Ja dat houdt iequote:
quote:Vanavond bij 'Jensen'
-Auteur John Foppe.
-Jasmine Sendar uit 'ONM'.
RTL 5, MA. 22-05-2006, 22:30-23:15 uur
Dat zijn +/- de laatste 3 maanden van seizoen 13.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:03 schreef Greetings het volgende:
Van wanneer stammen die uitzendingen die nu op onderwegnaarmorgen.nl worden uitgezonden eigenlijk? Toen keek ik nog geen ONM namelijk...
Ik denk eerder dat GTST een fatale fout heeft gemaakt door zo lang door te gaan.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
ONM heeft echt een fatale fout gemaakt door zo vroeg in het seizoen te stoppen. GTST is nu zo fucking saai de afgelopen werken geworden dat ze aardig wat kijkertjes hadden kunnen wegkapen.
Pamelaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik sprak gisteren met iemand die naar dezelfde sportschool gaat als Bettina (Pamela Teves dus) en nog eens naast haar op de loopband heeft gestaan. Hij liever dan ik
ik zag het, de lieverds zijn eindelijk herontdektquote:
Gewoon dat menu er standaard neerzetten is beter hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 23:32 schreef babette21 het volgende:
oh ik heb trouwens eindelijk maar 's een oplossing voor de niet-IE-gebruikers ingebouwd op 't Archief
ik weet niet hoequote:Op maandag 5 juni 2006 17:43 schreef Svensational het volgende:
Gewoon dat menu er standaard neerzetten is beter hoor
En nee, ik kan het zelf niet beter
Superquote:Op zondag 4 juni 2006 23:32 schreef babette21 het volgende:
oh ik heb trouwens eindelijk maar 's een oplossing voor de niet-IE-gebruikers ingebouwd op 't Archief
Ohja die wazige beelden met Joost toen, dat was hier in het centrum.quote:
het was zo'n slechte rip-off van het Babettelijntje, dat ze zelfs dezelfde beelden als destijds gebruikte, in hetzelfde winkelstraatjequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ohja die wazige beelden met Joost toen, dat was hier in het centrum.![]()
Staat me wel iets van bij met Babette, maar precies weet ik het niet meer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
het was zo'n slechte rip-off van het Babettelijntje, dat ze zelfs dezelfde beelden als destijds gebruikte, in hetzelfde winkelstraatje
het enige leuke aan die lijn was dat ze in deGoliath
gingen
ze was gebeten door een spin en durfde spontaan de straat niet meer op (2000)quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Staat me wel iets van bij met Babette, maar precies weet ik het niet meer.![]()
Ohja dat was hetquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze was gebeten door een spin en durfde spontaan de straat niet meer op (2000)
Er zat ook nog een flinke continuïteitsfout in. Joost belde broer Hugo op klaar lichte dag, maar toen Hugo bij het winkelcentrum arriveerde was het opeens pikdonker. BTW:quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:20 schreef babette21 het volgende:
het was zo'n slechte rip-off van het Babettelijntje, dat ze zelfs dezelfde beelden als destijds gebruikte, in hetzelfde winkelstraatje
ja dat weet ik nog haha... echt álles aan dat verhaaltje was rukquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Er zat ook nog een flinke continuïteitsfout in. Joost belde broer Hugo op klaar lichte dag, maar toen Hugo bij het winkelcentrum arriveerde was het opeens pikdonker.
dank. ze worden steeds langer, maar meer kon ik écht niet wegstrepenquote:BTW:![]()
leuk joch welquote:Christian Oliver als Jan Richter (COBRA 11)
En een goede nachtrust was haar ook al niet gegund...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:30 schreef babette21 het volgende:
ze was gebeten door een spin en durfde spontaan de straat niet meer op (2000)
Vind hem ook wel wat van Kasper hebben....quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Christian Oliver als Jan Richter (COBRA 11)
mja linksonder, op de oren naquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:04 schreef soapie het volgende:
Vind hem ook wel wat van Kasper hebben....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Als hij Ellen terugbrengt en dan snel weer verdwijnt, mag het van mij!!!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:38 schreef pberends het volgende:
Hopelijk een comeback van Bram de Boei komend seizoen!
Dat was gaaf ja!!!!!!quote:Op zondag 11 juni 2006 18:01 schreef babette21 het volgende:
raar idee dat 't dreamteamtopic alweer van twee jaar geleden is
quote:Sebastiaan Labrie geeft ’soaples’
Acteur Sebastiaan Labrie, onder meer bekend van de soap 'Goede Tijden, Slechte Tijden', geeft sinds kort ’soap-les’ in Haarlem. Een weekeinde lang kan men begeleid en voorbereid worden voor de opname van een eigen soapscène. Het eindresultaat wordt op een dvd gezet. "Als acteur word ik vaak aangesproken door mensen die het te gek zouden vinden om een keer een scène te spelen", vertelt Sebastiaan Labrie.
"Iedereen wil wel een keer de slechterik zijn, of die verlegen maar oh zo spannende femme-fatale, of... en ik maak dat nu voor iedereen mogelijk." Het eerstvolgende weekend waarin Labrie soap-les zal geven is op 15 en 16 juli en vindt plaats in het hotel Die Raeckse, van 11.00 uur tot 17.00 uur. De soapacteur geeft twee dagen les voor 250 euro per persoon.
Zie voor meer informatie: Remcorheeprodukties.nl.
bron
Ik hoorde het ook jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens Shownieuws krijgt René Muthert, ex van Patty B., een gastrol in ONM.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens Shownieuws krijgt René Muthert, ex van Patty B., een gastrol in ONM.![]()
Wie gaat hij spelen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog niet bekend, ook nog niet voor hoelangquote:
wat denk je zelf?!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:43 schreef LeefbaarFok het volgende:
Klopt het dat de hele serie van ONM zou zijn te downloaden? Vertelde me vandaag iemand.
reken gewoon even uit om hoeveel uur het zou gaan en je weet volgens mij genoegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik geloof er an sich geen moer van, maar je weet het maar nooit zeker....
In het kader van de bezuinigingen zijn de banden van ONM gerecycled om alle belspelletjes voor het nageslacht te bewaren... dus downloaden zit er helaas niet meer in.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:43 schreef LeefbaarFok het volgende:
Klopt het dat de hele serie van ONM zou zijn te downloaden? Vertelde me vandaag iemand.
Essent is ook aan het bezuinigen:(quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
In het kader van de bezuinigingen
bezuinigen zou ik 't niet willen noemen: de nieuwe spot bestaat uit 3 delen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:18 schreef Wup het volgende:
Essent is ook aan het bezuinigen:(
[ ~ verkapt zwaaitje ~ ]
Hier is al twee jaar geleden over gesproken... hier ook!quote:Seriemoordenaar in het AZB?
De ONMClub sprak vandaag met een van de hoofdschrijvers van Onderweg Naar Morgen, en die verklapte al enkele verhaallijnen, ook vertelde hij wat hij wel eens zou verwachten. Zo zei hij zelf dat er een serie moordenaar in ONM zou kunnen komen, en zo vele karakters de serie kunnen verlaten. Hier is al twee jaar geleden over gesproken, maar er is niets van gekomen.
Wel vindt hij het idee nog helemaal geweldig, en wie weet komt er komend seizoen wel een seriemoordernaar!
Wie mag die van jouw vermoorden?
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |