Geen idee. Stond op de vorige pagina.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:22 schreef PLAE@ het volgende:waar slaat dat jood gedoe op dan. Wat heb ik gemist
![]()
Het evangelie van Arsenal.quote:
Wat loop je nou take that af te krakenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:41 schreef APK het volgende:
Dezelfde reacties waren waarschijnlijk te lezen toen Take That uit elkaar ging.![]()
Je posts beginnen een beetje te lijken op die van Gunner- als het maar niet langer dan deze week duurt ...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
als dat zo is...veel succes Barēa met de Europa Cup, maar wij hebben een grotere prijs.![]()
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Je posts beginnen een beetje te lijken op die van Gunner- als het maar niet langer dan deze week duurt ...
quote:Henry poised to sign new contract
Thierry Henry is set to end months of speculation over his future by signing a new contract at Arsenal, inspired by their Champions League final display.
Henry, whose contract runs out next year, had been linked with a move to Champions League winners Barcelona.
"I hope to stay as long as I can keep running. I couldn't leave the fans. They're like family," he told The Sun.
"I love Barcelona, but on Wednesday Arsenal showed they had heart. I hope to finalise details today."
Gunners captain Henry, 28, joined from Juventus in August 1999 and has gone on to become the club's record goalscorer.
He was recently voted Football Writers' Association player of the year for the third time, and in his acceptance speech, he said that he now considered London his home.
On the flight back from Arsenal's Champions League final defeat in Paris, he is reported to have told passengers "we will come back next year."
If he does pledge his future to Arsenal, it will be a huge boost to the club ahead of their move to their new Emirates Stadium next season.
It will also help cushion the loss of striker Dennis Bergkamp, who is retiring after 11 years' service to the club.
Omdat die opmerking van fanneke natuurlijk kul isquote:
Maak ik ook altijd kul opmerkingen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat die opmerking van fanneke natuurlijk kul is
quote:
het interesseert me geen hol wat jij daar van vindt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat die opmerking van fanneke natuurlijk kul is
Of gewoon onder de plak bij Madame Henry die in Londen wil blijven.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Een stukje clubliefde, al is het met zo'n salaris ook weer niet al te moeilijk om te zeggen dat je blijft. Maar ik denk dat hij graag deel wil uitmaken van de nieuwe generatie en die naar een CL-zege wil leiden.
Het interesseert me ook verder geen hol dat jij je voor lul zet hoor. Maar als je vind dat als een speler bij je club blijft een grotere prijs is dan de CL winnen dan pakken heel wat clubs prijzen groter dan de CLquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:36 schreef fanneke het volgende:
[..]
het interesseert me geen hol wat jij daar van vindt.
Ga er nou niet verder op in joh, dat is gewoon goedpraten van het falen van hun club.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:47 schreef Doc het volgende:
Yep. Da's wel duidelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ga er nou niet verder op in joh, dat is gewoon goedpraten van het falen van hun club.
Ikke wel,een man met clubliefde blijkt maar weer eens.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:52 schreef twi het volgende:
Ongelofelijk, dat Henry bij Arsenal blijft. Had ik niet verwacht
Nope,zoals Arsenal zelden doet eik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er nog aankopen aangekondigd eigenlijk?
Dat absoluut en zoals gezegd,kan er mee leven al realiseer ik me ook dat we wellicht nooit meer zo dichtbij zullen komen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:26 schreef popolon het volgende:
DG, jammer voor je man en dat meen ik.
Ik gun het Barca ook maar je hebt in ieder geval een mooie ervaring.
You'll be fine.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat absoluut en zoals gezegd,kan er mee leven al realiseer ik me ook dat we wellicht nooit meer zo dichtbij zullen komen.
Knalt Henry de 2-0 binnen dan zou ik nu de gelukkigste man van de wereld zijn maar helaas,het heeft helaas niet zo mogen zijn al biedt dit wel perspectief voor de toekomst mijn inziens.
Ik mag ook wel even meezwaaien. Ik zal geen namen noemen maar degene die ik bedoel weten hetquote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:24 schreef DutchGooner het volgende:
Mag ik trouwens iedereen hier effe uitlachen die hem al bij Barca zag spelen?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ikke wel,een man met clubliefde blijkt maar weer eens.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat de kans groot is dat zijn carriere zo verloopt
2006-2007: 34 w - 22 g
2007-2008: 37 w - 19 g
2008-2009: 25 w - 11 g
2009-2010: 22 w - 8 g
2010-2011: 30 w - 6 g
Denk dat het volgend seizoen al veel moeilijker zal worden voor Chelski.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Vooral nu Chelsea de club is die de belangrijkste prijs in Engeland zal pakken de komende jaren.
Niet met de namen die er komen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Denk dat het volgend seizoen al veel moeilijker zal worden voor Chelski.
Ja? Denk je dat Ballack het moeilijker gaat maken? Of wellicht Tevez en Shevchenko? Of het feit dat alle sterspelers blijven?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Komend jaar worden ze nog makkelijk kampioen vrees ik maar de jaren daarna zal moeten blijken of Chelsea het ook kan met een manager die zoveel "sterspelers" niet tevreden kan houden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Chelsea lijkt me een ideale club voor elke toptrainer, die krijgen heus wel een goede na Mourinho.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Komend jaar worden ze nog makkelijk kampioen vrees ik maar de jaren daarna zal moeten blijken of Chelsea het ook kan met een manager die zoveel "sterspelers" niet tevreden kan houden.
Die zoeken gewoon de beste. Dirk snapt dat in Nederland ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Chelsea lijkt me een ideale club voor elke toptrainer, die krijgen heus wel een goede na Mourinho.
Maar goed, over Arsenal: is het bekend hoe lang Wenger nog aanblijft?
Ik kan wel zien dat een spits die het vooral van zijn snelheid moet hebben na zijn 28e minder effectief wordt en dat een spits als de 3 in de leeftijd komt minder gaat scoren en vaker geblesseerd zal raken of vaker gewisseld zal moeten wordenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:34 schreef Radegast het volgende:
Tsja, niet iedereen kan in de toekomst kijken hé?
Goede trainers zijn er veel maar het aantal trainers dat zoveel sterren tevreden kan houden zijn er niet zoveel en dat doet Mourinho blijkbaar goed.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Chelsea lijkt me een ideale club voor elke toptrainer, die krijgen heus wel een goede na Mourinho.
Zijn contract loopt gewoon door en iedereen is tevreden over hem dus normaliter zal ie er voorlopig nog wel zitten.quote:Maar goed, over Arsenal: is het bekend hoe lang Wenger nog aanblijft?
Ik verwacht onrust binnen de selectie. Zo veel sterren in een team gaat een keer fout. Welke basisspeler van dit seizoen gaat zijn plaats kwijtraken aan Ballack bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat Ballack het moeilijker gaat maken? Of wellicht Tevez en Shevchenko? Of het feit dat alle sterspelers blijven?
Volgens mij heeft CFC er 16 (weet het niet 100% zeker)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:38 schreef fanneke het volgende:
Zat zojuist eens alle selecties voor het komende WK te bekijken: Arsenal heeft liefst 15 (!) spelers op dat toernooi.
Zou er een club zijn met meer spelers?
Zo blij ben ik er anders niet meequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:38 schreef fanneke het volgende:
Zat zojuist eens alle selecties voor het komende WK te bekijken: Arsenal heeft liefst 15 (!) spelers op dat toernooi.
Zou er een club zijn met meer spelers?
Idd, lijkt mij een onzinbericht.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:35 schreef APK het volgende:
50 miljoen pond voor een speler met nog maar 1 contractjaar over
Het komt van de BBC die het weer van de "Sunday Express" heeft.quote:
Chelsea heeft Cech, Bridge, Ricardo Carvalho, Paulo Ferreira, Gallas, Del Horno, Huth, Terry, Joe Cole, Lampard, Makélélé, Robben, Essien, Crespo en Drogba.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij heeft CFC er 16 (weet het niet 100% zeker)
LFC heeft er 10 dacht ik.
Ik had Maniche meegerekend. Heeft in 2006 voor CFC gespeeld en mag dus imho wel als CFC speler gerekend worden.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Chelsea heeft Cech, Bridge, Ricardo Carvalho, Paulo Ferreira, Gallas, Del Horno, Huth, Terry, Joe Cole, Lampard, Makélélé, Robben, Essien, Crespo en Drogba.
Ook 15 dus. De FIFA zal Maniche wel meetellen, maar die staat onder contract bij Dinamo Moskou.
Dat zal wel niet lijkt mijquote:Op zondag 21 mei 2006 18:08 schreef DutchGooner het volgende:
Volgens onbevestigde berichten zou Campbell for 12 miljoen aan Fenerbahce verkocht zijn
Senderos is een goede vervanger, deed het de 2e helft van het seizoen goed.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet maar voor dat geld mag ie gaan hoor
maar als je hem meetelt moet je bridge niet meetellen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had Maniche meegerekend. Heeft in 2006 voor CFC gespeeld en mag dus imho wel als CFC speler gerekend worden.
Over 2 jaar al hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 13:27 schreef Erasmusch het volgende:
Idd, over 3 jaar is ie nog maar een fractie daarvan waard
van eurosport.comquote:Op zondag 21 mei 2006 18:08 schreef DutchGooner het volgende:
Volgens onbevestigde berichten zou Campbell for 12 miljoen aan Fenerbahce verkocht zijn
Beetje jammer ja.........quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kut he? Dat ie bijgetekend heeft?
Waar dan wel mee? Barca zal hem toch ook wel zo'n top salaris willen betalen als je al een 50 miljoen pond bod hebt gedaan?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:39 schreef aldostuta het volgende:
Maar goed, om on topic te blijven: met clubliefde heeft het natuurlijk helemaal niets te maken
Bij echte clubliefde zou hij nooit zo lang getwijfeld hebben.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waar dan wel mee? Barca zal hem toch ook wel zo'n top salaris willen betalen als je al een 50 miljoen pond bod hebt gedaan?
Geen idee. Ik kan me voorstellen dat je eerst de resultaten van een lopend seizoen wil afwachten voordat je een beslissing neemt.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:46 schreef aldostuta het volgende:
Bij echte clubliefde zou hij nooit zo lang getwijfeld hebben.
Mwah,dat ie al 7 jaar bij ons speelt getuigd idd niet echt van clubliefde.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Beetje jammer ja.........
Maar goed, om on topic te blijven: met clubliefde heeft het natuurlijk helemaal niets te maken
Mwah,dat ie al 7 jaar bij ons speelt getuigd idd niet echt van clubliefde.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Beetje jammer ja.........
Suf om een speler dat te laten eisen en aan voldoen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Ja, las ik ook ja. Henry had dat bedongen bij zijn eigen verlenging.
Ja wou het net posten.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
De BBC meldt dat Rosicky zijn medical tests vandaag bij Arsenal heeft gehad.
Verrassend to say the leastquote:Rosicky close to Arsenal transfer
Borussia Dortmund midfielder Tomas Rosicky has had a medical at Arsenal regarding a possible transfer says the Czech Republic coach Karel Bruckner.
The 25-year-old attacking midfielder, who is contracted to Dortmund until 2008, is a key member of the Czech Republic's World Cup squad.
"I am surprised it did not come to light earlier," said Bruckner.
"We have tried to keep our promise to keep quiet but I must now admit that Tomas is undergoing medical tests."
Rosicky has been a long-standing Atletico Madrid target.
The Czech Republic playmaker has scored 15 goals in 53 appearances for his country.
Rosicky cost Dortmund £18m - - a Bundesliga record - when he joined from Sparta Prague in 2001.
A Madrid heeft geen geld.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:00 schreef WeebI het volgende:
Wat?
Rosickż gaat naar Atleti
edit: oh, ik lees nu op VI dat het al langer bekend was dat dat niet doorging. wist ik helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |