gedaanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het liefste in WOW!! Dat baggert toch maar
Ik heb gepost in WOWquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
gedaanLieve buitenlandse jongens uit leeuwarden *O*
sigarettenkoekjesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:37 schreef leonieke het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een heel verrassende combinatie gegeten maar het was echt wel lekker
Coupe fraise met chocoladesaus, aarbeiensaus, nootjes en chocoladevlokjes met daarop slagroom en een paar sigarettekoekjes![]()
(schoonzus was vergeten dat het coupe fraise was toen ze er de chocoladesaus opdeed)
probeer eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja van die .. Ja ey, hoe leg je dat uit?![]()
Ik was toch optimistisch?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:41 schreef OoAstridoO het volgende:tis een optimistisch topic en jullie verkloten het
Die langwerpige koekjes die ze op zo'n coupe zetten. En de belgen hangen daar dan weer een smerige naam aanquote:
nee hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:41 schreef OoAstridoO het volgende:tis een optimistisch topic en jullie verkloten het
was duidelijk een inkoppertje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sorry, Astrid, ik kon het niet laten![]()
ik begrijp wat je bedoelt jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:40 schreef leonieke het volgende:
zoiets: http://www.foodandicepalace.nl/images/foodandicek004.jpg
Langwerpig, dat woord kon ik nog gebruikenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die langwerpige koekjes die ze op zo'n coupe zetten. En de belgen hangen daar dan weer een smerige naam aan
het zijn altijd weer die Belgenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die langwerpige koekjes die ze op zo'n coupe zetten. En de belgen hangen daar dan weer een smerige naam aan
ik had het ook niet over tegen jouquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weet je nog van buitenlanders en lief zijn?![]()
Dat zijn we toch voor alle echte buitenlandersquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weet je nog van buitenlanders en lief zijn?![]()
en terechtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:44 schreef indahnesia.com het volgende:
'Aqua leisure host' nog niet geaccepteerd![]()
zetelzequote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:48 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluiten. Mijn pyjama gaan aantrekken en mij in de zetel gaan leggen![]()
Wil je daar dan mee zeggen dat je mij eigenlijk aanvaard hebt als Nederlander?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn we toch voor alle echte buitenlanders
Enjoyquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:48 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluiten. Mijn pyjama gaan aantrekken en mij in de zetel gaan leggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |