hihi nu krijg je een ban lolzquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
503.
dan hijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hij is nog jong..
Mijn tv is ouder dan hem... 1990 and still running great![]()
Ja sorry komt omdat ik afgelopen tijd 90% engels heb geschreven/gelezen/gepraat en 10% nederlandsquote:
Waar zit je nu dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja sorry komt omdat ik afgelopen tijd 90% engels heb geschreven/gelezen/gepraat en 10% nederlands
Dat mag ik niet zeggen van Niek, maar ik zit bijna op het niveau van XBMquote:
Dat mag ie niet meer zeggenquote:
Jij was toch weg trouwensquote:
Hehe, ik weet het al.... ga je me nog inhalen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen van Niek, maar ik zit bijna op het niveau van XBM.
Ligt eraan, hoeveel heb jij erquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:19 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hehe, ik weet het al.... ga je me nog inhalen
Hmm, ik ga voor de zekerheid nog maar ff postenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoeveel heb jij er.
Heb je ook ff één dagje een plaats voor mij.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, ik ga voor de zekerheid nog maar ff posten![]()
Whehe, voor de veranderingquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb je ook ff één dagje een plaats voor mij.
totally aanwezig like a n00b.quote:
Wie zegt dát het je lukken gaatquote:
Leukquote:
Zeg ik nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wie zegt dát het je lukken gaat. Op hoeveel sta je nu?
gesnoooi?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:22 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik heb me in mijn vinger gesnooi
Ja, daar ga ik mijn kostbare tijd aan verliezenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:23 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Zeg ik niet
Je kunt het zelf uitrekenen als je t vorige posting-stats topic bestudeerd
Meesterlijke smileyquote:
Valt wel mee, sommige zet ik afquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:24 schreef 14.gif het volgende:
Jij luistert ook elke minuut een ander nummer, trouwens![]()
je weet lolleromfgquote:
Hihihiiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
Post 500
En dan toch posten in dat topic hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Valt wel mee, sommige zet ik af.
Ja, dat is echt het ultieme opkriktopic, daar doe ik dus niet aan meequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:24 schreef 14.gif het volgende:
Jij luistert ook elke minuut een ander nummer, trouwens![]()
Ja, ik luister er toch naar.quote:
Bloed het heel erg en veel?>quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:22 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik heb me in mijn vinger gesnooi
Postopkrikken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is echt het ultieme opkriktopic, daar doe ik dus niet aan mee!
Hoezoquote:
Ik post naar welke muziek ik luister. Jij ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:26 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nou wat denk je...
Ik had tenminste nog posts met inhoud![]()
Ja, kunnen we lachenquote:
Wel gepaint wil ik hemquote:
Dennisquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:27 schreef dennistd het volgende:
hoi, ben ik weer
Bloed je al heeeeeeel veel?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:28 schreef Maikuuul het volgende:
Zie je gek, post ik en vergeet ik weer hier te blijveren
Tofquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:27 schreef dennistd het volgende:
hoi, ben ik weer
In principe nietquote:
sowiesoquote:
Ja paint nou je hand zo srsly lolquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:28 schreef Maikuuul het volgende:
Zie je gek, post ik en vergeet ik weer hier te blijveren
Ken je dennis nietquote:
dennis is een newbie denk ik... ik heb em iig niet eerder gezien hierquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ken je dennis niet. Dennis is een puike knaap.
Met PI mag het.quote:
Wie is hier dan de newbie als ie Dennis niet kentquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:30 schreef 14.gif het volgende:
[..]
dennis is een newbie denk ik... ik heb em iig niet eerder gezien hier
totally pwned like a noobquote:
ik ben er af en toequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:30 schreef 14.gif het volgende:
[..]
dennis is een newbie denk ik... ik heb em iig niet eerder gezien hier
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |