ja maar dat is dan nog met een evenement en haalde ik lang niet elke dag hoge scores maar Christiaan volgt niet specifiek iets en knalt er toch ruim 600, 700 posts uit op een dag... da's zorgwekkendquote:Op zondag 7 mei 2006 21:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 kan zich nog een tweetal weken in februari herinneren.![]()

Da's alleen deze weekquote:Op zondag 7 mei 2006 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja maar dat is dan nog met een evenement en haalde ik lang niet elke dag hoge scores maar Christiaan volgt niet specifiek iets en knalt er toch ruim 600, 700 posts uit op een dag... da's zorgwekkend

dat zijn pas heldenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:45 schreef Light het volgende:
[..]
Er zijn mensen die wel eens 1000+ op 1 dag hebben gedaan.

Heldquote:

anders lees je even in plaats van als een dolle te postenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Da's alleen deze week. En 400, maar 2 keer ong. 700
. Welk evenement was dat
.

Maar lezen is voor sommigen nog best heel ingewikkeld.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
anders lees je even in plaats van als een dolle te postenArcee meldde het al : De Olympische Winterspelen, de twee mooiste weken uit mijn Fok-leven

Toen heb ik pas weinig geposted.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
anders lees je even in plaats van als een dolle te postenArcee meldde het al : De Olympische Winterspelen, de twee mooiste weken uit mijn Fok-leven

1000+ per dag kun je ook betitelen als "zonder leven".quote:

Als ik ga voor "zonder leven" krijg ik die bikkelhard terugquote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef Light het volgende:
[..]
1000+ per dag kun je ook betitelen als "zonder leven".
Maar ik jouw geval ga ik dan toch maar voor Held

Brucequote:

Dan heb ik je eerdere post verkeerd geinterpreteerdquote:Op zondag 7 mei 2006 22:32 schreef PrintScreen het volgende:
Ik post veel maar 1000 pd heb ik nog nooit gered

als je het dagelijks doet natuurlijk wel:quote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef Light het volgende:
[..]

1440 is ook wel een uitdaging, in elke minuut van de dag 1 keer posten.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef Light het volgende:

Whehe, dat zou een mooie zijn, inderdaadquote:Op zondag 7 mei 2006 22:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
1440 is ook wel een uitdaging, in elke minuut van de dag 1 keer posten.

Je had het goed hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 22:34 schreef Light het volgende:
[..]
Dan heb ik je eerdere post verkeerd geinterpreteerd
Overigens geldt voor 100 posts per dag gemiddeld wel ongeveer hetzelfde hoor

da's gewoon heel snel plassen of een laptop nemenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:40 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Whehe, dat zou een mooie zijn, inderdaad
Maar dat is tegelijk ondoenlijk
wat nou als je naar de wc moet? ;9

quote:

Is er wel eens iemand geweest die 1440 (of meer) posts op een dag heeft gezet?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:39 schreef Arcee het volgende:
[..]

en die leeft nog?quote:

Dingen als eten en slapen kunnen ook nog leuk zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
da's gewoon heel snel plassen of een laptop nemenik zie het probleem niet

dat gaan we s een keer proberen:quote:Op zondag 7 mei 2006 22:39 schreef Arcee het volgende:
[..]

Allemaal zeer tijdelijk.quote:

de man die alleen buiten komt om shag te kopenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Allemaal zeer tijdelijk.Velen voelen zich geroepen, slechts zeer weinigen zijn uitverkoren.
De enige echte steady veelposter is natuurlijk The man, the legend, the post-fucking-master: tong80!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |