heet je ook mart op cb?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef kaos- het volgende:
Wist niet eens dat er een mad topic gaande was hier op fok over deze game.
Ik zal mezelf ff introducen dan, ik ben kaos, ook wel bekend als "Mart".
Speel het nu ook zo een jaar of 6 alweer, en speel momenteel in divisie 1 op clanbase.
Dit spel heeft mij 6 jaar geleden helemaal in zijn macht gekregen, en dan voornamelijk omdat er dus het online gedeelte in zat. De communitie eromheen, de wars, de friendly-matches, en sowieso de sfeer eromheen heeft me zwaar bij mn ballen gepakt.
Begon als noob en ben steeds verder en hoger gekomen.
Heb mn hele PC "Unreal-Tournament-getweaked en overklokt" en verschrikkelijk veel gespeeld om zo goed mogelijk te presteren in clan-verband.
En dat werd beloond in 2003 toen ik samen met mn clan een 1e-prijs won op Netgamez.
Ik ben een half jaartje gestopt aangezien ik het erg druk had met werk en woning.
Maar nu alles weer gesettled is ben ik weer begonnen met spelen.
En wederom heeft het virus mij te pakken gekregen, dit spel is met 1 woord : "Subliem" te noemen.
Nooit heeft een spel mij zo weten te boeien, en nog nooit heb ik zoveel uur in een spel gestoken.
UT2003/2004 wisten me nooit te boeien, en dat zal 2007 waarschijnlijk ook wel niet doen.
UT99
![]()
Ik heb er ook nog van gehoord, maar zoals ik al zei, de toppers van nu zijn niks vergeleken met de toppers van toen het spel "hot" was, niet dat het boeit maar nr1 in clanbase nu stelt niet zoveel voorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
heet je ook mart op cb?
zo ja, nooit van je gehoord
welke clan?
ochquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog van gehoord, maar zoals ik al zei, de toppers van nu zijn niks vergeleken met de toppers van toen het spel "hot" was, niet dat het boeit maar nr1 in clanbase nu stelt niet zoveel voor
In het verleden heb ik dit zovaak gespeeld, geld mee gewonnen, LANs mee gedaan, gratis servers gewonnen etc etc.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
och
ik speel ook nog steeds ut bijna vanaf t begin.. in steeds dezelfde clan (DmK, zeer bekend in de insta ladder tbh) en wij beaten de nr 1 clans lang niet
db,kr4zy,oxidante,zoeffo,red,gizmo,jell0ne,chriss3r,exoduz,jez.tonto, etcquote:
Ik sta atm niet op CB, omdat ik een half jaar genokt ben, maar kijk over een weekje maar ff onder clan-xtc (xtermination corps) en dan de nickname : kaos.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
heet je ook mart op cb?
zo ja, nooit van je gehoord
welke clan?
Als red en gizmo nederlands zijn dan denk ik dat ik ze wel ken, maar bijster goed waren ze nietquote:Op zondag 7 mei 2006 14:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
db,kr4zy,oxidante,zoeffo,red,gizmo,jell0ne,chriss3r,exoduz,jez.tonto, etc
moet ik nog doorgaan ?
deze gasten spelen allemaal sinds de release van ut in '99
[..]
Ik sta atm niet op CB, omdat ik een half jaar genokt ben, maar kijk over een weekje maar ff onder clan-xtc (xtermination corps) en dan de nickname : kaos.
het is CTF, geen (T)DM ofzo
gamespeed is wel een optie.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:47 schreef Desdinova het volgende:
Ik heb een performance probleempje.. Op mijn laptop (centrino 1,6ghz) draait UT veels te snelzijn hier patches voor? we willen vanmiddag effe lannen op het werk hier, dus game speed aanpassen is niet echt een optie denk ik..
in je user.ini bij voice klotenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:06 schreef passie66 het volgende:
Weet iemand van jullie waar ik een download/truukje kan vinden waarin de spraak van bv. Male 2 aan de skin Xan gekoppeld kan worden?
jups, msn in profiel:)quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:57 schreef outcast_within het volgende:
mss een idee om elkaar maar op msn toe te voegen?
Hoi,quote:Op maandag 22 mei 2006 20:04 schreef Neidropje het volgende:
mm ik ben nog steeds op zoek naar die html/javascript (?) plugin waarmee je een webpagina kan generen die laat zien of je server aanstaat en wie er op spelen, iemand?
ah die zocht ik....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:13 schreef KB het volgende:
[..]
Hoi,
Jazeker is dit mogelijk kijk maar eens op http://servers.online-multigaming.com/ dl en isntalleer wel ff de plugin deze vindt je boven aan de pagina!
mzzl KB
Ziet er goed uit hf !!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:57 schreef Neidropje het volgende:
[..]
ah die zocht ik....
werkt alleen niet opt moment (firefox, ie7 ook niet) ff mee klooien denk
edit: nu wel, gewoon die extensie in de juiste map pleuren:
http://dano.nl.nu/unreal/
De laatstequote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:52 schreef Neidropje het volgende:
kopen of "kopen"
Ik kan er niet op komen, na het laden geeft UT nl. aan: version "de" mismatch...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:07 schreef Neidropje het volgende:
jups, oud spel, kan je nog makkelijk "kopen" met het installeren van de 436 patch verdwijnt het cdgebruik:)
server staat weer aan trouwens:) game on!
Ja die heb ik allenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:36 schreef Neidropje het volgende:
moet je even de 4 bonuspacks downloaden, die worden bij alle servers bijna gebruikt.
lijstje:
UT installen:
436 patch eroverheen knallen http://downloads.unrealadmin.org/UnrealTournament/Patches/
Bonuspack1 http://downloads.unrealad(...)Pack/utbonuspack.zip
Bonuspack2 http://downloads.unrealad(...)ack/utbonuspack2.zip
BonuspackInoxx http://downloads.unrealad(...)Pack/utinoxxpack.zip
Bonuspack4 http://downloads.unrealad(...)ack/utbonuspack4.zip
en eventueel de 451 patch (http://www.utpg.org/)
dan is je unreal er helemaal klaar voor, ik heb een paar addons ertussen staan en wat custom maps dus soms even downloaden
gewoon de.u en de.int uit je system folder deleten en van de server downloadenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik kan er niet op komen, na het laden geeft UT nl. aan: version "de" mismatch...
Wasdah?
Nicequote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:20 schreef Nebo het volgende:
Cool ik speel sinds een weekje weer, en ben flink aan het oefenen met mijn Instagib aim
moet je ff het bestandje de.u ofzo verwijderen, die zit in je UT map /system geloof ik.. dan download je de goeie van de server af en spelen maarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik kan er niet op komen, na het laden geeft UT nl. aan: version "de" mismatch...
Wasdah?
Ik wil nu welquote:Op maandag 12 februari 2007 19:02 schreef GeilSpookje het volgende:
word er nu ergens gefragged door fokkers?
Heel vetquote:Op zondag 25 februari 2007 02:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
vnaaf is t zover
mijn clan DmK @ cb staat in de finale van de Unreal UT iCTF OpenCup Fall 2006 div 4hoop dat we winnen
Anders was je ook niks erosjequote:Op zondag 25 februari 2007 17:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
haha joinen kan altijd.. moet je gewoon ff op #dmk- in irc (irc.quakenet.eu.org) komen en daar moet je ff schreeuwen dat je joinen wilt en de rest wijst zich vanzelf (kan op moment nie spelen ivm laptop etc)
De hoogtij dagen van het recruiten in UT zijn al eeuwen geledenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:19 schreef -XX- het volgende:
Zomaar een clan kunnen joinen zonder een toelatingsronde te spelen![]()
Dat kan nooit een goeie clan zijn![]()
waarom niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:19 schreef -XX- het volgende:
I wanna joinnnnnnnnnnn!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
waarom niet?
clans die spelen voor de winst leven niet lang
DmK, waar ik in zit is al 6 jaar bij elkaar? en hebben vele gezellige meetings gehadspelen echt voor het plezier en de gezelligheid
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ga hopelijk deze week op het IP genoemnd in de openingspost (en op ut.vanwisse.nl, als forward lukt) weer een permanente UT server draaien![]()
Gaaf!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ga hopelijk deze week op het IP genoemnd in de openingspost (en op ut.vanwisse.nl, als forward lukt) weer een permanente UT server draaien![]()
Al sla je me dood, echt geen ideequote:Op zondag 13 mei 2007 15:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoeveel MB kost het jou ongeveer per maand?
quote:Failed to load 'engine': Cant find file for package 'Engine'
Signal: SIGSEGV [segmentation fault]
Aborting.
Exiting.
Name subsystem shutdown
Allocation checking disabled
Segmentation fault (core dumped)
Jammer dat ze die "onderkaak-val-smiley"niet meer hebben... DmK is het wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:19 schreef -XX- het volgende:
dunnow, volgens mij moeten we een goed servertje vindenquote:Op zondag 25 november 2007 23:35 schreef paultjuhhh het volgende:
dibble ! ik ga tegen jou kom snel !
Hoe moet dat ookalweer precies online enzo![]()
Is dat persee nodig? voeg me toe op msn ;oquote:Op zondag 25 november 2007 23:37 schreef Dibble het volgende:
[..]
dunnow, volgens mij moeten we een goed servertje vinden
verslavend héquote:Op maandag 26 november 2007 02:51 schreef paultjuhhh het volgende:
ik heb dus tot 2 uur vannacht nog CTF gedaan
quote:Op maandag 26 november 2007 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ok wie gaat ff
hoe wat waar ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik doe ook mee, Instagib op Deck 17 please!
deck 17 bestaat toch niet, of bedoel je de deck mods? ik ken wel zo'n server maar zitten altijd 20 man opquote:Op woensdag 28 november 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik doe ook mee, Instagib op Deck 17 please!
Ik ken alleen deck 16. 17 nog nooit in beland.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:12 schreef Public_NME het volgende:
Deck 17 niet kennen als UT spielert
Ik speel nog altijd UT: Tactical Operations, is veel leuker dan UT imo.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:49 schreef paultjuhhh het volgende:
kom we gaan unrealen
Ik speel vaak op de NAM server of op Heaven & Hell op versie 3.5. Zelfde nick.quote:
Sorry, ik was in de war, deck17 is UT2004quote:Ik ken alleen deck 16. 17 nog nooit in beland.
Heel wat jaren terug toen ik het nog actief speelde speelden voornamelijk mensen instagib die te slecht waren met de normal weapons, omdat ze daar nooit een kill konden maken.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:05 schreef Erosjuhhh het volgende:
De diehards spelen allemaal instagib en weinig op publics, meestal alleen cupwars in de avonden op privé servers
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:21 schreef De_Ananas het volgende:
Maten van me hadden nog een stoere fragmovie gemaakt, devastation ofzo
dat werd hier al uitgelegdquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:59 schreef Chandler het volgende:
Tevens heb ik ook een foutmelding iets over DE ofzo. maar goed, ik kom op de meeste servers
Tnx, ik ga het vandaag eens proberen!quote:
Dat wel, maar het niveau is over het algemeen bedroevend, jammer. Hoe goed dit spel vroeger was, het geeft niet meer hetzelfde gevoel als toen.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heel wat jaren terug toen ik het nog actief speelde speelden voornamelijk mensen instagib die te slecht waren met de normal weapons, omdat ze daar nooit een kill konden maken.
Ik kan me nog goed herinneren dat ik een instagib-only speler totaal vernederde, alhoewel ik het zelf nooit speelde.
Instagib is voornamelijk voor mensen die de shieldbelt en armor niet kunnen timen en tactisch zwak zijn. De tactiek verdwijnt gewoon voor 90% als je instagib gaat spelen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Instagib is gewoon leuker dan normal weapons. Echt een blunder dat er geen Insta in UT3 zit, geen wonder dat niemand het koopt en dat de community zo dood is als een pier.
Na `99 was UT al dood hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Instagib is gewoon leuker dan normal weapons. Echt een blunder dat er geen Insta in UT3 zit, geen wonder dat niemand het koopt en dat de community zo dood is als een pier.
Ja, jij bent 1337, alles wat anderen doen is n00b.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Instagib is voornamelijk voor mensen die de shieldbelt en armor niet kunnen timen en tactisch zwak zijn. De tactiek verdwijnt gewoon voor 90% als je instagib gaat spelen.
Klopt, maar er was nog wel van een gemeenschap te spreken. Nu is er echt niets meer over. Ik vind zelf UT3 ook geen bal aan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Na `99 was UT al dood hoor.
Voertuigen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dankje, je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, jij bent 1337, alles wat anderen doen is n00b.Hail king McGilles
Instagib is voor mensen die houden van snelheid, 1 schot en je bent dood.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Instagib is voornamelijk voor mensen die de shieldbelt en armor niet kunnen timen en tactisch zwak zijn. De tactiek verdwijnt gewoon voor 90% als je instagib gaat spelen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Instagib is voor mensen die houden van snelheid, 1 schot en je bent dood. noobs
niet of 1 persoon meer armor heeft dan de ander
Het perfecte spel gewoon zo simpel en rechttoe-rechtaan maken dat zelfs een mongool een kill kan maken. Het is juist leuk dat armor bestaan, dat maakt het verschil tussen goede en slechte spelers. Iemand die het spel niet kan zal nooit een armor of een shieldbelt in een geheel potje aanraken omdat een goede speler deze altijd zal afpakken!quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Instagib is voor mensen die houden van snelheid, 1 schot en je bent dood.
niet of 1 persoon meer armor heeft dan de ander
Ik ben ene keer naar een lan geweest en ik en m'n team deden voor de grap mee aan UT. We hadden het amper gespeelt maar we konden gewoon mee met de andere teams omdat het instagib wasquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het perfecte spel gewoon zo simpel en rechttoe-rechtaan maken dat zelfs een mongool een kill kan maken. Het is juist leuk dat armor bestaan, dat maakt het verschil tussen goede en slechte spelers. Iemand die het spel niet kan zal nooit een armor of een shieldbelt in een geheel potje aanraken omdat een goede speler deze altijd zal afpakken!
En wat is sneller aan instagib tov normal game?
In het verleden heb ik genoeg spelers vernederd op Liandri met een score van 40 - 0 oid en toen zeiden ze gelijk iets in de trend van 'Ja maar hier is ook geen zak aan' en wilden ze gelijk gaan instagibben.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben ene keer naar een lan geweest en ik en m'n team deden voor de grap mee aan UT. We hadden het amper gespeelt maar we konden gewoon mee met de andere teams omdat het instagib was
Skill-loos is het
Dat zeg ik dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
In het verleden heb ik genoeg spelers vernederd op Liandri met een score van 40 - 0 oid en toen zeiden ze gelijk iets in de trend van 'Ja maar hier is ook geen zak aan' en wilden ze gelijk gaan instagibben.
De voornaamste reden is omdat ze gewoon te slecht voor de normale UT zijn. Tevens is het trieste dat de mensen die zo hard 'INSTAGIB' schreeuwen 9 van de 10 keer er nog niks van bakken.
Instagib spelen is hetzelfde als je tegen schaker wel een potje wilt schaken maar dan alleen met pionnen, omdat het anders te lastig word.
Wat dacht je van ammo + weapons zoeken? en dan je belt etc.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het perfecte spel gewoon zo simpel en rechttoe-rechtaan maken dat zelfs een mongool een kill kan maken. Het is juist leuk dat armor bestaan, dat maakt het verschil tussen goede en slechte spelers. Iemand die het spel niet kan zal nooit een armor of een shieldbelt in een geheel potje aanraken omdat een goede speler deze altijd zal afpakken!
En wat is sneller aan instagib tov normal game?
Maarja, TO is weer een stapje hoger dan UT. Ik vind UT teveel rammen en beuken, met TO is dat toch iets minder...quote:
En dit meen je serieus?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:41 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Wat dacht je van ammo + weapons zoeken? en dan je belt etc.
als je lekker wilt CTF-en is insta veeel leuker. anders respawn je en moet je eerst guns zoeke voor je vlaggetje terug halen kan.
Er zit insta in UT3 hoor, zijn wel een paar servers te vinden geloof ik. Speel zelf liever nw zowel in ut3 als in ut99, dus weet niet hoe de instagib community is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ach zo kan je eeuwig discussieren. ik speel nu nog steeds ictf and i like it, lang genoeg nw gespeeld maar ik vind t niks.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
En dit meen je serieus?
Jij loopt nooit langs een wapen als je richting enemy base gaat? Het is juist debiel dat als je dood bent met instagib gelijk weer precies hetzelfde kan gaan doen, spammen met je shockrifle, debiel toch, je hoeft echt niks, maar dan ook niks te kunnen.
En over wapen + ammo zoeken en dan je belt. Jij denkt dat als je echt tegen een goede speler speelt dat je kans maakt om de belt ooit te pakken, je bent al dood als je onderweg bent.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=UTDC2.0+&meta=quote:Op maandag 28 april 2008 10:30 schreef Dynia het volgende:
Kan dit met bovenstaande probleem te maken hebben?
Weheheh ja dat is ongeveer het enige wat nog gedaan wordt man te maf is dat YIIIIIIIIIIEHAAAAAAAAAA ofzo hoor je hele tijdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:25 schreef Chandler het volgende:
Voor alle UTers die eens wat anders willen, er is een mod (SLV) waarbij je op raketten vliegt! echt stoer, best moeilijk maar na veel oefenen kom je heel ver
Meer info:
http://www.ut-slv.com
en de server waar ik zelf op speel
IG Strangelove Arena Generation III te vinden op http://www.ut-slv.com/servers/
Ff installerenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaat er mee een potje unrealen
Ik ook zoiets. Heb het nog wel ergens liggen.quote:Op maandag 29 december 2008 12:29 schreef sjimz het volgende:
Come and get some!
Al jaren niet meer gespeeld
Ik heb het nooit echt gespeeld, alleen met vrienden. Ik moet hem eerst ergens downloaden ben ik bangquote:Op maandag 29 december 2008 12:29 schreef sjimz het volgende:
Come and get some!
Al jaren niet meer gespeeld
Ik heb het echt nog echt in clanverband gedaanquote:Op maandag 29 december 2008 12:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt gespeeld, alleen met vrienden. Ik moet hem eerst ergens downloaden ben ik bang
Jij zat zeker altijd in het blauwe teamquote:Op maandag 29 december 2008 12:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het echt nog echt in clanverband gedaan!
quote:Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij zat zeker altijd in het blauwe team
Morgen overdag?quote:Op maandag 29 december 2008 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik download hem nu, kan vanavond wel een potje spelen denk ik
Kopen, KOPENquote:Op maandag 29 december 2008 17:14 schreef jakkop het volgende:
Heeft iemand misschien een puik download-linkje?Mijn PM-box zal em graag verwelkomen.
Hmmmmm.quote:Op maandag 29 december 2008 17:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Ok ok vanavond om 23 uur hier melden als je meedoet
steamquote:Op maandag 29 december 2008 19:26 schreef jakkop het volgende:
[..]
Waar, WAAR?
Ik wil em wel vanavond in huis hebben![]()
Ik ga je zo zoeken!quote:Op maandag 29 december 2008 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zit op een sniperserver, mijn naam is FrituurKoning
Ik kan je niet vinden hoorquote:Op maandag 29 december 2008 23:46 schreef De_Ananas het volgende:
OMG ik ownde net hard op sniper! Had iets van 10/3 ofzo.
Daar ben ik nu ookquote:Op maandag 29 december 2008 23:49 schreef De_Ananas het volgende:
Multiplay.co.uk public TDM Sniper join ik nu.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
Krijg ik nu die positieve note die je me beloofd hebt sjimz omdat ik je liet winnen?
Je hebt 61 notes gekregen van onze moderators.quote:
Lag komt door je internetverbinding.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:47 schreef jakkop het volgende:
Ik ben nogal een gamie-noobie, dus even een vraagje: hoe voorkom ik lag? Zit op een laptop met een standaard slechte grafische kaart, dus daar kan het aan liggen. Wat moet ik doen, res. omlaag schroeven?
Was je ook aan het downloaden tijdens het gamen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:53 schreef jakkop het volgende:
Is alleen op internet, maar ik heb een prima internetverbinding. Had net een torrent-download van 1,nogwat mb/s.
Het kan ook aan de server liggen waarop je speelt. Als deze een slechte verbinding heeft of zich in zuid korea bevind heb je een grotere kans op lag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:57 schreef jakkop het volgende:
Nope, heb em toen express ff uitgezet.
Speelde daar even.quote:Op maandag 29 december 2008 23:49 schreef De_Ananas het volgende:
Multiplay.co.uk public TDM Sniper join ik nu.
idd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Er moeten meer fokkers meedoen een keer dat is wel gieren
Wajooooo 2 minuten installenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
Ik kan deze week niet echt meer, tering druk.
Moet het spel ook nog installeren. Het is jaren geleden dat ik dit spel gespeeld heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef me 2 minuten, tot straks.
CTF @ FaceOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |