Als het op BBC.co.uk staat mag is het iig geen roddel en zit er een bron van waarheid in.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:16 schreef fanneke het volgende:
Rosicky zou een goede aankoop zijn. Maar ja, er circuleren zoveel namen rond...
Dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:11 schreef VoreG het volgende:
Als vervanging voor pires?
Het getuigt eerder van een goed contract en een succesvolle periode bij de club.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah,dat ie al 7 jaar bij ons speelt getuigd idd niet echt van clubliefde.
Welke factoren zou hij nog meer nodig hebben dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Het getuigt eerder van een goed contract en een succesvolle periode bij de club.
quote:Rosicky kiest voor 'de beste club in Europa'
23/5/2006 14:25
Na het aanblijven van Thierry Henry boekte Arsenal wederom een succes op spelersgebied. Tsjechisch international Tomas Rosicky tekende een langlopend contract bij The Gunners.
Dat Rosicky Borussia Dortmund zou gaan verlaten stond al vast. De club van trainer Bert van Marwijk maakte er geen geheim van de 25-jarige middenvelder te willen verkopen, omdat het het geld goed kan gebruiken.
Dat Arsenal zijn nieuwe werkgever is geworden, is wel enigszins verrassend. Rosicky werd lange tijd in verband gebracht met Atlético Madrid. De Tsjech leek afgelopen winter al over te stappen naar Spanje.
'Dit is de beste club van Europa en ik zal alles voor de club geven', verklaarde Rosicky zijn overgang op de website van Arsenal. 'De club heeft veel potentie met veel jonge spelers. Ik denk dat we volgend seizoen zelfs nog beter kunnen zijn.' Arsenal deed nog geen mededelingen over de duur van het contract en over het transferbedrag dat het aan Dortmund moet betalen.
Manager Arsène Wenger was verheugd over zijn nieuwe aankoop. 'Tomas heeft een goede techniek, balbehandeling en passing. Hij is een ervaren speler en zijn blij dat we hem, na een voor hem hopelijk succesvol WK, bij Arsenal kunnen begroeten.'
Na zijn doorbraak bij Sparta Praag speelde Rosicky vijfenhalf seizoen bij Borussia. Daarnaast kwam hij al 53 keer uit voor zijn land en scoorde tijdens die interlands 15 doelpunten.
quote:Arsenal secure Rosicky transfer
Arsenal have confirmed the signing of Tomas Rosicky from Borussia Dortmund for an undisclosed fee. The Czech Republic international midfielder has arrived on a long-term contract for an undisclosed fee. The 25-year-old said: "I'm really happy to be here at Arsenal, it is a great day for me. This is the best club in Europe and I will give everything." He will join up with his new Gunners team-mates after the World Cup finals in Germany this summer.
He added: "The team showed their strength recently in the Champions League and have big potential with a lot of young players. I think we can be even better next season." Gunners boss Arsene Wenger said: "We are delighted to welcome Tomas to our squad. "He has great technique, skill on the ball and sharp passing. "Tomas has good experience at all levels for club and country and we look forward to welcoming him to Arsenal after what will hopefully be a successful summer for him at the World Cup."
Rosicky, who has been a long-standing target of Spanish side Atletico Madrid, has scored 15 goals in 53 appearances for his country. He cost Dortmund £18m - a Bundesliga record - when he arrived from Sparta Prague in 2001.
Geen, maar als je je aanblijven of niet baseert op deze factoren dan heeft dat weinig tot niets te maken met liefde voor de club zelf.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Welke factoren zou hij nog meer nodig hebben dan?
10 miljoen naar het schijntquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
A Madrid moest iets van 11 of 9 miljoen betalen.
Dus Arsenal zal daar wel bij in de buurt zitten.
Goede aankoop.
Een Turkse collega wist te melden dat ie niet naar Fener gaat al mag ie absoluut voor dat bedragquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:38 schreef Radegast het volgende:
Hoe zit dat nou met Sol? Gaat hij naar Turkije?
Sol mag voor mij ook voor de helft weg. Niet dat het geen goede verdediger is, maar hij is al op leeftijd en zit in de top 3 qua salarissen bij Arsenal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een Turkse collega wist te melden dat ie niet naar Fener gaat al mag ie absoluut voor dat bedrag
Samen met Cole en Henry idd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Sol mag voor mij ook voor de helft weg. Niet dat het geen goede verdediger is, maar hij is al op leeftijd en zit in de top 3 qua salarissen bij Arsenal.
Mwah, Pires staat aan de zijkanten en Rósicky speelt centraal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:36 schreef DutchGooner het volgende:
Deze transfer brengt wel een glimlach bij mij op mijn gezicht en werkt het vertrek van Pires alleen maar meer in de hand.
Ljungberg,Hleb,Fabregas,Gilberto,Rosicky,Pires...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, Pires staat aan de zijkanten en Rósicky speelt centraal.
Henry ervoor, 3 man erachter en je bent klaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ljungberg,Hleb,Fabregas,Gilberto,Rosicky,Pires...
Gaat wel druk worden zo....
Nee nee nee nee!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:50 schreef VoreG het volgende:
Ljungberg - Cesc - Gilberto - Rosicky
Henry - Persie
Hleb als goede wissel
Dan gooien we gewoon Lehman eruit!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook opstellen, maar ik kon hem niet inpassen
Die pakt toch alleen maar rode kaartenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan gooien we gewoon Lehman eruit!
Ik bedoel maar, dan heb je meer aan Hlebquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,wel eentje dit jaar,uitgerekend in de wedstrijd![]()
OK,duidelijk,Hleb komend jaar keeper dus.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, dan heb je meer aan Hleb
Kwestie van onwetendheid,A-technisch zijn en lamheidquote:
Dat is niet interessant natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Mooie fotoreportage inderdaad! Maak je er ook één van je eerste reis naar het nieuwe stadion?
Ik kan absoluut begrijpen dat ze verhuizen met het gegeven dat Highbury buiten wedstrijddagen useless is itt Ashburton Grove maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik AG geweldig moet vinden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:21 schreef Gunner het volgende:
DG, je roept wel dat je het een rukbak vind, maar diep in je hart weet je ook wel dat AFC niet structureel kan aanhaken met de Europese top zonder dit stadion. En ja, de sponsornaam is verschrikkelijk. Dat geef ik toe, maar zo diep is de commercie geworteld in het voetbal nowadays
Ik geloof dat je het stadion enigzins kan vergelijken met het Man City stadionquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:15 schreef Suijk het volgende:
Hoe dicht op het veld zit je in dat nieuwe stadion?
If the price is right! En hij is natuurlijk niet uitgekotst door de fans, dat scheelt. Leuk om eens over te brainstormenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:30 schreef DutchGooner het volgende:
Stel,Juve wordt idd teruggezet naar de Serie B,moeten we Vieira dan terughalen naar Arsenal als de mogelijkheid er is?
Ik zit een beetje in dubio.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
If the price is right! En hij is natuurlijk niet uitgekotst door de fans, dat scheelt. Leuk om eens over te brainstormen
Verwacht dat Theo komend seizoen gebracht gaat worden en zeker nog geen basisspeler zal zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:41 schreef Gunner het volgende:
Ik denk het wel, want als Walcott 'doorbreekt' kan AW ook niet meer om hem heen volgend seizoen. Waar speelt die? En Rosicky, kan die niet op de postitie waar Pires speelde uit de voeten?
Absoluut mee eens en ik verwacht dat die er ook nog wel zal komen.quote:Ik denk dat er beter een ervaren doch niet te oude verdediger bij moet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |