negerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:52 schreef D.Rose het volgende:
jaaaaaaaaa, zomer
net 3 uurtjes gereden met het dakje eraf, morgen bbq-en, en ik ben al een beetje bruin
Vast wel, maar niet zo super als daarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij is het dichterbij ook wel te doen...
quote:
Daar is echt niets aan, vond het zonde van mijn geldquote:
Hey, ik ben degene die em weer opgestart heeftquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:09 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Jaaaaga je ook naar de friese meet?
Owja t was ook zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey, ik ben degene die em weer opgestart heeft
'T is ook weleens andersomquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:09 schreef leonieke het volgende:
Jullie hebben heerlijk weer en wij hebben gewoon overtrokken weer en fris
Ik heb nog genoeg in de vriezer, dus voor mij hoef je niets mee te nemen!quote:
Daar heb je een puntquote:
Vond dat het tijd werd om eens knopen door te hakken!! Dus dat wordt gewoon lekker de kroeg in. En met dit weer eerst het terras op!quote:
okquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, mijn afkomst is nog steeds hetzelfde
Ik kreeg net te horen dat schoonmoeder het wel leuk leek daar op moederdag heen te gaan, en ze had maar alvast kaartjes gekochtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Daar is echt niets aan, vond het zonde van mijn geld
Magnums en heerlijk in één zinquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg in de vriezer, dus voor mij hoef je niets mee te nemen!
Die magnums met aardbei en witte chocolade zijn heerlijk!!!
quote:
Altijd leuk, moederdagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen dat schoonmoeder het wel leuk leek daar op moederdag heen te gaan, en ze had maar alvast kaartjes gekocht
Dat heb ik nog maar 1 keer gehad, is iig lekkerder dan Magnums...quote:
Geen idee, ik vind Magnums té groot, met teveel chocola en te vet ijs...quote:
Zie je wel dat dat geen goeie combi isquote:
Geef mij maar een Cornetto Classico of een coupe fraisequote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind Magnums té groot, met teveel chocola en te vet ijs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |