quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:37 schreef WEST het volgende:
enne fisichella moet niet zeiken, gewoon harder trappen met dat ding dat kan fernando ook![]()
Fout. Fout. Foutfoutfoutfoutfout.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:35 schreef WEST het volgende:
zojuist de kwali gekeken, wat een chaos in sessie 1![]()
quote:zojuist de kwali gekeken, kudt-JPM negende
corectie 8e sjaak is naar P10 verhuistquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:16 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Fout. Fout. Foutfoutfoutfoutfout.
Goed:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:24 schreef WEST het volgende:
ga jij maar lekker bij de tandarts op bezoek
Sjaak fisichella in de weg reed zijn 3 snelste ronde tijden zijn geschrapt ofzo zie bericht boven mijquote:
ik 9 juni weerquote:
quote:ojuist werd bekend dat BMW Sauber-coureur Jacques Villeneuve alsnog zal worden bestraft voor zijn acties in de kwalificatie voor de Grand Prix van Europa. De Frans-Canadees werd beschuldigd van het blokkeren van Giancarlo Fisichella tijdens diens snelle ronde. Een en ander zorgde er voor dat Fisichella buiten de top-tien viel en was aanleiding voor een onkarakteristiek felle reactie van de kant van de Italiaan.
De baancommissarissen waren van mening dat Villeneuve de regels had overtreden, ofschoon ze niet wilden spreken van opzet. Er is daarop besloten de drie beste ronden van Villeneuve te schrappen, waarmee hij van een 8ste plaats terugvalt tot een 10de. Aangezien Williams-coureur Mark Webber echter vanwege een motorenwissel tien plaatsen naar achteren is gezet zal Villeneuve morgen starten als 9de.
Wat een onzin.quote:
Nope, wat bekend is, is de hoeveelheid die de top tien na de kwalificatie heeft mogen bijtanken. Maar dat is niet zo interessant, want je weet niet hoeveel er nog in de tank zat aan het eind van de kwalificatie en dat is juist de brandstof die het verschil bepaalt.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:06 schreef michelc85 het volgende:
Weet iemand of er ergens te vinden is hoe veel brandstof de coureurs aan boord hebben , dacht dat olav mol dat een keer zei dat de hoeveelheid bekend gemaakt zou worden op zondag
En toen Jack ging kakelen over dat Fisichella dan maar eerder de baan op had moeten gaan, reageerde Nielsen met de opmerking dat de baan steeds sneller werd en dat het dus verstandig is om zo lang mogelijk te wachten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:47 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Steve Nilsen zei daar volgens mij niets over. iig niet in die strekking. Hij zei dat-ie 'm in 1/3 van de baan ophield.
Plus dat je uit zijn ondertoon goed kon horen dat ie ab-so-luut niet tevreden was met Fisio.
inderdaad, de race na engeland tot voor maleisie was leukquote:Op zondag 7 mei 2006 13:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja geniale race was dat!
'99 was sowieso een superseizoen![]()
Dan breekt de hel echt losquote:Op zondag 7 mei 2006 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat Fisichella in de eerste ronde door Villeneuve van de baan wordt geknald![]()
Ik heb de race al gezien, Schumi gaat uitvallenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:00 schreef TheGHunter het volgende:
Ik kan ook eindelijk weer eens een race kijken
Ferrari
ssssst, niet verklappenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb de race al gezien, Schumi gaat uitvallen
maakt niet uit waar het door kwam, het levert geen punten opquote:Op zondag 7 mei 2006 14:07 schreef ElmarO het volgende:
Dit kwam door zijn lekke band.
Ach, ik heb Speed in plaats van Liuzzi. Dus ik vind het in die zin niet zo erg.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maakt niet uit waar het door kwam, het levert geen punten op
En dat is belangrijk omdat?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:09 schreef Murray het volgende:
Montoya 11e...
Hij gaat iig hard.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:13 schreef -Jean- het volgende:
hup schumi!
hij stopt eerderquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |