Edisonstraat; waar die hoertjes met matrassen over straat sleeptenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Kees uit de Edisonstraat eindhoven.
Die reeks over zijn Kachel.
Daarvandaan.
hihiquote:
Dat lijkt me een verdomd handig boek dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:26 schreef Daklem het volgende:
[..]
gewoon, ik wil alle truckjes en foefjes weten van photoshop met betrekking tot het bewerken van fotos. Dat is toch verdomde lastig
kost nieuw maar 35 euro, en staan de meest handige tips inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat lijkt me een verdomd handig boek dan.
Ik hopelijk ook nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:27 schreef Volvoman het volgende:
Ik krijg noot RSI, hoop ik.
nee, maar het is wel een uitzonderingquote:
ja? gaat wel vind ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
hoog tempo
Daar zou eigenlijk nog een hardere remix van gemaakt moeten wordenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:29 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Kom je nou net van je werk af?
- Ja
Wat doe je?
- Pallets sorteren![]()
geniaal nummer dit...
Ik heb zelf een G1 aangesloten via een usbhubbie op mijn laptopquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook nietBinnenkort ga ik eens een wat duurdere muis aanschaffen die beter in de hand ligt
De Logitech G5. Omdat ik toch wel aardig veel achter de computer zit, ook voor school enzo
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar zou eigenlijk nog een hardere remix van gemaakt moeten worden![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nee, maar het is wel een uitzondering![]()
gewoon veel oefenenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:30 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik heb zelf een G1 aangesloten via een usbhubbie op mijn laptopheerlijk!
Maaruh, ik heb er wel een tijdje last van gehad. Toen heb ik een tijd niet kunnen computeren omdat ik gewoon last van mijn handen kreeg.![]()
Ik kan niet goed met die programma's omgaanquote:
WTFquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:29 schreef 14.gif het volgende:
Nummer 450
En hoeveel heb jij er op het momentquote:
piept? dat wil zeggen dat je hem moet voeren aan je slangenquote:
1000 is teveel...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Doe dan 1000 post
Ik zie hier een TT voor een volgend SC topicquote:
omg,quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zie hier een TT voor een volgend SC topic
Die zit over de 500 volgens mijquote:
379quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En hoeveel heb jij er op het moment![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:32 schreef VASND het volgende:
IIK GA NAAR FEEST.
DOEI
en D_A:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg even tegen marly dat ik van dr hou als ze terug is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |