nee johquote:Op zondag 7 mei 2006 22:42 schreef Light het volgende:
[..]
Dingen als eten en slapen kunnen ook nog leuk zijn
ik zag je ookquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:40 schreef 14.gif het volgende:
Whehe, dat zou een mooie zijn, inderdaad
Maar dat is tegelijk ondoenlijk
wat nou als je naar de wc moet?![]()
meld je je aan?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:43 schreef 14.gif het volgende:
Dan ook nog iemand nodig die achteraf gaat controleren of het wel iedere minuut was
Ik zie je graag.quote:
We vragen Tong als back-up... die heeft toch geen levenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:43 schreef 14.gif het volgende:
Dan ook nog iemand nodig die achteraf gaat controleren of het wel iedere minuut was
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:41 schreef Light het volgende:
Is er wel eens iemand geweest die 1440 (of meer) posts op een dag heeft gezet?
Dequote:Op zondag 7 mei 2006 22:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat gaan we s een keer proberen:
wanneer?
Op een even datum op alle even tijden lijkt me al moeilijk, laat staan 1440 minuten van een dag te posten.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
1440 is ook wel een uitdaging, in elke minuut van de dag 1 keer posten.
Was dat niet zo'n script ofzo?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar daar zaten ook wel eens 60 in 1 minuut bij.
Welnee, op alle éven minuten op een datum die volledig uit even cijfers bestaat (en het volledige tijdstip ook), dát gaan we eens proberen.quote:
na het mp-debacle ga ik er geen topic meer over openenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
DeNB
heeft ooit het plan gehad om 24 uur onafgebroken te posten.
Voor het rond was had het een permanent slot
Das lievquote:
Was best een goed ideequote:Op zondag 7 mei 2006 22:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
DeNB
heeft ooit het plan gehad om 24 uur onafgebroken te posten.
Voor het rond was had het een permanent slot
Freakquote:Op zondag 7 mei 2006 22:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welnee, op alle éven minuten op een datum die volledig uit even cijfers bestaat (en het volledige tijdstip ook), dát gaan we eens proberen.
Die zijn er welquote:Op zondag 7 mei 2006 22:43 schreef 14.gif het volgende:
24 juni 2006?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welnee, op alle éven minuten op een datum die volledig uit even cijfers bestaat (en het volledige tijdstip ook), dát gaan we eens proberen.
Nee.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:46 schreef Tiemie het volgende:
Was dat niet zo'n script ofzo?
quote:
Kijk eens 2 posts boven die van jouquote:Op zondag 7 mei 2006 22:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |