef AffenStrudel het volgende:
Geen persoonlijke slachtingspraktijken laten zien aub.
En, wat vond ze ervan?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ging vanmorgen ff mijn snots ut mijn neus snuiten, damn kenker lange sliert en aan me vriendin laten zien
Mag ik je bloedende handen zien?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:11 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Ik heb de perfecte techniek
Doe het gewoon in een CM of 3 van je blad af en in druppeltjes zodat je meer kan maken
Oh ik heb hier dus Hoi neergezet..
en daaronder ST zonder de erf![]()
Kijk eerst eens naar de TTquote:
Ik mag toch wel aannemen dat je handen ook onder het bloed zittenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar de TT
maar ik denk dat ik maar even een foto ga plaatsen van me handen omdat nu iedereen verkeerde dingen gaat denken![]()
Wat een ranzige site zegquote:Op zondag 7 mei 2006 23:30 schreef Doderok het volgende:
Hier een verzameling "menstrual paintings"![]()
Voorbeeldje:
[afbeelding]
Andere site:
[afbeelding]
Die heb ik al gewassenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:28 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik mag toch wel aannemen dat je handen ook onder het bloed zitten![]()
Niet zovaak hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:42 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hoevaak heb je zo'n bloedneus gemiddeld?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt
Toen ik de volgende dag het topic zag dacht ik ook zo van wtf heb ik nu weer gedaan
Wat dacht je: Ik reageer na een maand nog een keer?quote:
Scherp +3quote:Op maandag 19 juni 2006 03:58 schreef Slappertje het volgende:
[..]
[..]
Wat dacht je: Ik reageer na een maand nog een keer?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |