Studio Sport heeft het in de weekenden live, maar waarom kijk je 't niet bij onze Belgische vrienden?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:25 schreef Coelho het volgende:
Gaan we dit nog live kunnen volgen bij studio sport of denken zij dat het Nederlandse publiek meer zit te wachten op de halve finale dameskorfbal? (verkapt: wat-een-onzin-die-finalemaand-waar-niemand-op-zit-te-wachten)
vanaf wanneer is het live dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:38 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Studio Sport heeft het in de weekenden live, maar waarom kijk je 't niet bij onze Belgische vrienden?
leuke columnquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:03 schreef maril het volgende:
Er komt geen live uitzendingen bij studio sport het is s,avonds een verslag ,helaas
hier kun je de column lezen daarover www.studiosport.nl
ga zometeen kijken bij de belg met gzd Mark van Lombeek (beter als die wuyts)
Hij is zo eerlijk, vraag mij af wat de NOS daar nu zelf van denkt.quote:
Vraag me af hoeveel tijd er nog van de 1e tijd nu wordt afgesnoept. Dat kan niet bar gigantisch veel zijn denk ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:24 schreef placebeau het volgende:
http://www.gazzetta.it/Sp(...)lassifica.shtml?t=01
Gilbert dus op één voorlopig, zal ook wel gemotiveerd zijn, Waal zijnde.
Haha wat een onzin van die Smeets, die man is zelf ook geen wielerfan maar een Tourfan, als je alleen al kijkt naar de boeken die hij heeft geschreven. Als die over wielrennen gaan gaat het 90% van de tijd over de Tour (en daarvan weer 90% over Armstrongquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:03 schreef maril het volgende:
Er komt geen live uitzendingen bij studio sport het is s,avonds een verslag ,helaas
hier kun je de column lezen daarover www.studiosport.nl
ga zometeen kijken bij de belg met gzd Mark van Lombeek (beter als die wuyts)
Wat je zegt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Haha wat een onzin van die Smeets, die man is zelf ook geen wielerfan maar een Tourfan, als je alleen al kijkt naar de boeken die hij heeft geschreven. Als die over wielrennen gaan gaat het 90% van de tijd over de Tour (en daarvan weer 90% over Armstrong).
En dat allemaal voor de laatste paar minutenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:17 schreef maril het volgende:
Straks om 1745 niet vergeten te zappen hè van één naar CANVAS.
shit het moet 17.54 te zijn ik vergisten me drukte eerst de 4 in ipv de 5quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En dat allemaal voor de laatste paar minuten
Ik baal er ook van dat Julich niet voluit gaat.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:07 schreef placebeau het volgende:
Julich
Garate is ook gekomen om het goed te doen in deze giro.
Nou dat valt me 100% mee. Hij is dus goed!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:32 schreef Jeroen_M het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Rujano gaat verliezen vandaag.
Ze zijn nog niet klaarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:46 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveelste werd der Jan?
het is nog niet over. middenmoot?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:46 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveelste werd der Jan?
8.38quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja ik bedoel hoeveel reed ie ongeveer? :p
tv één teletekst 426 , maar niet alles helaas.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:52 schreef ScottTracy het volgende:
Heeft iemand de complete tussenstand? Ik wil weten hoeveel Brown en Loddo hebben verloren
idd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:12 schreef Jeroen_M het volgende:
Ja, 11 seconden is natuurlijk ook fcking veel...
khoop dat ze dat vanaaf op nl2 uitzendenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:40 schreef Falco het volgende:
Was ie nog een beetje te genieten bij de huldiging? Die had ik namelijk gemist.
Het klassement wordt in de bergen gemaakt, niet in de proloogquote:
Dat weet ik maar als je ziet hoe Salvodelli vandaag reed zie ik daar normaal gesproken niemand in de buurt komen. Maar goed, je weet nooit hoe een koe een haas vangt natuurlijk...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het klassement wordt in de bergen gemaakt, niet in de proloogMaar een hele knappe prestatie van Savoldelli
![]()
Brown werd trouwens op 3 na laatste, boven verwachting dus![]()
hehe so true lol. Maar ik denk wel dat na de team-tijdrit savoldelli en basso op een GIGA voorsprong staan. En die zullen dat alleen maar verder uitbouwen in de andere tijdrit. Tgaat voor mij dus ( tging voor mij al ) tussen savoldelli & basso.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het klassement wordt in de bergen gemaakt, niet in de proloogMaar een hele knappe prestatie van Savoldelli
![]()
Brown werd trouwens op 3 na laatste, boven verwachting dus![]()
Nee dat vond ik ook al zo apartquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat weet ik maar als je ziet hoe Salvodelli vandaag reed zie ik daar normaal gesproken niemand in de buurt komen. Maar goed, je weet nooit hoe een koe een haas vangt natuurlijk...
Onzin, er is nog zoveel te komen. In de bergen kan Savoldelli Basso en Cunego niet volgen, ook al is hij nog zo in vorm. Daar ben ik van overtuigd.quote:
Die laatste week is anders wel erg zwaar, een slechte dag daar en je klassement is voorbij. Ook zijn al die bergaankomsten in principe in het voordeel van de klimmers, dus er kan nog van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hehe so true lol. Maar ik denk wel dat na de team-tijdrit savoldelli en basso op een GIGA voorsprong staan. En die zullen dat alleen maar verder uitbouwen in de andere tijdrit. Tgaat voor mij dus ( tging voor mij al ) tussen savoldelli & basso.
Savoldelli heeft vorig jaar laten zien ook (zeker in het begin van de Giro) goed omhoog te kunnen. Maar ik vermoed dat de laatste week idd iets te zwaar voor hem is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Onzin, er is nog zoveel te komen. In de bergen kan Savoldelli Basso en Cunego niet volgen, ook al is hij nog zo in vorm. Daar ben ik van overtuigd.
Ja, hij kan wel een stukje klimmen maar die laatste week kan hij idd niet aan (denk ik), dat bedoelde ik ook meer. Dat hij aan zijn piek zit zou inderdaad kunnen, hij zet hier gelouterde tijdrijders als McGee, Honchar en Rogers eenvoudig weg op zo'n korte afstand.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Savoldelli heeft vorig jaar laten zien ook (zeker in het begin van de Giro) goed omhoog te kunnen. Maar ik vermoed dat de laatste week idd iets te zwaar voor hem is.
Het kan trouwens ook zomaar zo zijn dat hij nu al op zijn topvorm zit, terwijl andere favorieten die misschien pas in de laatste week bereiken.
Erg sterk van 'm. Maar zoals hiervoor al gezegd: de ronde is lang. En het is nog maar de vraag hoe sterk deze Discovery-ploeg is om ' m te ondersteunen. Persoonlijk zie ik Cunego trouwens nog steeds als favoriet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:16 schreef flyckje het volgende:
[..]
idd.
19 seconden op dichtste concurrent voor het GC. is al heeeel wat. zeker op een afstand van maar 6.2km.
is 3seconden per km sneller gereden. gigantisch veel dus.
Die reed idd een hele goede proloogquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:28 schreef ScottTracy het volgende:
Wielinga heeft zijn vorm overigens meteen bevestigd. Hem gaan we nog veel zien deze Giro.
Inderdaad, met die individuele tijdrit en ploegentijdrit kan het best wel eens zijn dat renners als Cunego en Simoni voordat de bergen beginnen al een achterstand hebben van meer dan 3 minuten. Maar ja, als Cunego echt goed is kan hij in al die tussenetappes ook pakken bonificatie's pakken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hehe so true lol. Maar ik denk wel dat na de team-tijdrit savoldelli en basso op een GIGA voorsprong staan. En die zullen dat alleen maar verder uitbouwen in de andere tijdrit. Tgaat voor mij dus ( tging voor mij al ) tussen savoldelli & basso.
Hij heeft goed gereden ja, maar ik moet eerst nog zien of hij ook zo goed is als het echte klimwerk gaat beginnen, waarin hij toch pretendeert goed te zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:28 schreef ScottTracy het volgende:
Wielinga heeft zijn vorm overigens meteen bevestigd. Hem gaan we nog veel zien deze Giro.
Ja, Wielinga bulkt van het talent alleen is hij bij Rabobank kapot gemaakt. Als hij in vorm is, is hij inderdaad een van de betere klimmers van Nederland.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft goed gereden ja, maar ik moet eerst nog zien of hij ook zo goed is als het echte klimwerk gaat beginnen, waarin hij toch pretendeert goed te zijn.
In 2 weken kan je een aardig gewicht verliezen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:30 schreef Leatherface het volgende:
Basso is voorlopig in mijn ogen wel de te kloppen man.
Alleen vraag ik me af of hij met zijn 70 kilo niet iets aan de zware kant is voor die lastige bergritten in week 3.
'Remmert', niet echt een goede naam om daarmee in een groep aan een alpenafdaling te beginnen...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:35 schreef Gitanki het volgende:
Remmert inderdaad goed, nu z'n voornaam nog ff in Doortrappert of gas-ton veranderen en hij gaat bergetappes winnen
Hij heb die 2 chickies daarna ook flink te grazen genomen met champagnequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:05 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Tsjek zijn mondhoeken. Ik zie hier een soort van grijns(je)!
Mja, ik weet niet wie er nu 1e staat in het teamklassement?quote:Op zondag 7 mei 2006 08:57 schreef flyckje het volgende:
bijna iedereen zegt dat julich niet voluit gegaan is. Maar dat snap ik toch niet echt. Ik zou denken dat ze met oog op de ploegentijdrit het teamklassement willen leiden tot dan. zodat ze in de beste positie beginnen.
Discovery Channel. CSC staat vijfde, maar heeft wel Liquigas en Lampre achter zich gehouden.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wie er nu 1e staat in het teamklassement?
Waarom willen ze in deze fase het roze al hebben? Prestige, ofzo? Tactisch lijkt het mij beter een Bettini of Rebellin bijvoorbeeld het roze te laten pakken, zodat Gerolsteiner of Quick step de koers gaat controleren totdat de bergen beginnen.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:20 schreef Bartoli het volgende:
het plan bij CSC was om Julich ofzo in het roze te krijgen na de TTT. Nu Voigt en Sastre nog voor Julich staan gok ik dat ze op Voigt gaan spelen
Na de TTT is Bettini hem sowieso kwijt hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:25 schreef mbn het volgende:
[..]
Waarom willen ze in deze fase het roze al hebben? Prestige, ofzo? Tactisch lijkt het mij beter een Bettini of Rebellin bijvoorbeeld het roze te laten pakken, zodat Gerolsteiner of Quick step de koers gaat controleren totdat de bergen beginnen.
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:41 schreef pfaf het volgende:
Wat een overmacht van Savoldelli zeg.
Vandaag volledig vlak?
Is slechts 1.1%.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:44 schreef Jelminho het volgende:
Zie ik daar nou nog een klimmetje op het eind ? Vanaf hoelaat te bewonderen ? Met een kater giro kijken, heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |