Dat maakt echt geen kont uit. Over een paar jaar ben je echt niet zo goed dat je die 2cm lengte ontstegen bent.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:19 schreef ssstef het volgende:
[..]
Mja denk dat ik met die 156 beter afben omdat ik daar dan wat meer op de piste kan doen
Zoals gezegd, de gulden middenweg, en op dit eigenste moment is mss die 154 de beste, maar ik moet er nog een paar jaartjes op riden, en ben nog maar 15 jaar..
Sabbath de best verkopende boots van Burton en je krijgt topboots voor dat geld, ze zijn vegelijkbaar met 32 Lashed. Beide zijn kwalitatief topquote:Op maandag 8 mei 2006 19:09 schreef ssstef het volgende:
Komakie, had het wel over de groei die ik nog ga meemaken hé, en niet of ik beter ga worden, als je me misschien fout begrijpt.
Heb net naar de shop geweest, en heb de Burton Uninc 156 dus vastgelegd, samen met Cartel bindingen en Thirthytwo Lashed boots, verkoper zei me dat ze echt goed waren, en dat die Sabbath niet echt waar voor zijn geld was. Iemand ervaringen met Thirtytwo?
Nope begrijp je niet foutquote:Op maandag 8 mei 2006 19:09 schreef ssstef het volgende:
Komakie, had het wel over de groei die ik nog ga meemaken hé, en niet of ik beter ga worden, als je me misschien fout begrijpt.
indeed... alhoewel sommige mensen goed verschil merken tussen 2 cm ... (ik merk t niet , maargoed)quote:Op maandag 8 mei 2006 22:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nope begrijp je niet fout
Vraag is ff hoe groot je wordt want daarin gaan die 2cm niet zo heel veel uitmaken. Het is niet zo dat als je een bepaalde lengte hebt, de 156 wel goed zal zijn, maar de 154 niet. Zit te weinig verschil tussen. Of de 156 moet al helemaal het minimale zijn wat je zou kunnen rijden.
je vriendin zegt dat ze het wel merktquote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
indeed... alhoewel sommige mensen goed verschil merken tussen 2 cm ... (ik merk t niet , maargoed)
Whehehequote:
Ha Skimboarden! Das toevallig zegquote:Op maandag 8 mei 2006 18:19 schreef ForumGek het volgende:
Even een stiekeme TVP
Doen jullie in de zomer ook aan skimboarden? Ik heb vroeger (toen ik 15/16 was, ben morgen 19) geskateboard en met mijn matties (jeweettoch
) van toen doen we nu het mooi weer is Skimboarden. Met zo'n dunne plank over een dun plasje water heen glijden, echt super gaaf om te doen !
Hier wat filmpjes van mij tijdens het skimboarden![]()
deze komen er zo aan omdat ik de op video google aan het uploaden ben en ze moeten geverifieerd worden!
Einde stiekem TVP
Met elke centimeter dat ie groter is dan van haar ex is ze blij....quote:
Nooit met je schoenen de kroeg/apres-ski ingaan. Buiten dat ze dan niet gaan stinken naar rook enzo, is het ook nog eens beter voor de stijfheid van je schoenen. Al die huurschoenen zijn zo slap doordat mensen er de hele avond in de apres ski op staan te hossen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:53 schreef Basje_B het volgende:
Forumgek van harte met je verjaardag.
![]()
32 Lashed zijn echt geweldige schoenen. Wegen bijna niks en zitten als gegoten. Je zou der eventueel mee naar de kroeg kunnen gaan.
Das helemaal waar. Nooit aan gedacht eigenlijk. Heb ze ook nooit aan in de kroeg.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nooit met je schoenen de kroeg/apres-ski ingaan. Buiten dat ze dan niet gaan stinken naar rook enzo, is het ook nog eens beter voor de stijfheid van je schoenen. Al die huurschoenen zijn zo slap doordat mensen er de hele avond in de apres ski op staan te hossen...
Dus als je klaar bent met snowboarden, bij voorkeur zo snel mogelijk je schoenen uittrekken. Hoewel dat bij mij er ook nog wel eens in schiet
Als je dat doet dan ben je best wel een bikkelquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:43 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Das helemaal waar. Nooit aan gedacht eigenlijk. Heb ze ook nooit aan in de kroeg.
Ik ben voorstander van met blote voeten in je bindingen. response is optimaal en die cap-strap kan je ook makkelijk stellen.![]()
Ik heb niet bepaald de keuze in schoenenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:07 schreef Rnej het volgende:
lesgeven doe ik ook nooit op mijn driver X's .. tenzij ik echt de hele tijd op mijn board sta... maar met beginnersgroepen de hele tijd op en neer lopen doe ik wel op huur-troep
4cm??? en daarvoor ga je een langer board nemen??? btje overdreven maar goed. Die lengte gaat voor jou lengte niet zo veel uitmaken, maar wel voor jou manier van snowboarden. Maar goed, laten we er maar over ophouden want je hebt je keuze al gemaakt en zult me toch geen gelijk gevenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:12 schreef ssstef het volgende:
Mja Komakie, mss wel, maar volgende winter zal ik toch wel al minstens 4 cm groter zijn(ruwe schatting). Mja zoals je zegt
of het nu die 154 of 156 is, zoveel zal het niet uitmaken:)
En hoe ging je dat ook allemaal weer betalen? Je ouders schieten het voor en je betaalt ze na de zomer weer terug?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:12 schreef ssstef het volgende:
Mja Komakie, mss wel, maar volgende winter zal ik toch wel al minstens 4 cm groter zijn(ruwe schatting). Mja zoals je zegt
of het nu die 154 of 156 is, zoveel zal het niet uitmaken:)
maar die 32 lashed zijn precies wel lekker,
en die cartels kan ook niks mis mee zijn:p heeelemaal verkocht me m'n setje
je moet zoveel factoren in beschouwing nemen uiteindelijkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:34 schreef ssstef het volgende:
@Komakie, ok geloof je nu, en het is dan dat ik met die 154 beter kan jibben en met de 156 beter pistes af gaan draven? ga dan mss nog is teruggaan naar de shop en ze daarmee confronteren, toch bedankt.:)
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:41 schreef Rnej het volgende:
maargoed.. denk dat die 2 cm verschil weinig verschil gaat maken, ikzelf zou altijd net iets korters rijden dan nodig...
Whaaa, Skimboarden is echt waanzin !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ha Skimboarden! Das toevallig zeg
Ik woon op texel dus in de zomer hangen wij hier de dikke beach boys uit en gaan we idd met de hele clan skimboarden.
Wat voor tricks doen jullie allemaal?
Wij hebben de shove it, headplant, een voet een arm, variaties daarop en natuurlijk enorm veel spinnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |