Ja dat houdt iequote:
quote:Vanavond bij 'Jensen'
-Auteur John Foppe.
-Jasmine Sendar uit 'ONM'.
RTL 5, MA. 22-05-2006, 22:30-23:15 uur
Dat zijn +/- de laatste 3 maanden van seizoen 13.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:03 schreef Greetings het volgende:
Van wanneer stammen die uitzendingen die nu op onderwegnaarmorgen.nl worden uitgezonden eigenlijk? Toen keek ik nog geen ONM namelijk...
Ik denk eerder dat GTST een fatale fout heeft gemaakt door zo lang door te gaan.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
ONM heeft echt een fatale fout gemaakt door zo vroeg in het seizoen te stoppen. GTST is nu zo fucking saai de afgelopen werken geworden dat ze aardig wat kijkertjes hadden kunnen wegkapen.
Pamelaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik sprak gisteren met iemand die naar dezelfde sportschool gaat als Bettina (Pamela Teves dus) en nog eens naast haar op de loopband heeft gestaan. Hij liever dan ik
ik zag het, de lieverds zijn eindelijk herontdektquote:
Gewoon dat menu er standaard neerzetten is beter hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 23:32 schreef babette21 het volgende:
oh ik heb trouwens eindelijk maar 's een oplossing voor de niet-IE-gebruikers ingebouwd op 't Archief
ik weet niet hoequote:Op maandag 5 juni 2006 17:43 schreef Svensational het volgende:
Gewoon dat menu er standaard neerzetten is beter hoor
En nee, ik kan het zelf niet beter
Superquote:Op zondag 4 juni 2006 23:32 schreef babette21 het volgende:
oh ik heb trouwens eindelijk maar 's een oplossing voor de niet-IE-gebruikers ingebouwd op 't Archief
Ohja die wazige beelden met Joost toen, dat was hier in het centrum.quote:
het was zo'n slechte rip-off van het Babettelijntje, dat ze zelfs dezelfde beelden als destijds gebruikte, in hetzelfde winkelstraatjequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ohja die wazige beelden met Joost toen, dat was hier in het centrum.![]()
Staat me wel iets van bij met Babette, maar precies weet ik het niet meer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
het was zo'n slechte rip-off van het Babettelijntje, dat ze zelfs dezelfde beelden als destijds gebruikte, in hetzelfde winkelstraatje
het enige leuke aan die lijn was dat ze in deGoliath
gingen
ze was gebeten door een spin en durfde spontaan de straat niet meer op (2000)quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Staat me wel iets van bij met Babette, maar precies weet ik het niet meer.![]()
Ohja dat was hetquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze was gebeten door een spin en durfde spontaan de straat niet meer op (2000)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |