Ik denk dat ik vanavond ook maar weer eens richting de plaatselijke disco gaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik stop als ik richting de kroeg ga denk ik
Ben jij altijd zo grappig trouwensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet je posts toch ergens mee compenseren![]()
Waarom zouden het anders dagcijfers hetenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:20 schreef Borkydude het volgende:
Luister, zijn er elke dag dagcijfers?
Welk boek?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:22 schreef Daklem het volgende:
Ben ik weer
pasta was heerlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga even een boek lezen over fotografie
sorry, ik kon het niet latenquote:
Ja, over het algemeen is hij grappig.quote:
Omdat het van 1 dag is. En niet van een maand, want dan waren het maandcijfers.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Waarom zouden het anders dagcijfers heten
hihi jij ookquote:
Ok, maar wat zou het nut zijn van een keer in de zoveel tijd een dagprognose?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:23 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Omdat het van 1 dag is. En niet van een maand, want dan waren het maandcijfers.
Handigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:23 schreef Daklem het volgende:
Handboek digitale fotografie & beeldbewerking van Frans Barten
staat precies in hoe je fotos kunt bewerken met fotoshop
Kan je Br33Zahs chanteren met je gefotoshopte pasfotoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:23 schreef Daklem het volgende:
Handboek digitale fotografie & beeldbewerking van Frans Barten
staat precies in hoe je fotos kunt bewerken met fotoshop
wat voor muziek?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:23 schreef 14.gif het volgende:
Ik ga nu eens de kankerkachelmuziek luisteren trouwens...
Hoi D_Aquote:
Niets, maar misschien hebben ze niet zin om elke dag te tellen. jeweet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Ok, maar wat zou het nut zijn van een keer in de zoveel tijd een dagprognose?
mijn lul lijkt dan ineens 16 centimeter ipv 5.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kan je Br33Zahs chanteren met je gefotoshopte pasfoto
Er is er maar 1 echt goed en dat is die van Punnikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:23 schreef 14.gif het volgende:
Ik ga nu eens de kankerkachelmuziek luisteren trouwens...
punniken?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er is er maar 1 echt goed en dat is die van Punnik
Wat liefquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
astridjeee had over me gedroomt
Ik werd doodgereden![]()
![]()
Photoshop is inderdaad niet moeilijk, maar wel lastig aangezien je er zo ontiegelijk veel mee kunt doen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:24 schreef Volvoman het volgende:
Photoshop is niet moeilijk, paar tutorials en je snapt het.
ik zei al oiquote:
Waarom is die van hans teeuwen in godsnaam kankerkachelmuziek?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, bij de mensen die de nummers hebben gemaakt in de gestorven kankerkachel reeksquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
kankerkachelmuziek... ja ik heb het niet verzonnen, dan moet je bij XBM wezen...
Dat is liefquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
astridjeee had over me gedroomt
Ik werd doodgereden![]()
![]()
Die is inderdaad het tofstequote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je ze wilt bewerken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Photoshop is inderdaad niet moeilijk, maar wel lastig aangezien je er zo ontiegelijk veel mee kunt doen!
voordat je alles door hebt, ben je wel fftjes bezig hoor![]()
ja hequote:
Ja niet gezien he snelheidje.quote:
Hijs is vetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kees uit de Edisonstraat eindhoven.quote:
gewoon, ik wil alle truckjes en foefjes weten van photoshop met betrekking tot het bewerken van fotos. Dat is toch verdomde lastigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:26 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je ze wilt bewerken.
zeg daklem stel je is voorquote:
Best wel jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:26 schreef Daklem het volgende:
[..]
gewoon, ik wil alle truckjes en foefjes weten van photoshop met betrekking tot het bewerken van fotos. Dat is toch verdomde lastig
Edisonstraat; waar die hoertjes met matrassen over straat sleeptenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Kees uit de Edisonstraat eindhoven.
Die reeks over zijn Kachel.
Daarvandaan.
hihiquote:
Dat lijkt me een verdomd handig boek dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:26 schreef Daklem het volgende:
[..]
gewoon, ik wil alle truckjes en foefjes weten van photoshop met betrekking tot het bewerken van fotos. Dat is toch verdomde lastig
kost nieuw maar 35 euro, en staan de meest handige tips inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat lijkt me een verdomd handig boek dan.
Ik hopelijk ook nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:27 schreef Volvoman het volgende:
Ik krijg noot RSI, hoop ik.
nee, maar het is wel een uitzonderingquote:
ja? gaat wel vind ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
hoog tempo
Daar zou eigenlijk nog een hardere remix van gemaakt moeten wordenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:29 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Kom je nou net van je werk af?
- Ja
Wat doe je?
- Pallets sorteren![]()
geniaal nummer dit...
Ik heb zelf een G1 aangesloten via een usbhubbie op mijn laptopquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook nietBinnenkort ga ik eens een wat duurdere muis aanschaffen die beter in de hand ligt
De Logitech G5. Omdat ik toch wel aardig veel achter de computer zit, ook voor school enzo
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar zou eigenlijk nog een hardere remix van gemaakt moeten worden![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nee, maar het is wel een uitzondering![]()
gewoon veel oefenenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:30 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik heb zelf een G1 aangesloten via een usbhubbie op mijn laptopheerlijk!
Maaruh, ik heb er wel een tijdje last van gehad. Toen heb ik een tijd niet kunnen computeren omdat ik gewoon last van mijn handen kreeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |