Jaja, daar hebben ze nou agenda's voor uitgevondenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:56 schreef Etcetera het volgende:
en het heeft op BB gestaan - ja, op fucking 3 oktober! Dat onthóú je toch niet!
![]()
![]()
![]()
![]()
die heb ik ook wel. en die gebruik ik ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jaja, daar hebben ze nou agenda's voor uitgevonden
Ergernis nummer 2: Ow ik word beschuldigd van criminele activiteiten. Geen hapje voor jou dusquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:09 schreef Petre het volgende:
[..]
Stalkert![]()
Geen hapje voor mij overgelaten?
truste
Oeh das we heel kut..quote:Op zondag 5 november 2006 15:08 schreef PrinceLu het volgende:
De druk op m'n werk is veels te hoog, ik maak veels te veel uren. Deze week weer 62.![]()
![]()
Al twee maanden zo, en het duurt tot eind deze maand eer het voorbij is.
Ik ben zo moe.Nu twee dagen vrij, maar dan moet ik er weer tegenaan.
Ik verwacht toch zeker wel een bonusje of wat salarisverhoging straks.
Januari hele maand vrij op kosten van de baas.Nu zo bleek als een scandinavier en geen sociaal leven.
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 15:43 schreef Sebasser het volgende:
Dus ik zo heel erge jeuk aan mijn rechterbeen..
Pak ik een mes en begin ik zo te schrapen voor de jeuk..
Was ik even vergeten dat dat hetzelfde is als je benenscheren..
nu heb ik bij mijn rechterbeen 1 kant behaard, en de andere kant niet..
quote:Zit je Goldfinger te kijken blijkt het opeens 16:9 (breedbeeld) te zijn, terwijl die film uit 1964 komt. Ze hebben dus gewoon 2 stukken weggeknipt.![]()
De hoerquote:Op donderdag 16 november 2006 18:13 schreef nightfall het volgende:
hier verder dus...
me'n afrikaantjes zijn uit me'n tuin verdwenen en er zat een briefje van verdonk op de deur dat ze in een uitzendcentrum zijn geplaatst
Jep, echte Sovjet bussenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:40 schreef apestaartje het volgende:
Zijn er Brabantse busreizigers die het fenomeen 'de rammelbus' herkennen?
Hij is al zo'n 15 jaar in de roulatie. De enige BBA-bus waar ik echt een hekel aan heb. En helaas kom ik net DIT exemplaar veels te vaak tegen. Helaas kan ik niet autorijden.
Zodra je hem binnenstapt, is het net alsof je met je voeten vastgeketend zit aan een drilboor. Als je in het midden van de bus zit word je kotsmisselijk (zo'n zeeziek-gevoel), op een van de hogere zitjes gaat het nog nét maar dan moet er toevallig nog eentje vrij zijn. Dat is niet altijd zo. En een herrie dat deze bus maakt, niet te geloven.
Je ziet, als de bus stilstaat, ook echt alles op en neer trillen.![]()
Je zou er maar de chauffeur van zijn, zeg!
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom zit er altijd als je een pak leegdrinkt nog zo'n klein beetje spul in ?!? En wat je ook probeert, het gaat er niet uit (tenzij je het pak openknippert, maar dan valt al het drinken op de grond ).
Nou zat ik eens te denken. Als ze nou gewoon die 3 of 4 ML gewoon uit het pak weglaten, dan bestaat het restje toch niet meer en hoeven mensen zich minder te ergeren.
Restjes in pakken![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:57 schreef Janetje het volgende:
[..]Ahuh..
Wat dacht je van het laatste restje bier?
Laatste slok is uiteraard wat ik bedoelde..quote:Op woensdag 29 november 2006 19:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Als je restjes bier hebt dan is er iets mis met je. En ben je bovendien een mietje, want dat betekend dat je het niet op krijgt.
Achossie!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is een verbouwing bij mijn stageplek gaande.
Ze zijn het plafond aan het het afbreken en opbouwen.
Gigantische stofnesten.
En wie is er allergisch voor huisstof.. ikke dus![]()
Het was gepland dat de verbouwing begin november klaar zou zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 21:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Achossie!
*over bolletje aait..
Wanneer is die verbouwing voorbij?
Kan ik blijkbaar WEL per post vernieuwen, maar het NIET naar mijn adres in de VS laten sturen. Nu moet ik weer een familielid zien te strikken die dat voor mij wil doorsturen naar de VS....quote:Indien u woonachtig bent buiten de EU/EER en u wilt uw Nederlandse rijbewijs vernieuwen dan kunt u dit aanvragen bij de RDW via een speciaal daarvoor bestemd aanvraagformulier. Voorwaarde hierbij is wel dat u in het bezit bent van een EU/EER nationaliteit.
Als u het aanvraagformulier heeft ingevuld, dient u het aanvraagformulier tezamen met alle benodigde bescheiden (zie handleiding) te sturen naar het adres vermeld in de handleiding. Na inning van de leges en ontvangst van de aanvraag zal de RDW, indien aan alle voorwaarden is voldaan, het nieuwe Nederlandse rijbewijs sturen naar het door u opgegeven correspondentieadres in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |