quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:19 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind het jammer dat Jolie niet een speelding in de tuin kan maar goed, speeltuintjes zat en een bak water in de tuin is ook leuk.
We zijn toch maar met z'n drie-en vandaag, hij stond erop. Gelukkig maarwant het is eigenlijk leuk en we hoeven echt niet alles samen. Jolie heeft een badpak van hem gekregen
en nu zijn ze fietsen en ik doe heerlijk niks!
Maggie![]()
![]()
hoe lang blijft ie?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:47 schreef Githa het volgende:
Zo te horen isiemand die jij nodig hebt
![]()
En nu lekker genieten van het mooie weer en het niks doen ....
Voor jou wel ja, maar voor je vriend/man...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:28 schreef Githa het volgende:
De buurman heeft al aangeboden dat we gebruik mogen maken van zijn badkamer, scheelt weer![]()
en hij is homo dus da's ook wel weer veilig![]()
ja, dat blijft doorstromen, maar ik geloof dat de uitgang wel lager moet zijn dan de ingang, of iig een beetje gelijk....zo maken ze toch ook grote vaten en benzine tanken enzo leegquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:01 schreef texelonia het volgende:
Tamea ik heb even gekeken, maar we hebben geen regenpijpen aan die kant... Zie ook niks van een afvoer zitten ofzow.
Githa dat is wel een idee. Blijft het water gewoon doorstromen dan?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:28 schreef Githa het volgende:
[..]
ja, dat blijft doorstromen, maar ik geloof dat de uitgang wel lager moet zijn dan de ingang, of iig een beetje gelijk....zo maken ze toch ook grote vaten en benzine tanken enzo leegprobeer het eens.
Maar dan loopt al het water op het balkon en dat was nu juist het probleemquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:34 schreef lady-wrb het volgende:
dr zijn ook zwembadjes met een dop aan de onderkant (of hoe noem je zo'n ding).
hoef je ook niet te hozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |