Dat kunnen ze bij de SNS-bank ook zo goed. Heb je er 3 rekeningen lopen krijg je drie verschillende enveloppenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:35 schreef tonks het volgende:
[afbeelding] Gare t-mobile. sturen ze me 4 brieven in 1 dag
4x dezelfde!
Postbank?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:47 schreef muzas het volgende:
ik ben godverdomme me TAN-codes (voor 't internetbankieren) kwijt![]()
![]()
![]()
ik heb dat ook wel eens met vuilniszakken!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:43 schreef apestaartje het volgende:
Boterhamzakjes die je niet uit elkaar kunt krijgen. Waarbij je de zogenaamde 'open' kant maar niet open gepeuterd krijgt. Dát is pas irritant.
Evenals videoband-hoezen en lege cd's met zo'n dun plasticje eromheen, wat je er amper af kunt krijgen.
Waarom mail je hem niet?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:04 schreef Lianne__ het volgende:
Mijn leraar mailt mijn cijfer niet..
Klacht; Leraren die zich niet aan de afspraken houden en ontzettend sloom zijn..
Ik wil ~$@^7 over jaa!! En dat hangt gewoon hier van af..
heb ik al gedaan .. maar om m nou 2 x te mailen..quote:
Dan moet je toch 2 keer mailen. Misschien heb je geluk en ziet ie het als zeuren en krijg je meteen een cijfer terug om van het gezeur af te zijnquote:Op zondag 2 juli 2006 19:14 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
heb ik al gedaan .. maar om m nou 2 x te mailen..
(ik had vrijdag mijn proefwerk cijfers gekregen, maar ik heb niet alle cijfers, dus kan ik mijn eindcijfer niet uitrekenen, hij zou vndaag de cijfers in zijn pc zetten, en mij mailen, ik moest hem mailen voor het geval hij het vergat.. maar ik heb nog niks.. )
Waarschijnlijk is het een 5,49, dus ik moet lief zijn zodat hij het afrond op een 5,5..quote:Op zondag 2 juli 2006 19:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan moet je toch 2 keer mailen. Misschien heb je geluk en ziet ie het als zeuren en krijg je meteen een cijfer terug om van het gezeur af te zijn
Ik leef met je mee.. alleen, WoW.. slecht..quote:Op zondag 2 juli 2006 19:20 schreef vamos1 het volgende:
- dit topic is verneukert door het plaatje bovenaan deze pagina![]()
- ik speel sinds 2maanden WoW(redelijke ergenis.. te verslavend)
- de server waar ik op speel ligt weer plat
- geen tieten en frituur(wel bier
)
- ik hoor nog 485euro loon te krijgen van mijn ex-baas over de maand mei![]()
ik weet hetquote:Op zondag 2 juli 2006 19:27 schreef Lianne__ het volgende:
Ik leef met je mee.. alleen, WoW.. slecht..
Op die manierquote:Op zondag 2 juli 2006 19:26 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een 5,49, dus ik moet lief zijn zodat hij het afrond op een 5,5..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |