Donequote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:51 schreef Desensitized het volgende:
Kan een lief modje even de titel wijzigen? Van HDFZ graag naar HDFX
Alvast bedankt
[TK] Marshall 100 HDFX top [100 watt]
quote:
Topic zakt vanzelf wel weg; misschien is TS op vakantie of is zn PC stuk. Weet je veelquote:Op maandag 15 mei 2006 02:31 schreef GalaxyMan het volgende:
[gratis/TK] Modem, usb-card, Zippo
blijkbaar leeft deze man/vrouw niet meer meerder mails gestyuurd en gereplyed op topic NO RESPONCE dus van mij mag ie dicht dan ( of jullie moeten een andere oplossing weten )
ik had ook een mail gestuurd naar hem over een usb kaart. ook niks van gehoordquote:Op maandag 15 mei 2006 02:31 schreef GalaxyMan het volgende:
[gratis/TK] Modem, usb-card, Zippo
blijkbaar leeft deze man/vrouw niet meer meerder mails gestyuurd en gereplyed op topic NO RESPONCE dus van mij mag ie dicht dan ( of jullie moeten een andere oplossing weten )
Hij schijnt wel te verkopen maar heeft dus totaal geen manieren imo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, zijn er niet. Als het goed is, regelt het zichzelf. Een TS die niet reageert, verkoopt ook niet echt denk ik.
Heb jij weerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:08 schreef Sebasser het volgende:
[TK]Unreal Tournament '04 Editor's Choice edition [PC]
Zit een foutje in de eerste [img] link..
http//www. moet natuurlijk http://www. zijn
heb ik het zo vaak danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij weer
Ik heb het voor je aangepast
Hij moet weer terug veranderd worden naar...quote:Op maandag 15 mei 2006 20:46 schreef Kluupkluup het volgende:
[GEZ] kvm-switch'
Graag topictitel veranderen in '[GEZ] kvm-switch'
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hij moet weer terug veranderd worden naar...
[GEZ] VGA splitter (4, 6 of 8 poorts)
Wat ik zoek is iig geen kvm-switch bleek na enkele reacties. Hoe het ding wel heet weet ik niet, maar de vorige TT gaf 't beter weer naar mijn idee..
sorry![]()
Donequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:14 schreef Gajescheren het volgende:
[TK] Ipod 20GB 4G mag dicht, verkocht.
[TK] Kubus MP3 Speler & Tulp -> IP-Bus & Mstation mag ook dicht
Danku!
Ik mail hem even.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef T42 het volgende:
Asmooh
reageerd niet meer en hij is onder tusse al 2 x hier op geweest
heb van hem een setje gekocht maar hoor nix meer van hem zoude jullie mailtje naar hem willen sture aub alvast bedankt
[TK] Moederbord, Processor, Geheugen upgrade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |