Eerst kraam je onzin uit en nu probeer je ook nog eens helderziend te zijn? Ga knikkeren muiter!quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:27 schreef Dirkh het volgende:
Rob, als je dat omdraait, krijg je Bor. Zet daar ing achter en je krijgt boring.![]()
Ja en waar haal jij die -ing vandaan? Sjongejonge, van wetenschappelijk verantwoord onderzoek heb je ook nog nooit gehoord zekerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:27 schreef Dirkh het volgende:
Rob, als je dat omdraait, krijg je Bor. Zet daar ing achter en je krijgt boring.![]()
Rob, is in het engels beroven. ING is een bank. Wat kan je bij een bank? Beroven!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja en waar haal jij die -ing vandaan? Sjongejonge, van wetenschappelijk verantwoord onderzoek heb je ook nog nooit gehoord zeker.
Luister en huiver knaap, we zijn hier ook niet om iets te leren.....capiche?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja en waar haal jij die -ing vandaan? Sjongejonge, van wetenschappelijk verantwoord onderzoek heb je ook nog nooit gehoord zeker.
Nee, want "to rob" is niet met een hoofdletter, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Rob, is in het engels beroven. ING is een bank. Wat kan je bij een bank? Beroven!
Boring dus.
Master mind jij bentquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:27 schreef Dirkh het volgende:
Kijk, dit is nou wat we willen lezen!! En deze zomerse dagen ontkomen we er niet aan......Jummie..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:27 schreef Dirkh het volgende:
Rob, als je dat omdraait, krijg je Bor. Zet daar ing sten achter en je krijgt borsten.![]()
Maar maar maar, Rob Verlinde en borstenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:54 schreef guapo het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou wat we willen lezen!! En deze zomerse dagen ontkomen we er niet aan......Jummie..![]()
Owww, je wilt ze zelf graag? sorry hoor...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:55 schreef LedZep het volgende:
[..]
Maar maar maar, Rob Verlinde en borsten![]()
Ik zie het verband nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:00 schreef guapo het volgende:
[..]
Owww, je wilt ze zelf graag? sorry hoor...![]()
Die 'logica' klopt volgens mij niet helemaalquote:2 - 15 - 18. 2+8=20, dus eigenlijk staat er 15 - 20
Of jij ziet em nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die 'logica' klopt volgens mij niet helemaal
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:57 schreef Jaco90 het volgende:
Interessant.. Ik ga het is nachecken.
er stond eerst 2+8 nu staat er 2+18quote:
Ja nee ja, maar dat was een typfoutquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
er stond eerst 2+8 nu staat er 2+18Dus zo stom was het nog niet van mij
maar dat stond er wel, dus zo stom was het niet dat ik het ff niet kon volgenquote:
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:23 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
maar dat stond er wel, dus zo stom was het niet dat ik het ff niet kon volgen
Kijk, dat wilde ik horenquote:
Beidequote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
Je verveelde je? Wiskunde werd je teveel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |