Waarschijnlijk is het een 5,49, dus ik moet lief zijn zodat hij het afrond op een 5,5..quote:Op zondag 2 juli 2006 19:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan moet je toch 2 keer mailen. Misschien heb je geluk en ziet ie het als zeuren en krijg je meteen een cijfer terug om van het gezeur af te zijn
Ik leef met je mee.. alleen, WoW.. slecht..quote:Op zondag 2 juli 2006 19:20 schreef vamos1 het volgende:
- dit topic is verneukert door het plaatje bovenaan deze pagina![]()
- ik speel sinds 2maanden WoW(redelijke ergenis.. te verslavend)
- de server waar ik op speel ligt weer plat
- geen tieten en frituur(wel bier
)
- ik hoor nog 485euro loon te krijgen van mijn ex-baas over de maand mei![]()
ik weet hetquote:Op zondag 2 juli 2006 19:27 schreef Lianne__ het volgende:
Ik leef met je mee.. alleen, WoW.. slecht..
Op die manierquote:Op zondag 2 juli 2006 19:26 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een 5,49, dus ik moet lief zijn zodat hij het afrond op een 5,5..
Dan moet je gewoon aan een LEUKERE verslaving beginnenquote:Op zondag 2 juli 2006 19:35 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ik weet het
maar het is net als roken
eenmaal aan begonnen is het moeilijk om vanaf te komen
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:43 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon aan een LEUKERE verslaving beginnen
Bv, Chocola.. Fok, Msn..
haha ja..hoe klein het ook was..quote:
Een verslaving is het echt, maar ik ben aan het afkicken..quote:Op zondag 2 juli 2006 20:15 schreef vamos1 het volgende:
[..]
haha ja..hoe klein het ook was..
het was niet echt het vermelden waard als verslaving imo
Hoe is het afgelopne?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:36 schreef Lianne__ het volgende:
Ik weet mijn god niet of het hier hoort, maar ik ben het beu om te wachten
Om 3 uur beginnen de rapport vergaderingen van onze klas, vreselijk, als laatste
Dit wil dus zeggen dan ik pas om een uur of 4 bericht krijg..
Ik ben een bespreek/twijfel geval.. en ik heb geen idee of ik dus naar havo 5 ga..
ZENUWEN!!!!!!!
oeh, das minder, kan je geen nieuwe krijgen..?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:17 schreef crossover het volgende:
Ah kutzooi, ik werk bij Bavaria, en dan krijg je een pasje om in te klokken en uit te klokken, maar die ben ik dus kwijt
Ik had em uit m'n portomonee gehaald omdat ik bang was dat als ik m'n portomonee kwijt zou raken daar dat pasje dus in zou zitten ()
Hij ligt thuis, maar ik kan em nergens vinden!?!!
[..]
Hoe is het afgelopne?
zoek ze!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:30 schreef crossover het volgende:
Gefeliciteerd
Ik kan wel een nieuwe krijgen, maar waarschijnlijk moet ik daarvoor betalen.. dat is opzich niet zo'n probleem, maar ik vind het gewoon vervelend.. zeker omdat ik weet dat ie hier ergens ligt.
wij laat m dan ook achter zijn la vallen..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:04 schreef crossover het volgende:
Hahahahha
Ik dacht, laat ik toch nog eens vol goede moed gaan zoeken... ik had al een voorgevoel, en ik vond em![]()
Hij was achter een la gevallen helemaal, en onderaan de kast achter een boel rommel vond ik em
![]()
![]()
![]()
Zuig je??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:32 schreef GotC het volgende:
Of naar Noord-Brabant, vakantievriendje. Dat zuigt trouwens ook, verliefd zijn op je vakantievriendje
![]()
Wat nikky zegt, maar dan zonder dat crosspost...quote:Op donderdag 7 september 2006 02:16 schreef nikky het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
*crosspost*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |