Loverboys!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:21 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik kreeg gister nog van wat gastjes van 14 van buitenlandse afkomst een cornetto![]()
zo lief
die snor is er inmiddels af geloof ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Zie je wel dat dat geen goeie combi is. Snorren
.
en, daarna ben je genueckt?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:21 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik kreeg gister nog van wat gastjes van 14 van buitenlandse afkomst een cornetto![]()
zo lief
he bah, wat een gedachtequote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die vraag ging ook door mijn hoofd!![]()
Voor een cornetto zou ik dat nu wel niet doen hoorquote:
En voor een Breezer??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor een cornetto zou ik dat nu wel niet doen hoor![]()
Voor een doos cornetto's.. da's weeral iets anders
ik heb nog ergens een doosquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee ze liepen gewoon door daarnaquote:
ongeacht hoeveel 14-jarige er over je heen moeten?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Leuk leuk. Ik wil ook zo'n mensen tegenkomenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee ze liepen gewoon door daarnaze hadden een doos gekocht bijd e super de boer en ze waren met zn 3en en er zaten meer in de doos en ik en wat andere mensen zaten daar (bij het bevrijdingsfestival) en toen mochten wij ook pakken
Ah, ik mag geen eisen stellen ofzo?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ongeacht hoeveel 14-jarige er over je heen moeten?
Tis gewoon een positief berichtje over de jongeren van buitelandse afkomstquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Leuk leuk. Ik wil ook zo'n mensen tegenkomen![]()
Jaja, straks worden je ruiten ingegooid omdat je niet betaald hebtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee ze liepen gewoon door daarnaze hadden een doos gekocht bijd e super de boer en ze waren met zn 3en en er zaten meer in de doos en ik en wat andere mensen zaten daar (bij het bevrijdingsfestival) en toen mochten wij ook pakken
jajaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tis gewoon een positief berichtje over de jongeren van buitelandse afkomst![]()
Ik geef bijna alleen les aan mensen van buitenlandse afkomst. Geen problemen meequote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je bent de eerste dit jaarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
open er een topic overquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en wij zijn lief voor jou, en jij bent voor ons ook van buitenlandse afkomstquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik geef bijna alleen les aan mensen van buitenlandse afkomst. Geen problemen mee![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en wij zijn lief voor jou, en jij bent voor ons ook van buitenlandse afkomst
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en wij zijn lief voor jou, en jij bent voor ons ook van buitenlandse afkomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |