Zie post van Martijnquote:Op zondag 7 mei 2006 00:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
als je goed kijkt zie je nog wat snot zitten
Zoals ik in de OP al aangaf verveelde ik mequote:Op zondag 7 mei 2006 00:58 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat je geen leven hebt, is nou wel duidelijk. Maar om dat nou zo op fok te posten.![]()
hij eet het waarschijnlijk ook nog!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:53 schreef DennisMoore het volgende:
Neuspeuteraar eh?
Ik zou ernstig over m'n leven gaan twijfelen als ik fok in m'n eigen bloed op zou gaan schrijven, maar dat ben ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoals ik in de OP al aangaf verveelde ik me
Ja, en je mokkagrotjequote:
het is alleen de laatste tijd.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg echt niet
Dat is nog smeriger dan dit
Wat schrijf jij dan zoal in je eigen bloed?quote:Op zondag 7 mei 2006 01:01 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik zou ernstig over m'n leven gaan twijfelen als ik fok in m'n eigen bloed op zou gaan schrijven, maar dat ben ik.![]()
je doet het liever met het bloed van een anderquote:Op zondag 7 mei 2006 01:01 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik zou ernstig over m'n leven gaan twijfelen als ik fok in m'n eigen bloed op zou gaan schrijven, maar dat ben ik.![]()
waja gertjequote:Op zondag 7 mei 2006 01:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je doet het liever met het bloed van een ander?
neenquote:Op zondag 7 mei 2006 01:02 schreef Steijn het volgende:
Ben je het nu aan het op likken?
Mijn dagelijkse to do lijstjes. Elke keer als ik iets af heb, ruim ik het bloed op, bijzonder effectief hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat schrijf jij dan zoal in je eigen bloed?
plakt nog steeds he ?quote:Op zondag 7 mei 2006 01:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neen
ik heb het na het Fok woord opgeruimd met wat keukenpapier
het plakt nog in me neusquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |